Mitä helvettiä tämän palstan valvoja oikein tekee? Lain vastaista kirjoittelua sivu täynnä ja siinä vaan tunmput suorina katsellaan!
Missä palstan valvoja on?
9
1119
Vastaukset
- mollithekolli
oli viettämässä viikonloppua.
Aiheettomista viesteistä kannattaa aina ilmoittaa linkin kautta ylläpitoon.
Jos en jostain syystä ole itse vahtimassa palstaa, niin ylläpito poistaa asiattomuudet.
Itse poistan niitä aina kun pystyn.
Eli en tod. katsellut tumput suorina, kun en ollut ns "paikalla"...
t kolli- Gayboy
Kolli vietti laatuaikaa poikaystävänsä kanssa, joten tumput eivät todellakaan olleet suorina :D
- AL.
Sinähän olit yks päätekijä suunsoitossa.Älä syytä yksin noita toisia.
- Heebo
Olen kansalaisaktivisti, joka hyökkää kaikkea syrjintää ja mobbausta vastaan. Vaikka en olekaan homo, en näe mitään arvoeroa itseni ja homojen tai lesbojen välillä. En myöskään somalien ja suomalaisten väillä, en irakilaistan ja amerikkalsiten välillä. Me olemme kaikki ihmisiä, tasavertaisia.
Kiinnostuin tästä palstasta vain siksi, että arvasin etukäteen, että täällä on vittuilemassa murkkuja ja fasisteja. Olin oikessa, mutta en olisi uskonut, että noin hirveitä natseja on olemassakaan mitä täällä esiintyy. - Limbo
Heebo kirjoitti:
Olen kansalaisaktivisti, joka hyökkää kaikkea syrjintää ja mobbausta vastaan. Vaikka en olekaan homo, en näe mitään arvoeroa itseni ja homojen tai lesbojen välillä. En myöskään somalien ja suomalaisten väillä, en irakilaistan ja amerikkalsiten välillä. Me olemme kaikki ihmisiä, tasavertaisia.
Kiinnostuin tästä palstasta vain siksi, että arvasin etukäteen, että täällä on vittuilemassa murkkuja ja fasisteja. Olin oikessa, mutta en olisi uskonut, että noin hirveitä natseja on olemassakaan mitä täällä esiintyy.Sinä olet pahimmasta päästä vaikka luulet olevasi hyvä ihminen.Et ole hyvä ihminen.Juuri sinä Heebo olet samanlainen kuin fasistit.Nimittelet ja luokittelet ihmisiä kuten homoja ja somaleja ym.Onko sinulla jotakin heitä vastaan?Jos ei luokittele ihmisiä niin ei tarvitse tehdä siitä numeroa.Ei täällä teekään muut kuin sinä.
- Aki-Moto
Heebo kirjoitti:
Olen kansalaisaktivisti, joka hyökkää kaikkea syrjintää ja mobbausta vastaan. Vaikka en olekaan homo, en näe mitään arvoeroa itseni ja homojen tai lesbojen välillä. En myöskään somalien ja suomalaisten väillä, en irakilaistan ja amerikkalsiten välillä. Me olemme kaikki ihmisiä, tasavertaisia.
Kiinnostuin tästä palstasta vain siksi, että arvasin etukäteen, että täällä on vittuilemassa murkkuja ja fasisteja. Olin oikessa, mutta en olisi uskonut, että noin hirveitä natseja on olemassakaan mitä täällä esiintyy.Mitä maailman parantaja?Ei sua tarvita täällä.
- Kuikuli
Aki-Moto kirjoitti:
Mitä maailman parantaja?Ei sua tarvita täällä.
Jos et oo homo mee pois!Mutta jos jatkat olet kans homo.
- Who knows
Heebo kirjoitti:
Olen kansalaisaktivisti, joka hyökkää kaikkea syrjintää ja mobbausta vastaan. Vaikka en olekaan homo, en näe mitään arvoeroa itseni ja homojen tai lesbojen välillä. En myöskään somalien ja suomalaisten väillä, en irakilaistan ja amerikkalsiten välillä. Me olemme kaikki ihmisiä, tasavertaisia.
Kiinnostuin tästä palstasta vain siksi, että arvasin etukäteen, että täällä on vittuilemassa murkkuja ja fasisteja. Olin oikessa, mutta en olisi uskonut, että noin hirveitä natseja on olemassakaan mitä täällä esiintyy.Ihmisiä koteloimalla ja solvaamalla ei tätä palstaa rakenneta,puhumattakaan maailmasta.Maailman parantajilla ei ole tulevaisuutta.
- Arska
Onko sinulla käynyt mielessä pyytää anteeksi kun haukuit psykopaatiksi?Onko sinulla omatuntoa?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673