yhteiskunnan uhri

vammainenpotilas

olen vammautunut ja usean lääkärin kirjoittamana työkyvytön ja eduskunnanoikeusasiamies sanoi että minulla on oikeus perusturvaan ja toimeentulotukeen oikeus mutta nyt sosiaalitoimi on asettanut ehdon että minun olisi ilmoittauduttava työvoimatoimistoon kokopäivätyönhakijaksi muuten en saa euroakaan,otin yhteyttä työkkäriin ja sieltä sanottiin että jos ilmoittaudun minun on sitouduttava ottamaan kokopäivätyötä vastaan ja näin ollen oltava terve,missä on se perusturva ja vammaisen oikeus,onko sosiaalitoimella niin iso valta että he voivat parantaa minut ja ottaa vastuun kun minulla on ollut jo vuosia tappelu eläkkeestä?

5

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoksi

Mene vain työvoimatoimistoon ja sitoudu ottamaan vastaan kokopäivätyötä. Ei sinulla juuri ole vaaraa, että sinut joku palkkaisi töihin. Rauhallisin mielin voit olla.

• fyge

Olen myös työkkärissä sairaana työnhakijana, odottelen sairauspäiväraha päätöstä:)

• köyhä +sairas

Kyllä on ikävää että ihmisiä roikutetaan löyhässä hirressä eikä anneta edes sopeutumiskeläkettä kuten kansanedustajiaal.Nekin saivat istelleen tommoisen edus kaikessa rauhassa sovittua...

• e4dr5f6tg7y

ilmottaudu työkkäriin niin saat kassasta tai kelasta.

• Anonyymi

Lakiasiat ja yhteydessä laki tulet uudelleen uhriksi ei aihetta syyttämään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 318
      4550
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2226
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      192
      2056
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1456
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      77
      1343
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      982
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      947
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      899
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      824
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      746
    Aihe