Voi jospa pääsisi joskus lähellesi, saisi edes halata. En saa sua mielestäin.
Lauralle
13
196
Vastaukset
- ...
...
- Hmm harmi
ettei kuitenkaan mulle. Toivottavasti saat laurasi..
- tar-o
Ai mä vai?
- Laura täältä
Oi voi kun tämä ois minulle siltä yhdeltä jota en nyt viime päivinä ole saanut mielestä... Ihan varmasti pääsisit, et nyt ihan heti mutta ehkäpä tuossa muutaman viikon päästä ;)
- Ykspojuvaa
Malttaakohan tässä edes odottaa ;) yhteensattuman todennäkösyys tosin lottovoiton luokkaa.
- Laura täältä
Ykspojuvaa kirjoitti:
Malttaakohan tässä edes odottaa ;) yhteensattuman todennäkösyys tosin lottovoiton luokkaa.
Niin, ikävöiviä Lauroja saattaa olla muutama muukin, ehkäpä myös Lauraa ikävöiviä... Oli todennäköisyydet mitä tahansa, pitäydyn kuitenkin siinä uskossa että siellä kirjottelee juuri minun kaipailujeni kohde. Parasta tässä on vielä se että tän ihastuneena hölmön pään sisällä suorastaan tunnen se telepaattisen yhteyden ja tiedän että siellä olet juuri sinä ;) ...pettymystä odotellessa :)
- Ykspojuvaa
Laura täältä kirjoitti:
Niin, ikävöiviä Lauroja saattaa olla muutama muukin, ehkäpä myös Lauraa ikävöiviä... Oli todennäköisyydet mitä tahansa, pitäydyn kuitenkin siinä uskossa että siellä kirjottelee juuri minun kaipailujeni kohde. Parasta tässä on vielä se että tän ihastuneena hölmön pään sisällä suorastaan tunnen se telepaattisen yhteyden ja tiedän että siellä olet juuri sinä ;) ...pettymystä odotellessa :)
Näimpä, koska me sinun mielestä viimeksi näimme ja mitä teimme? :D
- Laura täältä
Ykspojuvaa kirjoitti:
Näimpä, koska me sinun mielestä viimeksi näimme ja mitä teimme? :D
En oikeastaan tahtois mennä näin yksityiskohtiin, koska todennäköisesti todellisuus ei ole nyt sitä mitä toivois... Mutta jos nyt on pakko, niin sanotaan sitten että tuossa viime pe-la välisen illanvieton aikana.
...joko tuli pettymys? - Ykspojuvaa
Laura täältä kirjoitti:
En oikeastaan tahtois mennä näin yksityiskohtiin, koska todennäköisesti todellisuus ei ole nyt sitä mitä toivois... Mutta jos nyt on pakko, niin sanotaan sitten että tuossa viime pe-la välisen illanvieton aikana.
...joko tuli pettymys?Juu metsään meni, pilvilinnat haihtuivat yhtä nopeasti kuin ilmestyivätkin.
- läheisyys
Esteet pitää voittaa...
- syysi eh äl
pelokas keksii kaikenlaista.
- läheisyys
syysi eh äl kirjoitti:
pelokas keksii kaikenlaista.
pelottavako?
- syysi eh äl
joo, mutta ei sois olevan esteenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774