Haulikosta pinttymät pois ammoniakilla

Jämähtänyt

Oliko se nyt 5-% vai 15% ammoniakkiliuos jolla karstat sai haulikosta liukenemaan? Ei meinaan lähtenyt amerikkalaisten siihen varta vasten luomalla Carbon-of-litkulla. Kevyeen karstaan tehosi kyllä ja on tehonnut aiemminkin muihin pinttymiin. Ajattelin kävellä tässä lähipäivänä apteekkin ja tekaisuttaa vähän miedohkon ammoniakkiliuoksen, kunhan joku ase-expertti ensin kertoisin mikä se vahvuus olikaan kyseiselle liuokselle. Kerran olen tuon taian asesepältä kuullut ohimennen... Vaan eipä pysynyt mielessä sitten.

3

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ei ei

      mee motonettiin ja osta procleania. Sillä lähtee eikä pilaa asetta.

    • putkien hoonaaja

      Jos jynssäätte piippua teräsharjalla sillä kierukkamallilla tms niin muistakaa pitkät työnnöt, ne tekee gutaa :) eli aivan piipun päästä päähän ja läpi ennenkuin vaihdatte jyssäyssuuntaa, itse käyttänyt ihan vaan moottoriöljyä, sitä esim talouspaperiin ja öljyinen, löysähkö paperitulppa piipusta läpi ja annan jonkun aikaa vaikuttaa ja sitten kunnon putsaus ja siihenkin käytän wc-tai talouspaperia, ainakin wc-paperi on syytä olla käyttämätöntä :) tulee siistimpi jälki. Tosin haulikossani on kovakromatut piiput ja en tiedä toimiiko tuo tyyli putsata jos ei ole kovakromatut piiput.

    • Latailija...

      Laita rassiin messinkiharja ja se porakoneesseen. Reilu öljy pehmitys ja hurauta karstat ja ruosteet, ym moskat pois. Lopuksi perusputsaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe