Mielestäni on tyhmää käyttää tiskikonetta jos kyse on vain yhden henkilön astioiden tiskaamisesta. Mitä mieltä muut ovat?
Vastaukset 7
- Emt:(
En tiedä.
- Ääly
Vettä kyllä säästyy, kun on tiskikone. Ja onko se käsin tiskaaminen niin kivaa, minusta ei.
- elliivo
Kun lapset lähtivät kotoa pari vuotta sitte ja muutin kolmiosta kaksioon jätin tiskikoneen käytön pois. En ole katunut päätöstäni vaikka olin 20 vuotta tottunut että tiskikone on. Asun yksin ja veden käytössä en säästele koska siitä ei laskuteta erikseen vaan se kuuluu vuokraan.
Yksin asuessa joutuisin yhteen koneelliseen keräämään tiskiä monta päivää. Johan ne alkavat haista ennen kuin saisin koneen täyteen.
Nyt olen lopettanut myös oman pesukoneen käytön vaikka se vielä minulla onkin. Melkein vieressä on taloyhtiön pesutupa missä on uuden koneet ilmaiseksi käytössä. Säästän sähköä ja pesen siellä. Saan myös samalla kuivattua pyykit kun kuivausrumpu on käytössä. Jos haluan jättää pyykit kuivaushuoneeseen niin sekin onnistuu. Miulla on tiskikone, pieni, mutta kone kuitenkin. Sinne mahtuu astiani oikein hyvin, pesen pari kertaa viikossa koneellisen.
- Yhdessä
Turha on tiskikone yhden hengen taloudessa.
Minä kyllä käytän säästäen vettä vaikka en joudukaan siitä käytön mukaan maksamaan. Miksi kuluttaa turhaan? Toisekseen vuokra kyllä nousee, jos kaikki ajattelevat etten säästele kun kuuluu vuokraan.
Kestävä kehitys! - tilan säästöä
tiskikoneeseen voi laittaa säilöön puhtaita astioita, kuten kattiloita kun ei käytä joka päivä..
- elliivo
Mulla on nyt sillä kohtaa iso kattilakaappi missä ennen oli aina tiskikone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1812945- 861280
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2421087- 1241045
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä84936- 92781
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104667Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55665Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid104589- 38572