eli olen tälläinen:
-luonnostaan melko tummmat hiukset,rusket
-ruskeat silmät
-159 cm pitkä...
-urheilullinen
-painoa 46 kg
-sijoittuu koulun urheilukilpailuissa, pääsee joka lajissa koulujen välisiin
-ratsastaa
-omistaa lemmikin
-keskiverto oppilas
-keskiarvo 8.4
-ei mikään hikke
-ei valittaja
-musamakuun kaikki käy,paitsi Robin..
-12 vuotias
Eli voisiko minuun ihastua?? Tarvitsen apua...
pojat,vastatkaas!!
8
116
Vastaukset
- poika13.
Kyl suhu voi ihastuu , mä oon tällänen ; 13,5v poika, 169 pitkä , painan 61kg , värjäsin hiukset pumaruskeeks
! Mul on 2 kissaa urheilen jinku verran.- poika13.
Sori kirjotus virheet , oon tabletil . Ainii mul on vihreet silmät ja oon yksinäine.
- lempileipä
poika13. kirjoitti:
Sori kirjotus virheet , oon tabletil . Ainii mul on vihreet silmät ja oon yksinäine.
missä asut
- poika12v
Ahaa, kyllä mun mielestä kuulostat mukavalta, voisin ihastua, mul on ruskeentumma tukka, oon hoikka 12,8v 164cm/48,9kg vihreensiniset silmät, mul on kissa ja koira. Jos keskiarvoo nii mul 8.9 mut en oo hikke. Ja jos kiinnostaa mul on jonki verran äänenmurrosta ja harrastan jalkapalloo. Kuuntelen melkeen mitä vaan, mut en esim. JB,Robin yms.
- aloittajatar :)
poika 12 v,missä asut?? Mää asun pirkanmaalla
- lempileipä
aloittajatar :) kirjoitti:
elä mää olin toi aloittajatar :) ja asun siis pirkanmaalla
- poika12v
aloittajatar :) kirjoitti:
Jyväskylässä pääasiassa, käyn myös isälläni oulussa.
- lempileipä
poika12v kirjoitti:
Jyväskylässä pääasiassa, käyn myös isälläni oulussa.
Mu mummula om Eurajoella ja eno on jyväskyläs..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760