Voi hemmetti!

jeppjepp...

Jep Jep..
Mieheni on 25v ja pelaa xboxsia kuin joku 4v poika. Koko elämä on xboxsista kiinni. Meillä on yhteinen 1,3v esikoinen ja hän pelkää omaa isiä.
Olen sanonut miehelleni että lopeta toi pelaaminen tai vähennä se 2h päivässä. Kauheesti on luvannu mutta taas se alkaa sama pas..ka rumba.
Mitä vielä voi tehdä? vai onko suhde menny jo ojaan?
Itse olen 20v kaunis ja vähän pehmeä nainen ..

3

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+8

Mie oon kyl välillä kans ihmetelly kavereiden pelaamista, jotenkin sivusta katottuna näyttää että jää iso osa elämää elämättä joidenkin pleikkaripelien takia.

Eihän nyt aikuiselle ihmisille pitäisi muutenkaan edes koittaa laittaa mitään aikarajoja pelaamiselle. Pieni ymmärryksen hippunen löytyy tuolle jos ukkos on työtön.

Mie teen nyt ehkä väärin ku annan neuvoja, mut heitä sellanen täysin välinpitämätön vaihde päälle, menet muksun kanssa menojasi..etenkin kun kesä alkaa tulla niin alat viettää esikoisen kanssa aikaa pihalla, teet vähän niinkuin ukkosi pelien kanssa..menet menojasi elät elämääsi ja alat sulkea ukkoa pois ympyrästä. Kyllä siihen havahtuu aika nopeasti kun näin alkaa käymään ja luulisi ohjaimen tippuvan kädestä.

Miul teki emäntä kutakuinkii noin ku lötysin kaljan kanssa, ei se suoraan sanonu että bisse tai perhe vaan antoi minun itse huomata että miten loppujenlopuksi tulee käymään ja kyllä toimi, jäänyt tissuttelu kokonaan pois ja voi hitto miten mie huomaankin eron entiseen ihan kaikessa..

• mek

Seuraavan kerran kun miehesi pelää ja ei lopeta kun sanot niin lyöppä se pelikone vasaralla säpäleiksi niin loppuu pelaaminen niin hyvä tulee. Itse ole sitä ikäluokkaa kun pelejä ei vielä ollut 60-80 luvulla ja nyt jo yli 50v mies niin olen muutaman kerran pelikonetta kokeillut ja siihen jäänyt. Ostin lapsellemma pleikka 2 ja kone yli 10v vanha niin kyllä se pölyttyy kaapissa kun itsellä ei kiinostus peleihin. Kun haluan ajan vietetta niin kesäisin prätkällä ajelemaan, seksiä naiseni kanssa tai jotain muuta linkuntaan liittyvää. Ymmärrän että 10v lapset pelää mutta aikuiset ihmiset peläävät kun normaalit tekevät jotain muuta fiksumpaa.

• Voi Hemmetti!

Hei.
      Siskoni siitä asiasta miehelleni sanoi ja lopetti pelaamisen, kylläse joskus alle 1h pelaa ja taas joskus 2-3h päivässä.
      Olen kyllä kerran seurustelun alussa heittänyt xboxsin seinään ja palasiksi meni. Kyllä mies siitä suuttu..
      Kiitoksia neuvoista, vois koittaa tota välinpitämättömyyttä, jos toimii tohon jääräpäähän. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7745
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      106
      1004
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      889
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe