Virhe Oma Waterloo -CD-levyn biisien alkamiskohdissa

Petteri-Juhani

Kappaleiden alkamiskohdissa on tullut esiin häiritsevä asia. Esimerkiksi kun valitsee soittimesta kappaleen nro 2, niin siihen alkuun tulee vielä Introa pari sekuntia. Samoin kun Hän tulee mun uniin -kappale on jo päättynyt ja alkaa tauon jälkeen tulla Lumikkia, vaikka soittimen mukaan on edelleen kappale nro 9 mikä soi ja kesken Lumikki-biisin alkaa soittimenkin mukaan kappale nro 10. Eli jos valitsee soittimesta kappaleen nro 10 alkaa Lumikki-biisi keskeltä kappaletta. Jos kuuntelee koko levyä kerralla asia ei ole ongelma, mutta jos valitsee kuunneltavaksi vain tiettyä kappaletta, se kyllä häiritsee.

Myös Spotifyssa tämä näyttää olevan samoin. Harmittaa kun edellisissä Dingo-levyissäkin oli virheitä. Silloinhan levyjen kansiteksteissä oli puutteita ja virheitä. Eikö koskaan kukaan tsekkaa että nämä levyt olisi viimeisen päälle kelvollisia.

8

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ameriikkaa

      Joo.. teinpä autoon tempun ... rippasin ko kiekon.. mp:ksi ja sitten tein uuuden polton pidemmmillä kappaleväleillä.. johan soittelee :)

    • Petteri-Juhani

      Itsekin ajattelin polttaa tämän levyn toiselle cd:lle ja lisätä siihen jotain muitakin kipaleita tyhjän levyn täydeltä, mitä sitten soittaa. Levy-yhtiössä myönsivät tämän mokansa.

    • Liisa-67c

      Harmittaa tuo virhe. Jossain poptorin parin euron humppa-levyissäkään ei ole tommosia mokia.

    • tompppa2

      Eipä ainakaan mua toi virhe haittaa, ei edes yksittäisiä raitoja kuunnellessa. Siinä parissa sekunnissa ei menetä mitään oleellista.

      Mutta jos tämän levyn piti alun perin ilmestyä lokakuussa, niin näin pitkä tekoprosessi niin ei näitä virheitä silti saisi tulla.

      • Oma waterpoo

        Levyhän on alusta loppuun yhtä suurta virhettä. Olis pitänyt vaan jättää hankkimatta tämä onneton tekele. Tykkääkö joku tästä tosissaan? Vanhana fanina tuntuu tosi petetyltä.


      • Zorlim
        Oma waterpoo kirjoitti:

        Levyhän on alusta loppuun yhtä suurta virhettä. Olis pitänyt vaan jättää hankkimatta tämä onneton tekele. Tykkääkö joku tästä tosissaan? Vanhana fanina tuntuu tosi petetyltä.

        Minä pidän tästä levystä!

        Top 3

        1. Lumikki
        2. Facebookissa
        3. Safiiri ja teräs


    • Zorlim

      Virheitä on myös Dingomania-kokoelma-CD:ssä.

      Tietokoneella Windows Media Player näyttää levyn 19 kappaletta Melkein Vieraissa - Nimemme On Dingo-levyn biiseiksi!

      • 15+15

        tämä on ihan yleinen "virhe" monissa cd-levyissä joita on itse tullut huomatuksi tietokonesoitossa. levytehtaalla on jäänyt väärä "sisällysluettelo" levyerän vaihduttua mutta ei tuo missään levyssä onneksi biiseihin oikeasti ole vaikuttanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe