Marko

surettaa

Ihan turhaan sua kaipasin, vähän aikaan jopa odotin. Nyt ei ole jäljellä kuin pettymys.

11

324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

Marko? Kuka Marko?

• surettaa

No Marko! Pääkaupunkiseudulta!

• Marko pk-seutu

Miksi kirjoitat tänne? Haluaisin jutella kasvotusten kanssasi. Onko se liikaa pyydetty jos nähtäisiin? En halua että olet surullinen tai pettynyt.

Ota edes yhteyttä tekstiviestillä tai sähköpostilla jos et kasvotusten uskalla.

Haluan selvittää asioita hyvässä hengessä.

• surettaa

Olen yrittänyt kyllä, viimeeksi viikonloppuna. Turhaan!

• Marko Vantaalta
        surettaa kirjoitti:

Olen yrittänyt kyllä, viimeeksi viikonloppuna. Turhaan!

Olen varmaan sitten väärä ihminen koska en saanut tekstaria tai sähköpostia.

Toivotaan että se sinun kaipaama Marko vastaa. Minusta herrasmiehen pitäisi aina vastata naisen viestiin.

• surettaa
        Marko Vantaalta kirjoitti:

Olen varmaan sitten väärä ihminen koska en saanut tekstaria tai sähköpostia.

Toivotaan että se sinun kaipaama Marko vastaa. Minusta herrasmiehen pitäisi aina vastata naisen viestiin.

Tämäkin Marko on Vantaalta tai Helsingistä. En ole aivan varma. Kuulostaa varmaan oudolta..

• Marko Vantaalta
        surettaa kirjoitti:

Tämäkin Marko on Vantaalta tai Helsingistä. En ole aivan varma. Kuulostaa varmaan oudolta..

Tämä Marko asuu Vantaan Tikkurilassa ja ikää on yli kolmenkympin.

Tuskin olen se etsimäsi ihminen tai sitten sinulla on väärä numero tai sähköpostiosoite mihin olet kirjoittanut.

Onnea etsintääsi.

• surettaa
        Marko Vantaalta kirjoitti:

Tämä Marko asuu Vantaan Tikkurilassa ja ikää on yli kolmenkympin.

Tuskin olen se etsimäsi ihminen tai sitten sinulla on väärä numero tai sähköpostiosoite mihin olet kirjoittanut.

Onnea etsintääsi.

Kiitos. Taidan kyllä lopettaa etsimisen. Alusta asti turhaa touhua! Numero kyllä oikea.

• Marko Vantaalta
        surettaa kirjoitti:

Kiitos. Taidan kyllä lopettaa etsimisen. Alusta asti turhaa touhua! Numero kyllä oikea.

Tuo on todella ikävää. Luulisi että vastaisi toisen viestiin...sehän kuulu jo hyviin tapoihin.

Ei pidä ajatella että oli turhaa vaan niin että se toinen ei ollut se oikea ihminen sinulle. Joku muu ihminen olisi vastannut sinulle eli teit oikein eikä pidä sitä katua.

Mukavaa alkavaa kevättä sinulle. :)

• Kaipaan sua niin

Se oli vuoden 2000 vaihteen aikoihin kun tulit eteeni ja veit palan minusta. Siitä on kymmenen vuotta kun meidän juttu jäi kesken. Mielessä olet vieläkin, en unohda sua koskaan! Elelleenkin haluan sun iholle! Joku minusta jäi sinuun.

• -Maukka-
        Kaipaan sua niin kirjoitti:

Se oli vuoden 2000 vaihteen aikoihin kun tulit eteeni ja veit palan minusta. Siitä on kymmenen vuotta kun meidän juttu jäi kesken. Mielessä olet vieläkin, en unohda sua koskaan! Elelleenkin haluan sun iholle! Joku minusta jäi sinuun.

Muistan kyseisen ajankohdan todella hyvin... se on päivittäin mielessäni. Tapasin työpaikan kautta (melkein työkaveri) todella kauniin tumma hiuksisen nuoren naisen. Ainutlaatuisen kaunottaren... jo nimen ainutlaatuisuuskin sen todistaa. Syksyn mukanaan tuomat muutoksen tuulet erotti tiemme. Mielessäni kuitenkin päivittäin on tuo kaunis nuori nainen, vaikka aikaa on jo tovi kulunut... noin 13-vuotta koulujen alettua etelässä, tarkalleen.

Ikävä Ingaa edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3649
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      44
      3605
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2831
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2559
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1539
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe