Miksi pidät valjaissa alueestolla?

Jonaksen oma häiriö

- Joo, pidän sitten vankivaljaissa alueistolla vähän aikaa.
- Koska sä unohdat ne sinne sun alueistolle.
Tota, mikä bar-paine hektisyys tämä on?

Mennäänkö noita valjaissa?
- "Mennään jos sun, mun, turvallisuudentunne, turvallisuus vaarantuu, tai on siten vaarantumassa kuolemaa uhkaavalle, tai kuolemalla uhkaavalle, tai kuolemaa uhkana aiheuttavalle tasolle.
- "Mennään jos mun turvallisuus vaarantuu." Jonas
Näihin on varmasti abstrakti improvisaatio, jos et tiennyt.
-Ja onko tässä ehtinyt muodostua persoonallisuushäiriö, juuri abstraktia improvisaatiota koskien?
Tämä tarkoittaa vietti-järjestelmää, josta mulle ei ainakaan tarvitse olla kovinkaan vihainen, koska en valjaiden poiston takia suostu juuri mihinkään muuhun viettiisi.
- Vietti-järjestelmää esitettäessä vain läheisyydentunne ja turvallisuus tunteena ylikorostuvat imitoimisen takia. Esim. tällä alueella.
- Mitä kysyt taas?
Ne on poistettava tarvittaessa viettijärjestelmään abstraktina improvisaationa, eikä siten voi vaatia yhtään mitään, kun ei edes ymmärrä turvallisuushakuisuudeltansa, että mikä on vietti, viesti tai vaisto, joka ei näin osaa muodostaa siten arvoa edes normeista, heijasteina.
Entä näyttelijällä?

Huom. Mun ja S....n imitoiminen niihin käytetään alueistolla* valjaita.
Huom. alueistolla käytetään imitoimiseen valjaita.
- Nyt mä olen ehkä unohtanut sanoa, että mä olen 7-vuotiaana, ollut äiti,synnytyksen jälkeisinä yleiskunnon laskemisien ja/sekä lasketuttamisien kanssa. Hän voi kyllä havaita sitä muutenkin ihmetellen kehosta ja on sekaisin.
- Ja miksi teillä ei abstrakti improvisaatio ennemmin päällä?
Ethän käsitä imitoimista välineeksi abstraktista improvisaatiosta alueelta?
- Tästä ei pitäisi olla mitään haittaa, koska tästä on välineistöä myös kolmiulotteisuuden huomioiden. Jotkuthan harjoittavat yhteiskuntana uskontoa vain sillä tavalla välinein ja näin välineisiin perustuvaa uskontoa.
Miksi laskette ennen aikaisesti yleiskuntoa "synnytyksestä" uskonnolla?
- Mä saan pitää, jos sulla abstrakti improvisaatio ulkomailta.
Tarkoitatko Ookko nää Oulusta-persoonallisuushäiriötä, mitä varten saat tutkia Oulua myöten?
- Ymmärrätkö ajatusten auttamisen tason ihan selkeästi alueella?
Tämähän ei kuulu suoraan vankilan toimintaan.
- Etkö ymmärrä lainkaan tunne-arvon tai tunteiden kuten vaistomaisen kiintymyksen haittaakaan?
Nehän ovat siten aina ulkopuolisuuden, sekä ulkopuolisten ammatti-ihmisten järjestämiä.
- Ei mulla ei ole mitään tietoa persoonallisuuksista mm. etnisyyttä koskevana.
Ovatko he sitten koko ajan kohtuuttomasti valjaissa?, jatkuu normaali keskustelu...
- Pystytkö menemään tästä sairaalaan, yleensä itse?
- Pystyn, mutta en pakokauhuisen turvallisuushakuisena.
Se ei sovi siihen, koska sillä on muhun pakokauhu valjaat, mm. sen "ahtaan" tilan takia, suljetun ahdasmielisyyden takia.
- Mun pitää olla aivan läsnä ja kosketeltavissa, koska tämä ei sovi lainkaan suljetun ja ahtaan tilan takia, myöskään mitenkään ahdasmielisyytenä.
Sun ei tarvitse pitää tai osallistua ollenkaan.
- Etkö huolehdi vieläkään lapsistasi itse.
"En mää saa mennäkään synnytyksestä...." vertailee osoitellen hävyttömyytenä
- MIeliteoksensa.
Tämähän taas mielenkiintoinen on.
- Ja olet taas aivan autisti sika, koska et suljetulla.
_:D
- Mikä symbioosin lähtökohta tämä sen sijaan on?
- Entä ohjailu-eleistön toistuma tämä on?
No, en minä voi heitä muuten pitää.
- Entä mikä ohjailemisen sijoittaminen tämä on?
Sekin on hyvä kysymys.
Jossa viettijärjestelmän takia pitää osata imitoida heijasteina, eikä siksi saa paeta esim. omia ulkopuolisia tuttujaan, esim. ulkoisissa ja joskus avioliiton omaisissa olosuhteissa.
- Esim. Setan sijoittuminen Ouluun, jossa siitä ja sellaista toimintaa, joihin ketä tahansa arvostelematta ja osallistumalla itse mukaan tulla saa.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
        Maailman menoa
        87
        4148
      2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
        Ikävä
        28
        3087
      3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
        Ikävä
        45
        2330
      4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
        Ikävä
        35
        1338
      5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
        Sotkamo
        10
        919
      6. 133
        901
      7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
        Ikävä
        6
        894
      8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
        Äänekoski
        12
        832
      9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
        Ikävä
        124
        776
      10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
        Ikävä
        11
        760
      Aihe