Missä palstan valvoja on?

Heebo

Mitä helvettiä tämän palstan valvoja oikein tekee? Lain vastaista kirjoittelua sivu täynnä ja siinä vaan tunmput suorina katsellaan!

9

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mollithekolli

      oli viettämässä viikonloppua.

      Aiheettomista viesteistä kannattaa aina ilmoittaa linkin kautta ylläpitoon.

      Jos en jostain syystä ole itse vahtimassa palstaa, niin ylläpito poistaa asiattomuudet.

      Itse poistan niitä aina kun pystyn.

      Eli en tod. katsellut tumput suorina, kun en ollut ns "paikalla"...

      t kolli

      • Gayboy

        Kolli vietti laatuaikaa poikaystävänsä kanssa, joten tumput eivät todellakaan olleet suorina :D


    • AL.

      Sinähän olit yks päätekijä suunsoitossa.Älä syytä yksin noita toisia.

      • Heebo

        Olen kansalaisaktivisti, joka hyökkää kaikkea syrjintää ja mobbausta vastaan. Vaikka en olekaan homo, en näe mitään arvoeroa itseni ja homojen tai lesbojen välillä. En myöskään somalien ja suomalaisten väillä, en irakilaistan ja amerikkalsiten välillä. Me olemme kaikki ihmisiä, tasavertaisia.

        Kiinnostuin tästä palstasta vain siksi, että arvasin etukäteen, että täällä on vittuilemassa murkkuja ja fasisteja. Olin oikessa, mutta en olisi uskonut, että noin hirveitä natseja on olemassakaan mitä täällä esiintyy.


      • Limbo
        Heebo kirjoitti:

        Olen kansalaisaktivisti, joka hyökkää kaikkea syrjintää ja mobbausta vastaan. Vaikka en olekaan homo, en näe mitään arvoeroa itseni ja homojen tai lesbojen välillä. En myöskään somalien ja suomalaisten väillä, en irakilaistan ja amerikkalsiten välillä. Me olemme kaikki ihmisiä, tasavertaisia.

        Kiinnostuin tästä palstasta vain siksi, että arvasin etukäteen, että täällä on vittuilemassa murkkuja ja fasisteja. Olin oikessa, mutta en olisi uskonut, että noin hirveitä natseja on olemassakaan mitä täällä esiintyy.

        Sinä olet pahimmasta päästä vaikka luulet olevasi hyvä ihminen.Et ole hyvä ihminen.Juuri sinä Heebo olet samanlainen kuin fasistit.Nimittelet ja luokittelet ihmisiä kuten homoja ja somaleja ym.Onko sinulla jotakin heitä vastaan?Jos ei luokittele ihmisiä niin ei tarvitse tehdä siitä numeroa.Ei täällä teekään muut kuin sinä.


      • Aki-Moto
        Heebo kirjoitti:

        Olen kansalaisaktivisti, joka hyökkää kaikkea syrjintää ja mobbausta vastaan. Vaikka en olekaan homo, en näe mitään arvoeroa itseni ja homojen tai lesbojen välillä. En myöskään somalien ja suomalaisten väillä, en irakilaistan ja amerikkalsiten välillä. Me olemme kaikki ihmisiä, tasavertaisia.

        Kiinnostuin tästä palstasta vain siksi, että arvasin etukäteen, että täällä on vittuilemassa murkkuja ja fasisteja. Olin oikessa, mutta en olisi uskonut, että noin hirveitä natseja on olemassakaan mitä täällä esiintyy.

        Mitä maailman parantaja?Ei sua tarvita täällä.


      • Kuikuli
        Aki-Moto kirjoitti:

        Mitä maailman parantaja?Ei sua tarvita täällä.

        Jos et oo homo mee pois!Mutta jos jatkat olet kans homo.


      • Who knows
        Heebo kirjoitti:

        Olen kansalaisaktivisti, joka hyökkää kaikkea syrjintää ja mobbausta vastaan. Vaikka en olekaan homo, en näe mitään arvoeroa itseni ja homojen tai lesbojen välillä. En myöskään somalien ja suomalaisten väillä, en irakilaistan ja amerikkalsiten välillä. Me olemme kaikki ihmisiä, tasavertaisia.

        Kiinnostuin tästä palstasta vain siksi, että arvasin etukäteen, että täällä on vittuilemassa murkkuja ja fasisteja. Olin oikessa, mutta en olisi uskonut, että noin hirveitä natseja on olemassakaan mitä täällä esiintyy.

        Ihmisiä koteloimalla ja solvaamalla ei tätä palstaa rakenneta,puhumattakaan maailmasta.Maailman parantajilla ei ole tulevaisuutta.


    • Arska

      Onko sinulla käynyt mielessä pyytää anteeksi kun haukuit psykopaatiksi?Onko sinulla omatuntoa?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe