Poda -pääsymaksu?

Kumma juttu

Onko meitä huijattu?
Viime vuonna ei Podalle maksuja ollut. Eilen saarelle saapuessa pojat vastassa, 20 bahtia/hlö kiitos!
Kuitinkin kirjoittivat..

16

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenlaisia

      Olipa kova taksa,menikö viimiset kun kehtaat 20 batista ruikuttaa,tuskin saa teidän venekuskikaan tippiä.

      • Anonyymi

        Harmi ku et ole itse päässyt paikan päälle, yritä kestää.
        Ihmettelin vain, että onko tännekin tullut pääsymaksu.
        Nyt sulla on varmaan hyvä mieli kun pääsit sanomaan :)


    • Tihku

      Pari viikoa sitten oltiin Podalla eikä mitään maksuja ollut... eli kumma juttu tosiaan.

    • Niin että kuitinkin?

      Siis että pyysit oikein KUITINKIN 50 sentin "pääsymaksun" maksamisesta?
      heheehehehehheeheheheeheheehheheheeheheheheheeheeh
      Voihan veee noita pakettimatkalaisia! heheheheheh

      • Jotkut ne jaksaa..

        Kuka sanoi että kuittia on PYYDETTY? Voihan vee sisälukutaitoa, hahahhahahhhahhhahaha!

        Mutta ei, ei helmikuussa ollut saarella sisäänpääsymaksua.
        Joillakin saarilla on, mutta nekin on aina erikseen mainittu.


      • Joillakin se sisä..
        Jotkut ne jaksaa.. kirjoitti:

        Kuka sanoi että kuittia on PYYDETTY? Voihan vee sisälukutaitoa, hahahhahahhhahhhahaha!

        Mutta ei, ei helmikuussa ollut saarella sisäänpääsymaksua.
        Joillakin saarilla on, mutta nekin on aina erikseen mainittu.

        lukutaito.. jos nyt vaikka keskittyisit hieman ennekuin antaisit neuvojasi?
        Aloittaja kirjoitti..
        Eilen saarelle saapuessa pojat vastassa, 20 bahtia/hlö kiitos!
        Kuitinkin kirjoittivat..

        Opettele ensin lukemaan ennekuin kirjoittelet mitään.


    • Ristus mikä reissu!

      Sisäänpääsymaksu on tullut voimaan tammikuun lopulla. Alkulomasta ei ollut mitään rantautumismaksuja mutta loppulomasta oli. Eli ihan yhdessä yössä muuttui tuo asia!

      • 50 cents

        Thaimaassa luonnonsuojelualeille pyydetään aivan tavanomaisesti sisäänpääsymaksu. En tiedä onko joku Poda ko. aluetta,mutta esim. Thaimaanlahdella Koh Samet kustantaa 400 baht /hlö joten 20 taitaa olla joku 'vitsi' ?


      • asg
        50 cents kirjoitti:

        Thaimaassa luonnonsuojelualeille pyydetään aivan tavanomaisesti sisäänpääsymaksu. En tiedä onko joku Poda ko. aluetta,mutta esim. Thaimaanlahdella Koh Samet kustantaa 400 baht /hlö joten 20 taitaa olla joku 'vitsi' ?

        Ei mittään ihmeellistä. Chikenille, Hongille, Phi Phille jne.. pyydetään "satunnaisesti" maksu.


    • Podaisland

      Kyllä tammikuussakin perittiin kyseinen maksu ja kuitin lätkäisivät kouraan :)

    • PetePhuket

      On tuo maksu ollut vaihdellen käytössä jo kauan Krabin eri saarille. Aktiivisimmin peritään Hongilla, muilla saarilla vähän vaihdellen sen mukaan miten henkilökuntaa paikalla jne.

      Hyvä sinänsä, että perivät maksua ja toivottavasti roposet menevät siihen, mihin tarkoitettu, eli saaren "kunnossapitoon"... melkoisen jätemäärän ja sotkun me turistit jälkeemme jätämme.

      Kuitin kirjoittavat ihan automatic ja pyytämättä, ettet joudu maksamaan kahdesti.

    • on huijattu

      Kyllä sinua on huijattu- matkatoimisto huijasi teitä kun ostitte sieltä kalliin pakettimatkan Krabille. Se oli matkasi ainoa huijaus.

      • Kiitti muille!

        Ihanaa kun sä automaattisesti oletat että olen pakettimatkalainen. Ei haittaa, se kertoo vaan susta itsestäsi jotain :)


      • Tammikuun matkailija
        Kiitti muille! kirjoitti:

        Ihanaa kun sä automaattisesti oletat että olen pakettimatkalainen. Ei haittaa, se kertoo vaan susta itsestäsi jotain :)

        Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Jos jaksaa aina vaan mollata pakettimatkalaisia niin kyllä se kertoo jotain. Itselleni on ihan sama miten kukin matkustaa. Sehän on jokaisen oma asia kuinka paljon rahaa käyttää matkoihinsa.


      • Kuka mitenkin
        Tammikuun matkailija kirjoitti:

        Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Jos jaksaa aina vaan mollata pakettimatkalaisia niin kyllä se kertoo jotain. Itselleni on ihan sama miten kukin matkustaa. Sehän on jokaisen oma asia kuinka paljon rahaa käyttää matkoihinsa.

        Lapsellista , minunkin mielestäni , tuo ns. pakettimatkalaisten mollaaminen,
        pitää puhua räätälöidyistä matkoista, niitähän me harrastamme, siis,
        joilla on varaa. Emme edes vaivaidu moittimaan näitä ressukoita, jotka omin
        voimin, vähäisin varoin yrittävät nauttia matkastaan, heille se 20 bht. on iso
        raha.


    • lomalla parhaillaan

      Ollaan parhaillaan Krabilla ja Podalla maksu on 20 bathia ja esim. Tubilla oli 50 bathia. Ei tuo maailma noihin maksuihin kaadu :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3744
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2469
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1720
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1650
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      326
      1572
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1426
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1383
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1320
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1218
    Aihe