Onko meitä huijattu?
Viime vuonna ei Podalle maksuja ollut. Eilen saarelle saapuessa pojat vastassa, 20 bahtia/hlö kiitos!
Kuitinkin kirjoittivat..
Poda -pääsymaksu?
16
378
Vastaukset
- kaikenlaisia
Olipa kova taksa,menikö viimiset kun kehtaat 20 batista ruikuttaa,tuskin saa teidän venekuskikaan tippiä.
- Anonyymi
Harmi ku et ole itse päässyt paikan päälle, yritä kestää.
Ihmettelin vain, että onko tännekin tullut pääsymaksu.
Nyt sulla on varmaan hyvä mieli kun pääsit sanomaan :)
- Tihku
Pari viikoa sitten oltiin Podalla eikä mitään maksuja ollut... eli kumma juttu tosiaan.
- Niin että kuitinkin?
Siis että pyysit oikein KUITINKIN 50 sentin "pääsymaksun" maksamisesta?
heheehehehehheeheheheeheheehheheheeheheheheheeheeh
Voihan veee noita pakettimatkalaisia! heheheheheh- Jotkut ne jaksaa..
Kuka sanoi että kuittia on PYYDETTY? Voihan vee sisälukutaitoa, hahahhahahhhahhhahaha!
Mutta ei, ei helmikuussa ollut saarella sisäänpääsymaksua.
Joillakin saarilla on, mutta nekin on aina erikseen mainittu. - Joillakin se sisä..
Jotkut ne jaksaa.. kirjoitti:
Kuka sanoi että kuittia on PYYDETTY? Voihan vee sisälukutaitoa, hahahhahahhhahhhahaha!
Mutta ei, ei helmikuussa ollut saarella sisäänpääsymaksua.
Joillakin saarilla on, mutta nekin on aina erikseen mainittu.lukutaito.. jos nyt vaikka keskittyisit hieman ennekuin antaisit neuvojasi?
Aloittaja kirjoitti..
Eilen saarelle saapuessa pojat vastassa, 20 bahtia/hlö kiitos!
Kuitinkin kirjoittivat..
Opettele ensin lukemaan ennekuin kirjoittelet mitään.
- Ristus mikä reissu!
Sisäänpääsymaksu on tullut voimaan tammikuun lopulla. Alkulomasta ei ollut mitään rantautumismaksuja mutta loppulomasta oli. Eli ihan yhdessä yössä muuttui tuo asia!
- 50 cents
Thaimaassa luonnonsuojelualeille pyydetään aivan tavanomaisesti sisäänpääsymaksu. En tiedä onko joku Poda ko. aluetta,mutta esim. Thaimaanlahdella Koh Samet kustantaa 400 baht /hlö joten 20 taitaa olla joku 'vitsi' ?
- asg
50 cents kirjoitti:
Thaimaassa luonnonsuojelualeille pyydetään aivan tavanomaisesti sisäänpääsymaksu. En tiedä onko joku Poda ko. aluetta,mutta esim. Thaimaanlahdella Koh Samet kustantaa 400 baht /hlö joten 20 taitaa olla joku 'vitsi' ?
Ei mittään ihmeellistä. Chikenille, Hongille, Phi Phille jne.. pyydetään "satunnaisesti" maksu.
- Podaisland
Kyllä tammikuussakin perittiin kyseinen maksu ja kuitin lätkäisivät kouraan :)
- PetePhuket
On tuo maksu ollut vaihdellen käytössä jo kauan Krabin eri saarille. Aktiivisimmin peritään Hongilla, muilla saarilla vähän vaihdellen sen mukaan miten henkilökuntaa paikalla jne.
Hyvä sinänsä, että perivät maksua ja toivottavasti roposet menevät siihen, mihin tarkoitettu, eli saaren "kunnossapitoon"... melkoisen jätemäärän ja sotkun me turistit jälkeemme jätämme.
Kuitin kirjoittavat ihan automatic ja pyytämättä, ettet joudu maksamaan kahdesti. - on huijattu
Kyllä sinua on huijattu- matkatoimisto huijasi teitä kun ostitte sieltä kalliin pakettimatkan Krabille. Se oli matkasi ainoa huijaus.
- Kiitti muille!
Ihanaa kun sä automaattisesti oletat että olen pakettimatkalainen. Ei haittaa, se kertoo vaan susta itsestäsi jotain :)
- Tammikuun matkailija
Kiitti muille! kirjoitti:
Ihanaa kun sä automaattisesti oletat että olen pakettimatkalainen. Ei haittaa, se kertoo vaan susta itsestäsi jotain :)
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Jos jaksaa aina vaan mollata pakettimatkalaisia niin kyllä se kertoo jotain. Itselleni on ihan sama miten kukin matkustaa. Sehän on jokaisen oma asia kuinka paljon rahaa käyttää matkoihinsa.
- Kuka mitenkin
Tammikuun matkailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Jos jaksaa aina vaan mollata pakettimatkalaisia niin kyllä se kertoo jotain. Itselleni on ihan sama miten kukin matkustaa. Sehän on jokaisen oma asia kuinka paljon rahaa käyttää matkoihinsa.
Lapsellista , minunkin mielestäni , tuo ns. pakettimatkalaisten mollaaminen,
pitää puhua räätälöidyistä matkoista, niitähän me harrastamme, siis,
joilla on varaa. Emme edes vaivaidu moittimaan näitä ressukoita, jotka omin
voimin, vähäisin varoin yrittävät nauttia matkastaan, heille se 20 bht. on iso
raha.
- lomalla parhaillaan
Ollaan parhaillaan Krabilla ja Podalla maksu on 20 bathia ja esim. Tubilla oli 50 bathia. Ei tuo maailma noihin maksuihin kaadu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389