kansalaisaloitteen tasavertaisesta avioliitosta?
Mulle ihan sama, voin ihan hyvin kutsua miehen ja naisen välistä avioliittoa perinteiseksi avioliitoksi, sillähän se erottuu.
Itse en mene enää mihinkään liittoon, ainoastaan deittailen ja seukkailen, yhteiseloa suosin ainoastaan etänä.
Aiotko allekirjoittaa
64
230
Vastaukset
- tervis79
En aio kirjoittaa. Toivon avioliiton pysyvän miehen ja naisen välisenä.
- zzzzzzzzzzzzz.
Mutta mikä on siviilivihkiminen, onko se perinteinen?
En voisi ainakaan kuvitella kirkkohäitä, samaa sukupuolta oleville. - Phoca5
En missään tapauksessa. Perustettakoon erikseen pervoliitto.
Ja jos avioliitto-nimi ryvetetään, pitää terveiden avioliitolle keksiä uusi nimi. - --------
Ihanassa avioliitossa olen ollut nuoresta asti, ja samaa toivon kaikille rakastaville ihmisille, sukupuolesta riippumatta.
Rakkautta ei ole koskaan liikaa, ja rakkaudettomat voivat vetää pussin päähänsä, ettei rakkaus kadehdituta liikaa.
Pervokit voisivat ottaa silmalaput pois silmiltään. - expimot
"50000 allekirjoittaneen raja rikki"
Hieno homma, välillä hyviäkin uutisia : ) - ahistaa
Suhtaudun kyseisen laisiin nimien keräyksiin siinä määrin vakavasti, että vakaumukseni ratkaisee osallistumiseni.
Tässä tapauksessa en taatusti allekirjoita.
Mahtaakohan joku aloittaa nimien keräyksen kannattamaan vaikkapa elänten ja ihmisten välisen seksisuhteen virallistamista.
Rikoslaistahan tuo poistui muistaakseni v1970?
Suvaitsevaisuuden rajat loittonevat. katto on jo korkealla ja seinät kaukana.
Poikkeuksen muodostaa suvaitsemattomuus vähemmistö- ja pienryhmien etuuksista puhumiseen.
Myös ko. ryhmien tunnistamisessa täytyy olla tarkkana.- Kukkuu.
Siis mikä poistui rikoslaista 1970?
Suomessa tuli naisille ensimmäisenä Euroopassa äänioikeus v.1906.
Orjuus kiellettiin jo 1335, Englannissa vasta v.1807.
Niin ne ajat muuttuu.... - expimot
'ahistaa'
Jos olisit sattunut syntymään homoseksuaaliksi, niin mahtaisitko olla nyt täällä rinnastamassa itseäsi eläimiinsekaantujaksi? Tuskinpa. - ahistaa
Kukkuu. kirjoitti:
Siis mikä poistui rikoslaista 1970?
Suomessa tuli naisille ensimmäisenä Euroopassa äänioikeus v.1906.
Orjuus kiellettiin jo 1335, Englannissa vasta v.1807.
Niin ne ajat muuttuu....Eläimiin sekaantuminen.
Ehkä se on suosittu muoti-ilmiö muutaman kymmenen vuoden kuluttua. - lat.huom.
ahistaa kirjoitti:
Eläimiin sekaantuminen.
Ehkä se on suosittu muoti-ilmiö muutaman kymmenen vuoden kuluttua.Muistutan sinulle kuitenkin, että on olemassa eläinsuojelulaki.
- liitoton
seuraavaksi sitten vuorossa kansalaisaloite miehen ja naisen väliselle perheenperustamisliitolle, voisi olla vaikka normiliitto tai perusliitto
Jep, koska myös minun mielestä "Jokaisen on oltava lain edessä tasavertaisessa asemassa riippumatta siitä, mikä on rakkauden kohteen sukupuoli."
Itse en usko avioliittoon, mutta sitähän tässä ei kysytty. :)- tervis 79
En tiedä, millä tasa-arvoisen liiton kannattajat saataisiin ymmärtämään, että ei se nyt ihan sama ole kuin miehen ja naisen välinen avioliitto. Miespari tai naispari ei kuitenkaan voi koskaan perustaa perhettä, niinkuin se yleisesti käsitetään..
Ai miksikö? No ihan Luojan luomista perimmäisistä biologisista syistä.
Sitten otetaan taas se adoption mahdollisuus, mutta sekin on väärin lasta kohtaan, koska jokaisella lapsella tulisi olla oikeus Äitiin ja Isään. - ----
tervis 79 kirjoitti:
En tiedä, millä tasa-arvoisen liiton kannattajat saataisiin ymmärtämään, että ei se nyt ihan sama ole kuin miehen ja naisen välinen avioliitto. Miespari tai naispari ei kuitenkaan voi koskaan perustaa perhettä, niinkuin se yleisesti käsitetään..
Sitten otetaan taas se adoption mahdollisuus, mutta sekin on väärin lasta kohtaan, koska jokaisella lapsella tulisi olla oikeus Äitiin ja Isään.Lapsiko on ainut syy avioliittoon?
Minusta ei. tervis 79 kirjoitti:
Sitten otetaan taas se adoption mahdollisuus, mutta sekin on väärin lasta kohtaan, koska jokaisella lapsella tulisi olla oikeus Äitiin ja Isään.Ajatusmaailmani on päivitetty nykyaikaan :)
Lapsella on oikeus rakastaviin vanhempiin. Kyky rakastaa ja ihmisyys ratkaisevat.- tervis79
m.malgrande kirjoitti:
Ajatusmaailmani on päivitetty nykyaikaan :)
Lapsella on oikeus rakastaviin vanhempiin. Kyky rakastaa ja ihmisyys ratkaisevat.Lapsella on oikeus rakastaviin vanhempiin, nimenomaan Isään ja Äitiin. Jos on kaksi isää tai kaksi äitiä, metsikössä ollaan.
- Vai.......
tervis79 kirjoitti:
Lapsella on oikeus rakastaviin vanhempiin, nimenomaan Isään ja Äitiin. Jos on kaksi isää tai kaksi äitiä, metsikössä ollaan.
Entäs, jos on vaan yksi huoltaja? Onko se silloin pusikossa?
- ---..,,,.-
tervis79 kirjoitti:
Lapsella on oikeus rakastaviin vanhempiin, nimenomaan Isään ja Äitiin. Jos on kaksi isää tai kaksi äitiä, metsikössä ollaan.
@tervis79
Haista sinä.
Onko koskaan maailmassa liikaa rakkautta?
Olet kovin vanhakantainen olio. - Rahastajat
---- kirjoitti:
Lapsiko on ainut syy avioliittoon?
Minusta ei.Ai mikä sitten? Rahako vai? Niinpä tietenkin...
tervis79 kirjoitti:
"Perheen muodostavat yhdessä asuvat avio- tai avoliitossa olevat tai parisuhteensa rekisteröineet henkilöt ja heidän lapsensa, jompikumpi vanhemmista lapsineen sekä avio- ja avopuolisot sekä parisuhteensa rekisteröineet henkilöt, joilla ei ole lapsia." Siinäpä sinulle perheen määritelmää.
Tutkimustuloksien mukaan pojan kehitys ei häiriinny isän puuttumisen vuoksi. Myös yksinhuoltajaisien perheissä lasten kehitys näyttäisi olevan normaalia. Tutkimusten mukaan myös lasten sosiaaliset taidot ja minäkäsitys ovat samanlaisia kuin muillakin lapsilla ovat vanhemmat sitten samaa tai eri sukupuolta.
Metsikössäkin on ihan hyvä olla, kunhan rakkautta riittää :)- tervis 79
---..,,,.- kirjoitti:
@tervis79
Haista sinä.
Onko koskaan maailmassa liikaa rakkautta?
Olet kovin vanhakantainen olio.Se, että edustaa vanhakantaista näkemystä ei tarkoita että olisi automaattisesti väärässä.
- ikjn12548
Onko banaanit vähissä???
- L- ja H-koodi
No en TODELLAKAAN aio allekirjoittaa mitään poikkeavien avioliittoja tukevia anomuksia!
Avioliitto on vain sellaisia pareja varten joilla on ainakin teoreettinen mahdollisuus perustaa perhe lisääntymällä keskenään luonnollisella tavalla. Lapsettomuudellehan ei mitään voi.
Mutta vaikka kahta patukkaa tökkisi kuin paljon vastakkain, niin lapsia siitä ei synny, kuten ei kahta häppäriläpeäkään vastakkain paukuttamalla.- Aviorajoitteinen
"Avioliitto on vain sellaisia pareja varten joilla on ainakin teoreettinen mahdollisuus perustaa perhe lisääntymällä keskenään luonnollisella tavalla."
Jassoo - tarkoittaako tämä nyt sitä, että minä yli viisikymppisenä ja takuuvarmasti jo lisääntymiskyvyttömänä en enää saisi uudelleen avioitua? Hui kauhia, pitääpä mennä heti kertomaan kihlatulleni että eipä tuu häistämme mitään... - tiinaex...
Aviorajoitteinen kirjoitti:
"Avioliitto on vain sellaisia pareja varten joilla on ainakin teoreettinen mahdollisuus perustaa perhe lisääntymällä keskenään luonnollisella tavalla."
Jassoo - tarkoittaako tämä nyt sitä, että minä yli viisikymppisenä ja takuuvarmasti jo lisääntymiskyvyttömänä en enää saisi uudelleen avioitua? Hui kauhia, pitääpä mennä heti kertomaan kihlatulleni että eipä tuu häistämme mitään...sama tuli mulle mieleen ehkä ei voi mennä enää naimisiiin sen jälkeen kun ei pysty enää tekeen lapsia...
- ...
Allekirjoitettu kyllä.
Huvittaa ahdasmielisyys, meitsiltä poistettu kai neljä aloitusta ja kommenttia tästä aiheesta, lestaatit heiluu palstoilla.
=DW= - tasa-arvoisesti
Myös tasavertainen mahdollisuus perheen perustamiseen pitää olla kaikkilla. Kaikille pitää taata mahdollisuus saada lapsia, hoidoilla, leikkauksilla, sijaissynnyttäjillä tai adoptioilla, oman valinnan mukaan, valtion toimesta ja piikkiin.
- """"""""""
Haluaisin koirani kanssa naimisiin. Onnistuuko se? Voisimme adoptoida lapseksi vaikka pikku kanin.
- kaniniini
"""""""""" kirjoitti:
Haluaisin koirani kanssa naimisiin. Onnistuuko se? Voisimme adoptoida lapseksi vaikka pikku kanin.
Eläinsuojelulaki on olemassa, lue se!!
- lait uusiksi
"""""""""" kirjoitti:
riippuu mitä sukupuolta olette koiranne kanssa, jos olette samaa sukupuolta voitte vallan mainiosti adoptoida kanin, jos olette eri sukupuolta niin teidän tulee tehdä kansalaisaloite ja itse omat lapsenne.
- Banaanisulho
"""""""""" kirjoitti:
@ """"""""""
Mikset mene Helsingin rautatieaseman "kivimiehen" kanssa naimisiin? Tai Näsinneulan? Menihän se yks nainen Eiffeltorninkin kanssa naimisiin. Ihan yhtä pöljää kuin kahden kikkelin tai kahden pimpsan naimisiinmeno.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288338493866.html
- reppuriika
En allekirjoita. Avioliitto on vain aikuisen miehen ja naisen välinen yhteinen elämisen muoto. Voitte pitää ahdasmielisenä, vanhanaikaisena mutta niin se on!
- ...
Heis kuules.
Mun pitääpi kommentoida repliikkiäsi, ihan periaatteellisista syist. Ihan samaan tapaan, miksi allekirjoitin kansalaisaloitteenkin.
Voit olla vapaasti ahdasmielinen tai vanhanaikainen. Katos, se on sun oikeutesi.
Mutta, muila on ja pitää olla oikeutennsa kanssa. Samaa sukupuolta olevien oikeuksia syrjitään ja riistetään, ihan suomen perustuslain vastaisestikin. Aika korjata asia. Kaikki ihmiset on ja pitää olla lain edessä tasa-arvoisia. Siitä kysymys.
Tutkimusten mukaan noin 10 % ihmkisrodun edustajista on homoseksuaalisia. Muitten eläinrotujen prosenttimääriä kai ei ole koskaan edes tutkittu. Tosiasia. homoja vaan on tietty määrä ihmisistä. Ihmisiä ne nekin on, ihan salalla lailla kuin mamut, mustilaiset, jehovat jne. Mainittakoon suomessa lestaateja noin 100 000, jehovia alla 20 000, homoja ainakin puoli miljoonaa.
Meitsi nyt on kylläkin hetero, mutta mun parhaita kavereita on yksi homo ja yksi lepakko. Hyviä ihmisiä ja siitä mukavia, ei niitten kanssa ole ikinä ollut mitään seksuaalista jännitettä. Haa, meitsi on nukkunut lusikka-asennossa sängyssä lespon kanssa yön, käykö kateeksi?
Eli kun et allekirjoita jotain kansalaisaloitetta, ihan ok. Oma valintasi. Vai onko?
=DW= - tervis 79
... kirjoitti:
Heis kuules.
Mun pitääpi kommentoida repliikkiäsi, ihan periaatteellisista syist. Ihan samaan tapaan, miksi allekirjoitin kansalaisaloitteenkin.
Voit olla vapaasti ahdasmielinen tai vanhanaikainen. Katos, se on sun oikeutesi.
Mutta, muila on ja pitää olla oikeutennsa kanssa. Samaa sukupuolta olevien oikeuksia syrjitään ja riistetään, ihan suomen perustuslain vastaisestikin. Aika korjata asia. Kaikki ihmiset on ja pitää olla lain edessä tasa-arvoisia. Siitä kysymys.
Tutkimusten mukaan noin 10 % ihmkisrodun edustajista on homoseksuaalisia. Muitten eläinrotujen prosenttimääriä kai ei ole koskaan edes tutkittu. Tosiasia. homoja vaan on tietty määrä ihmisistä. Ihmisiä ne nekin on, ihan salalla lailla kuin mamut, mustilaiset, jehovat jne. Mainittakoon suomessa lestaateja noin 100 000, jehovia alla 20 000, homoja ainakin puoli miljoonaa.
Meitsi nyt on kylläkin hetero, mutta mun parhaita kavereita on yksi homo ja yksi lepakko. Hyviä ihmisiä ja siitä mukavia, ei niitten kanssa ole ikinä ollut mitään seksuaalista jännitettä. Haa, meitsi on nukkunut lusikka-asennossa sängyssä lespon kanssa yön, käykö kateeksi?
Eli kun et allekirjoita jotain kansalaisaloitetta, ihan ok. Oma valintasi. Vai onko?
=DW=Itse en mainitsemaasi tutkimus tulokseen usko tippaakaan. Että suomessa puoli miljoonaa homoa. Ne on niitä median luomia mielikuvia, että homoja on ja homoilu on nykyään muodikasta.
Mutta tottakai homot on siinä ihmisiä missä jokainen ihminen maailmassa muutenkin. Arvokas ja ainutlaatuinen.
Mutta se, että onko se normaalia vai marginaali ilmiö, vai varhaislapsuuden seksuaalinen vääristymä onkin sitten taas toinen juttu. - reppuriika
... kirjoitti:
Heis kuules.
=DW=Jos homot ja lesbot saavat mennä avioon, pian alkaa samaa vaatimaan moniavioisuutta, lapsiin vetovoimaa kokevat, ehkä joku haluaa rekisteröidä suhteensa jonkun eläimen kanssa.
Olen hetero ja en voi omalla kohdalla hyväksyä edes avoliittoa. Js elän parisuheessa vielä joskus, se tulee olemaan avioliitto miehen kanssa. - les på
reppuriika kirjoitti:
Jos homot ja lesbot saavat mennä avioon, pian alkaa samaa vaatimaan moniavioisuutta, lapsiin vetovoimaa kokevat, ehkä joku haluaa rekisteröidä suhteensa jonkun eläimen kanssa.
Olen hetero ja en voi omalla kohdalla hyväksyä edes avoliittoa. Js elän parisuheessa vielä joskus, se tulee olemaan avioliitto miehen kanssa.Homot ja lesbothan ovat maailman sivu voineet mennä avioon ja saaneet kirkollisen vihkimisenkin. Ei kai kukaan ole kysellyt mitään, jos lesbo on avioitunut homon kanssa?
- Täysin oma valinta
... kirjoitti:
Heis kuules.
=DW=Kansalaisaloitteen on nyt allekirjoittanut n. 125 000 ihmistä, joka on väestöstämme alle 2,5%. Jos teoriasi mukaan homoja on noin 10%, niin vasta neljännes heistä on kannattanut kyseistä aloitetta.
Tosiasiassa äänestäneistä on valtaosa heteroita, jotka haluavat pitää pinnalla tätä homohömppää.
- aloitteeton
Asiat kääntyy taas ihan päälaelleen. Joku pieni vähemmistö tekee kansalaisaloitteen ja vouhottaa sen kanssa ympäriinsä. Tavalliset normi suvunjatkajat joutuvat puolustelemaan heille kantaansa miksi pitävät perinteistä mies-nais-jälkeläis kombinaatiota luonnonmukaisena ja oikeana elämän jatkumisen kannalta. Tavallisista ihmisistä pyritään tekemään jotenkin huonompia heidän aatteiden ja mielipiteiden vuoksi :( mun ei tulis mieleeni vaatia myöskään allekirjoittajia perustelemaan kantaansa, jokainen tekee ihan niin kuin itse haluaa.
- ...
"jokainen tekee ihan niin kuin itse haluaa"
Siinäpä se sanoit.
Mieti, edes sekunti. mitä sanoit.
=DW=
- _allekirjoittanut_
Tällainenkin adressi löytyy. Allekirjoitin, vaikkei minulla ole mitään homoja vastaan, mutta avioliitto on mielestäni miehen ja naisen välinen.
http://www.adressit.com/avioliitto_on_naisen_ja_miehen_valinen_julkinen_liitto- enallekirjoita.
Onpa todella vähän allekirjoituksia puoltavaan aloitteeseen verraten.
- ...
enallekirjoita. kirjoitti:
Onpa todella vähän allekirjoituksia puoltavaan aloitteeseen verraten.
Blaah.
Uskikset vääntäneet noita aloitteitaan jo vuosikaudet. Ei ne saa kannatusta edes niitten piireissä. Syitä voi ja pitääkin tuumailla.
Tosiasia vaikuttais olevan, eniten homoja vastustaa jotkut heterot, joille asia on jostain syystä tabu. Onhan katolilaisessa kirkossa yli miljardi jäsentä ja jatkuvasti ovat otsikoissa pedofilian takia. Suomessa hommat hoitaa sitten lestaatit. Niitä muuten vähemmän, kuin tasaäarvoaloitteen allekirjoittajia.
=DW= - :))
Adressi on eri asia kuin kansalaisaloite, johon vaaditaan henkilöllisyyden tunnistaminen. Tuohon adressiin on tullut kaikenlaista nimeä Kim Jong Unista lähtien:)
En todellakaan aio allekirjoittaa. Mutta ihan sama, voin hyväksyä homopareille samat oikeudet, kuin "normaaleille" aviopareille. Ja oikeuden omiin lapsiinkin, jos kykenevät niitä keskenään tekemään.
- ? ? ?
Asennoidutko meihin heterolapsettomiinkin samalla asenteella?
? ? ? kirjoitti:
Asennoidutko meihin heterolapsettomiinkin samalla asenteella?
En todellakaan. Se ainoa oma lapsi ei ollut itsellekkään itsestäänselvyys ja lapsettomuuden tuskaa olen saanut sivustakin seurata. Jos kommenttini jotenkin loukkasi lapsettomuudesta kärsivän tunteita, niin pyydän anteeksi.
Luoja vain on tarkoittanut niin, että nainen ja mies keskenään voivat saada lapsen.
Homoparit eivät.- ? ? ?
mies-vm56 kirjoitti:
En todellakaan. Se ainoa oma lapsi ei ollut itsellekkään itsestäänselvyys ja lapsettomuuden tuskaa olen saanut sivustakin seurata. Jos kommenttini jotenkin loukkasi lapsettomuudesta kärsivän tunteita, niin pyydän anteeksi.
Luoja vain on tarkoittanut niin, että nainen ja mies keskenään voivat saada lapsen.
Homoparit eivät.Luulin, että vain Herra H:lla on suora yhteys Luojaan, ja varsinkin Jesseen, hänen poikaansa.
Mistä sinä voit Luojan luomuksien tarkoituksia tietää?
Onko tämän päivän tietoisuuden perusteella jokin hyvä asia, että vanhemmat ovat heteroita?
Ei minun nähdäkseni.
Onko rakkaus lapseensa vain meidän heteroiden oikeus ja ylivoimaisuus, ei minusta.
Saada lapsi, tuntuu olevan yksi luomakunnan helpoin teko. Rakastaa aikaansaannostaan ei tosiaankaan näytä olevan yhtä helppo tehtävä, kaikkea muuta.
En kärsi, en ole sika, meillä on ollut hyvä elämä, kaksistaan, ihan vain halusta, ei mistään pakosta.
Kaipa elämä lutviutuu kaikille olemassa olevien mahdollisuuksien mukaan.
Hyvä, sellanen.
. ? ? ? kirjoitti:
Luulin, että vain Herra H:lla on suora yhteys Luojaan, ja varsinkin Jesseen, hänen poikaansa.
Mistä sinä voit Luojan luomuksien tarkoituksia tietää?
Onko tämän päivän tietoisuuden perusteella jokin hyvä asia, että vanhemmat ovat heteroita?
Ei minun nähdäkseni.
Onko rakkaus lapseensa vain meidän heteroiden oikeus ja ylivoimaisuus, ei minusta.
Saada lapsi, tuntuu olevan yksi luomakunnan helpoin teko. Rakastaa aikaansaannostaan ei tosiaankaan näytä olevan yhtä helppo tehtävä, kaikkea muuta.
En kärsi, en ole sika, meillä on ollut hyvä elämä, kaksistaan, ihan vain halusta, ei mistään pakosta.
Kaipa elämä lutviutuu kaikille olemassa olevien mahdollisuuksien mukaan.
Hyvä, sellanen.
.Luulisi tuon nyt olevan aika selvää, miten Luoja on tarkoittanut lasten syntyvän.
"Onko rakkaus lapseensa vain meidän heteroiden oikeus ja ylivoimaisuus, ei minusta."
Vain heteropari voi saada lapsen. Kai se sitten on heidän yksinoikeus.
"Saada lapsi, tuntuu olevan yksi luomakunnan helpoin teko. Rakastaa aikaansaannostaan ei tosiaankaan näytä olevan yhtä helppo tehtävä, kaikkea muuta."
Niinhän se valitettavasti tuntuisi joskus olevan. Onneksi ei kuitenkaan aina.- tiinaex...
mies-vm56 kirjoitti:
Homoparit eivät.aina ei nainen ja mieskään voi saada lapsia keskenään ja he päätyvät keinohedelmöitykseen sitäkään et ilmeisesti hyväksy homoparit ei kyllä voi saada lapsia edes keinohedelmöityksellä mutta naisparit kyllä ja tunnen monia naispareja jotka ovat onnellisia äitejä ja kasvattavat tasapainoisia älykkäitä ja sosiaalisia lapsia uskon nimittäin että mies joka luovuttaa siittiöitään on fiksu terve ja älykäs.
- ? ? ?
mies-vm56 kirjoitti:
Luulisi tuon nyt olevan aika selvää, miten Luoja on tarkoittanut lasten syntyvän.
"Onko rakkaus lapseensa vain meidän heteroiden oikeus ja ylivoimaisuus, ei minusta."
"Saada lapsi, tuntuu olevan yksi luomakunnan helpoin teko. Rakastaa aikaansaannostaan ei tosiaankaan näytä olevan yhtä helppo tehtävä, kaikkea muuta."
Niinhän se valitettavasti tuntuisi joskus olevan. Onneksi ei kuitenkaan aina.Minä en koskaan ole pystynyt kannattamaan helpointa valinnanvaraa.
Rakastaakseen ei tarvitse olla tiettyä sukupuolta.
Lasta voi rakastaa mies ja nainen.
Rakkaudettomuutta tuntuu liikaa tuntevan kumpainenkin, ikävä kyllä.
Jos nyt kuvitellaan, että on olemaasa Luoja, hänhän loi, jokaisen ihmisen kaltaisekseen.
Sukupuoli on jokaisella, jossain nainen______mies janan vaiheilla.
Kuka on mikäkin, Luoja suo luoduilleen hyvän olon, jos heille se annetaan.
Minusta on todella ilkeätä, miettiä, homo/lesbo-vaadetta.
Ihminen on ihminen, mikä jarpeleen puoli on sukupuoli?
. - tiinaex...
mies-vm56 kirjoitti:
Luulisi tuon nyt olevan aika selvää, miten Luoja on tarkoittanut lasten syntyvän.
Niinhän se valitettavasti tuntuisi joskus olevan. Onneksi ei kuitenkaan aina.luoja ja luoja luojahan on luonut kymmenen käskyäkin joita suurin osa ihmisistä ei noudata ja kaikki me hyväksytään jos sun lapses tekis huorin sää hyväksyisit sen jos sun lapses tappais sää hyväksyisit sen jos sun lapses himoitse lähimmäisensä omaisuutta sää hyväksyisit sen jos varastais sää hyväksyisit sen jos sanois väärän todistuksen lähimmäisestään sää hyväksyisit sen mutta jos sun lapses olis homo tai lesbo sitä sää et hyväksyis etkä antais lapses kokee äityiden eikä isyyden onnea vaan ja ainoastaan siitä syystä ettei ole sattunut syntymään heteroksi.
- tiinaex...
mies-vm56 kirjoitti:
Niinhän se valitettavasti tuntuisi joskus olevan. Onneksi ei kuitenkaan aina.ei se ole totta että vain heteropari voi saada lapsen naiset yleensäkkin voivat saada lapsia ovat he sitten heteroita tai homoseksuaaleja ei sillä ole mitään merkitystä lastensaanti asiassa.
tiinaex... kirjoitti:
ei se ole totta että vain heteropari voi saada lapsen naiset yleensäkkin voivat saada lapsia ovat he sitten heteroita tai homoseksuaaleja ei sillä ole mitään merkitystä lastensaanti asiassa.
Ai jaa. No ei sitten. Eihän nykymaailmassa ole millään muullakaan mitään merkitystä.
- ...
tiinaex... kirjoitti:
aina ei nainen ja mieskään voi saada lapsia keskenään ja he päätyvät keinohedelmöitykseen sitäkään et ilmeisesti hyväksy homoparit ei kyllä voi saada lapsia edes keinohedelmöityksellä mutta naisparit kyllä ja tunnen monia naispareja jotka ovat onnellisia äitejä ja kasvattavat tasapainoisia älykkäitä ja sosiaalisia lapsia uskon nimittäin että mies joka luovuttaa siittiöitään on fiksu terve ja älykäs.
pitää pikkasen oikoa.
Olemassa keinohedelmöitys. Se on kyllä totta, että miestä hankala keinohedelmöittää. Mutta naisen voi. Suomessa keinohedelmöitetään vuosittain noin sata, sinkkunaista tai lespoa. Tunnen henkilökohtaisesti yhden sinkkulespon, joka teki lapsen kenohedelmöityksellä, koska ei halunnut äijänrähjää riesoikseen.
Kaunis, sivistynyt mukava äiti ja todella potra poikalapsi. Tavataan aina joskus, pojasta taitaa tulla jonkin sarjan filosofi. Hankala arvioida tai ennustaa, kuten yleensäkin. Tässä tapauksessa ennustelua hankalaoittaa, että isästä ei ole muuta tietoa, kuin sen kotimaa. Lapsi saa aikanaan tietää fysiologisen isänsä. Se tietysti väärin, pitäisi kaikkien lasten tietää vanhempansa.
Yks iso ongelma on olemassa. Homoparien adoptio-oikeus. Se on niinkuin kuuma peruna. Homo/lespopari ei tahdo millään saada adoptoitua lasta. En muista tarkalleen, joku pikkuinen sanamuoto lainsäädännössä. Mutta siis sinkkulepakko voi saada luvat keinohedelmöitykseen. ERITTÄIN syrjivää homopareja kohtaan.
No joo. Spermanluovutuksessa olen ollut vain siviilihommissa, tiedä sitten, kuinka fiksu sitä aina on ollut.
Kerron cityjuorun, voi olla tottakin. Aikanaan, kun riideltiin siviilipalveluksesta ja keskikaljan saamisesta myyntiin R-jioskiin. Niin siis. Naisilla ei silloin ollut mahdollisuutta käydä armeijaa. Mutta hankala oli miehenkin kieltäytyä sitä käymästä, ellei sitten mennyt linnaan siksi ajaksi.
Mr Mato Valtonen (tunnettu mm Lningrad Cowboys ja Sleepy Sleepers orkestereista) Ratkaisi kuulemma asian näppärästi. Kas kun armeijaan pääsemiseksi pitää läpäistä kutsunnat. Ja osa siitä on, että on lääkärintodistus, että on terve. Noh, siinä otetaan lekurin toimesta virtsanäyte. Mato oli käynyt vessassa ja vienyt hoitsulle purkillisen spermaa.
Minne lie sekin sperma joutunut, sitä ei oikein kukaan tiedä.
=DW= - fiksu ja älykäs
tiinaex... kirjoitti:
aina ei nainen ja mieskään voi saada lapsia keskenään ja he päätyvät keinohedelmöitykseen sitäkään et ilmeisesti hyväksy homoparit ei kyllä voi saada lapsia edes keinohedelmöityksellä mutta naisparit kyllä ja tunnen monia naispareja jotka ovat onnellisia äitejä ja kasvattavat tasapainoisia älykkäitä ja sosiaalisia lapsia uskon nimittäin että mies joka luovuttaa siittiöitään on fiksu terve ja älykäs.
http://www.basso.fi/keskustelu/yleinen-keskustelu/spermanluovutus/
- ? ? ?
mies-vm56 kirjoitti:
Ai jaa. No ei sitten. Eihän nykymaailmassa ole millään muullakaan mitään merkitystä.
Mitä muuta merkitystä, on kuin rakkaudella?
Sinullekaan rakkaudettomalle?
Minusta kun rakkaus, on kaikkien hallinassa. tiinaex... kirjoitti:
luoja ja luoja luojahan on luonut kymmenen käskyäkin joita suurin osa ihmisistä ei noudata ja kaikki me hyväksytään jos sun lapses tekis huorin sää hyväksyisit sen jos sun lapses tappais sää hyväksyisit sen jos sun lapses himoitse lähimmäisensä omaisuutta sää hyväksyisit sen jos varastais sää hyväksyisit sen jos sanois väärän todistuksen lähimmäisestään sää hyväksyisit sen mutta jos sun lapses olis homo tai lesbo sitä sää et hyväksyis etkä antais lapses kokee äityiden eikä isyyden onnea vaan ja ainoastaan siitä syystä ettei ole sattunut syntymään heteroksi.
On tiettyjä asioita, joita ei voi hyväksyä, edes oman lapsen tekemänä. Niitä sinä tuossa luettelit. On myös tiettyjä asioita, jotka voi hyväksyä vastoin omaa mielipidettään. Sinä suot homopareille oikeuden lapsiin, minä hyväksyn sen, se on sinun mielipiteesi. Minusta lapselle kuuluu äiti ja isä, ne, jotka sen lapsen keskenään voivat tehdäkkin, se on minun mielipiteeni.
- -opinion-
Nyt tullut jo yli 21 200 nimeä, ja lisää tulee koko ajan:
http://www.adressit.com/avioliitto_on_naisen_ja_miehen_valinen_julkinen_liitto- .............
en aio allekirjoittaa.
- en..
............. kirjoitti:
en aio allekirjoittaa.
minäkään..
- tietenkin
Joo, aion!
- ei ole totta
Kertokaa minulle, vastustajat, miksi te näette että miehen ja neisen liitto on ainoa oikea? Kuka niin on sanonut, paitsi kirkko? Vanha äijät jotka makaavat nuorten pappiskokelaisten kanssa? Siis homot.
Eikö tämä ole luonnon tapa, estää liikakansoittuminen.
Siispä, hurraa, kaikille tasa-arvo.
Minulle ei kuulu mitä naapuri tekee makuuhuoneessaan, kuuluuko sinulle?- kakkarainen
Samantekevää. Naikoot vaikka lampaita.
- Kukkahattu
Periaatteessa olen asian asian puolesta. Muuten olen sitä mieltä, että koko avioliitto joutaa romukoppaan. Joissain piireissä on naitu taloudellisista syistä, sitten tuli tämä porvarillinen rakkausavioliitto (rauha sen muistolle), joka kanssa oli yksi keksintö. 50-luvulla emnivät naimisiin ns. pakosta eli toinen osapuoli paksuna.
Tasa-arvoa kannatan. Kaikki yksilöt saakoot hölmöillä ja esittää ja yrittää ylipuhua itseään aikansa. Uskomatonta miten ihmiset jaksaa hoitaa (lainausmerkeissä) parisuhteitaan. Tärkeämpää olisi käyttäytyä kunnolla KAIKKIA kohtaan eikä kuvitella, että se oma suhde/ihastuminen/ero ym. on se kaikkein kiinnostavin juttu esim. työpaikoilla.
Sopisihan se "suhde", jos ei tarvitisisi samassa sängyssä nukkua ja kaikkea toiselle kertoa. Toisaalta: Ei sovi mikään parisuhteen tapainenkaan, kun noita symbiooseja on katellut.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770