Tilanne on sellainen että pitäisi saaha selville mikä firma taikka taho omistaa valkoisen pakettiauton jonka kyljessä lukee facility services. Kiilasi liikenteessä siten että auto vahingoittui, eikä jäänyt tapahtumapaikalle. Vahingonkorvauksia voisi sitten sopia kun oli täysin tuon pakun syy eikä tässä mielellään rupea oman vakuutuksen piikkiin kun toisen vika täysin.
Eli auto pyörii varmaan kouvolassa, ainakin tapahtumahetkellä oli.
Valkoinen pakettiauto, merkistä en tiedä, rekkaria ei tietenkään nähty (muuten en olisi täällä) Ja kyljessä lukee Facility Services.
Jos jollakin tietoa niin olisin kiitollinen
Facility Services, valkoinen pakettiauto
11
440
Vastaukset
- vastaus85
Kouvolan iss-palvelut, niiden työautoja :)
- Soititko Poliisille?
Jos et täällä täysin turha itkeä että joku kiilasi.
Ettet vaan itse aiheuttanut koko tilannetta. - WLY
Kyseisen pakettiauton oikeassa kyljessä on painautuma. Nähty 19.3. liikenteessä.
- Maailmanomistajia
ISS kiinteistöpalvelun auto. Ajavat vähän samanlaisin elkein kuin poliisikoulusta pudonneet yli-innokkaat vartijat. Pitäisi muistaa että mainosauton törttöilyt jää helposti mieleen.
- määd kouvola
vartiointifirmat ja "turvaliikkeet" myös pahoja. ajavat kuin paloautot hälytysajossa vaikka menossa jollekkin ketunlenkille. Ens kerralla kuvaan videolle. Pitäs menettää auto valtiolle vai mitäh? Niinhän mad kuusaakin suututti poliisit ja pelkkien videoiden perusteella tuli tuomiot.
- Maailmanomistaja.
Otin vittuilessani ylös erään opel paskan rekkarin joka kiilasi minut ja perheeni melkein penkkaan veturin ympyöissä, ihan sen vuoksi ettei sen ooppelin paska kiihtynyt. :)
Oli juuri sellanen tyypillinen kuusaalainen kuljettaja joka ei osaa ajaa autoa. - Jaalan juntti
Seuraava kiilaaja veturin liikenneympyrässä: Ajan surutta kylkeen, enää en väistä!!!
- hyvä hyvä
mulla onkin vähän tuossa ruostetta ovissa.
ootko koska menossa ajeleen siihen ympyrään?
voisin vähän kiilailla peltopelleä!!
- kuspäitä
Asiakaspalvelu näkyy ennenkuin on edes työkohteessa
- hahahaa20
Mitäs ajoit niin kovaa
- piruako niitä varjel
Tyylivirheet julki. Olkoot vaikka pomon Audi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127