Kysyin suoraan kun oli niin ikävä ja sain ikuiset pakit. Mun kelkkaan ei kuulemma enää kannata lähteä. En tiedä selviänkö tästä tunteesta lopullinen toivo elämästä katosi.......
sain pakit
8
262
Vastaukset
- kokemusta vain
viidenkymmenen pakin jälkeen se alkaa helpottamaan ja sen jälkeen ei tunnu enää missään. pakkien saamisesta saa oivan ja jopa huvittavan harrastuksen.
- oli pakko puuttua
Mitään ei varmasti ole kaivoon heitetty..Oletko ollut yhteydessä sen jälkeen?Mitä se toinen osapuoli on sanonut?Onko sillä toisella sopiva aika toimia ?
- Kokeile kuitenkin
vaikka s-postilla lähestyä. Jos vaikka joku väärinkäsitys koko homman kippasi. Yksikin sana väärin ymmärrettynä saattaa kaataa koko kupin.
- täyty pakittaa
Ei muutamat sanat kaada mitään. Mun täyty kyllä lopettaa kans. Tyyppi oli sellainen että ei kuuntele mitään, täysin itsekeskeinen. Toisista piittaamaton.
- Niitä riittää
täyty pakittaa kirjoitti:
Ei muutamat sanat kaada mitään. Mun täyty kyllä lopettaa kans. Tyyppi oli sellainen että ei kuuntele mitään, täysin itsekeskeinen. Toisista piittaamaton.
elikkä narsisteja, itsekeskeisiä, joille vain oman minän hyvinvointi ja sananvalta on sitä mitä hakee, ja haluaa olla se keskipiste.
Huomaakohan ne koskaan olevansa oman minuutensa kanssa hukassa, olettavat olevansa se mihin pitää keskittyä ja antaa heidän päteä? - on muutakin kuin te
Joku on antanut ikuiset pakit, ja palstaviisaan neuvo on yrittää sähköpostilla uudestaan. Kuinka monta kertaa te yritätte samoja kohteita? Missä teidän oma hienotunteisuutenne ja empatianne on?
- levoton tyttö
Minäkin sain pakit, ja sanoin että pidetään hetkinen hiljaiseloa. Mutta ei.. hän ottaa edelleen yhteyttä. :O
- asleep in life
Pakit on ihan persiistä! Varsinki ku nyt pitäis muka jatkaa ystävinä! Hei haloo, vähän vaikeeta on hänelle mitään ystävähalauksia antaa, ku tahdon hänet kokonaan. Toki olen onnellinen siitä, että hän haluaa olla edes ystävät, mutta taitaa olla minulle liian vaikeeta tämä. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298