Kokemuksia uudesta Mazda kuutosesta?

cuppe

No niin, Onko jo antaa kokemuksia uudesta masi kuutosesta?
Kuinka moni on jo saanut sellaisen?
Itellä on ajankohtainen ehkä syksymmällä, tai sit ei,
riippuu tarjouksesta....
Saattaa olla myös että merkki vaihtuu jos löytyy sopiva
vaihtoehto, viellä ei oo löytynyt............

15

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masaman3

Kaksi kuukautta tullut jo ajeltua uudella masa6:lla.Sedan 165 hv.Kovasti olen tyytyväinen autoon ja täytyy sanoa että on noin isoksi autoksi todella pieni ruokainen kulutus sekaajossa 6,6 litraa talviajossa.Maantiellä menee vitosen pintaan.

• cuppe

Joo, odottelen tosiaan ihmisten kokemuksia syksy sateisiin ja sit meen
      tarjoomaan "vanhaa" vaihtoon.
      Saas nähdä paljonko hinta on parissa vuodessa tippunut,
      odotan mielenkiinnolla, ja osittain kauhulla.................

• M-mopo

Nykyisen MP dieselin jälkeen vastaavan mallin downsizing 150 tuhnuun ei kiinnosta, täystehoisen hinta on jo älytön. Taidan lastutella nykyisen ja ajella vaan, ei tuota saa kuluttamaan yli kuuden millään.

• pidetään ikävää

kenopäät halvoissa vanhoissa maza 6 autoissa ruikuttaa. Pska jäi kä'teen. arvoton vanha 6 ruostuu, mieli masentuu.
      uusi 6 on hieno, mutta kun vanahasta 6 ei makseta mitään.... se harmittaa, harmittaa, synkkyys vaivaa.

• Pysyn Masassa

Kyllä "omaan" merkkiin vaihtaminen näkyy myös hyvityshinnassa.

Kokeilin audiin. Tulos 800€ huonompi hyvitys. Muuttakaa pellet markoiksi.

• Ex. Mazdisti
        Pysyn Masassa kirjoitti:

Minulle kävi päinvastoin kun vaihdoin merkkiä. 5 vuotta vanhasta Mazda6:sta tarjottiin päälle 20 000 € vaihdossa toiseen merkkiin; ihan hyvin mielestäni.

Olin ostamassa uutta Mazda6 mallia, mutta mieli muuttui kun näin ensimmäisen livenä. Farmarin tavaratila on edelliseen malliin verrattuna lyhyempi, kapeampi ja matalampi. Kuitenkin tallimitta kasvoi. Ihan hyvä auto varmaan, mutta ei minua varten.

• kilpailuttamaan
        Pysyn Masassa kirjoitti:

No joo aika pieni hinta ero sinun tapauksessa.
        Minulla 2010 ave jota tässä tarjoilin moneen liikkeeseen ja meinasin pudota persiilleen siksi kova hintahaitari oli vanhan hyvityksessä. huonoin audilla ja paras fordilla eroa 5800euroa siis ihan oikeesti...no okay audin hyvitys oli suorastaan surkea verrattuna muihin. Mutta kun audi ei sinänsä tarjonnut minun tarpeisiini mitään erityistä , tapana kun vaan on käydä hinnoittelemassa moneen merkkiin kun en ymmärrä tota merkkiuskollisutta.

• autokauppias.

Hyvä vitsi,5 vuotta vanhan vaihtohyvitys 11000-14000 ekeä.

• Ex. Mazdisti

En vitsaile, pienin hyvityshinta oli 17 055 € ja suurin 20 005 Euroa. Kaikki tarjoukset tulivat tämä vuonna. Vuosi sitten sain paljon huonompia tarjouksia samasta vaihdokista. Onneksi en vaihtanut vielä tuolloin

• cuppe

Ostitko Korealaisen tai kenties Nissanin, niihin tarjoovat vanhasta ihan älyttömiä.
      Tosin, sitten joskus kun haluukin jotain muuta, hinta kompensoituu,
      eli ei saakkaan enään juuri mitään..............Valitettavasti..........

• Ex. Mazdisti

En ostanut korealaista. Harkitsin kyllä Huyndai i40:ä, koska sen tavaratila oli jopa edellistä mallia suurempi, mutta luovuin aikeesta juuri mainitsemastasi syystä. Päädyin Subaru Legacyyn, vaikka sen hyvityshinta ei ollut ihan huippu, jäi muutaman satasen alle tuo 20 k€. Kaikista ratkaisevin oli tuo tavaratila; harrastusväline joko mahtui tai ei mahtunut - vanhaan kutoseen mahtui, uuteen ei ja facelift Legacyyn mahtui jopa ongelmitta.

Harrastusvälinetestin reputtaneita olivat mm. Superb, Passat, Insignia Volvot lukuun ottamatta V70:a, Accord, MB C-sarja, Citroen...

Parhaat hyvitystarjouksen sain niiltä jotka näkivät vaihdokkini ja huonoimmat puhelimessa. Käytin 5-vuotiskatsastuksessa ja kysyin erikseen katsastusmieheltä, että yritä löytää ruostetta. Ei kuulemma voinut, koska kaikki oli aivan "uudenveroisen näköistä"

• mps3.

Jos juttusi on totta voinet mainita missä liikkeessä asioit.Hyvityshinta on aivan älytön 5 vuotta vanhasta kutosesta.

• cuppe

Mikä siinä on niin älytöntä,perustele??????

• Ex. Mazdisti

Tosi on, mutta en viitsi täällä huudella yksittäisten kauppiaiden nimiä. Olin itsekin yllättynyt tarjouksista. Kaupassa keskustelu yleensä eteni seuraavia latuja. Myyjä kysyi, mitä hyvitystä olin itse ajatellut, mihin kerroin siihen asti pienimmän ja suurimman tarjouksen, mihin myyjä, että älä hulluja puhu. Sitten myyjä tuijotteli hetken aikaa näyttöään pienen mutinan säestyksellä ja sanoi lopulta, että kyllä se hinta noin vain näyttää asettuvan. Tämä keskustelu käytiin ainakin puolen tusinaa kertaa.

Ihan normi 2-litrainen manuaalivaihteinen bensakone elegance varustelulla ynnä Bosella. Mitättömät kilometrit ja ruostesuojautettu luovutushuollossa sekä kolmannen vuoden jälkeen uudelleen.

• cuppe

Joo, sääli olisi luopua hyvästä harrastuksesta sen takia ettei kamat
      mahdu kyytiin.
      Tuskin Subaru huonopi valinta oli, itekkin oon Laakkosella
      niitä koeistunut..... Ovat vaan niin turkasen kalliita..........
      Joo, onnea vaan Subarun kanssa, kerro joskus mitä oot
      muuten tykännyt siitä.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1635
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1597
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      239
      1137
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      69
      800
    Aihe