Olen neitsytmies ja etsin kiihkeitä seksikumpaneita. Ei vaan oikeen löyvy. Miltä merkiltä pesää irtoasi parhaten. Olen kiva ja hyvänäkönen ja on rahaa. Olen leipuri omassa virmasa. Pesää pitäisi saada sopivasti. Ilman joutuu vaan olmaan. Kun horsokoopit kaikeen vaikutta varmaa tähänliin. Mikä merkki antas parhaiten niin helpottais kun vois kysyä.
make
keneltä saisin pesää parhaten
6
162
Vastaukset
- Scorpy
Skorpioni on tunnetusti seksuaalisesti aktiivisin - sekä myös paras sängyssä ;)
- uhri1
Kyllä se on skorpioni, mutta varo niitä koska osaavat kyllä huijata rahasi!
- 26...
Aurinkomerkki voi kenties olla mikä tahansa. Venus Skorpionissa voi olla se, mitä haet. Härässä rakastelu menee syvemmälle. Myös se voi antaa kokemuksen miehelle mieleisestä seksistä.
- wigbeibe
Aurinkomerkki ei merkitse mitään. Tosi tyhmää mainostaa nuorelle miehelle jotain skorpionia tai muuta merkkiä.
Usko vaan, että se naisen ulkoinen olemus eli ulkonäkö ratkaisee osin. Sitten on perehdyttävä hieman luonteen ominaisuuksiin. Ei pakko tietysti luonteen, jos olet etsimässä hetkeksi rytkäytystä.
Joka ainoa skorpioni, jonka tiedän on kamalan näköinen. Ne on yli 50-vuotiaita ja jokainen on ylipainoa kerryttänyt, ja ei edukseen ole ilman sitä ylipainoa muutenkaan.
Millaiset skorpionit teidät miesten halut on virittänyt? Nuoremmat tietämäni skorpionit on kaikki bimboja ja/tai alkoholisteja, sekakäyttäjiä/narkkaajia.
Kovia ne on tavaroiden ja krääsän perään sekä rahojen, tietysti. Omien tai muiden.
Kompensoikohan ne jotenkin "tyhjää" pääkoppaansa yrittämällä havitella rahaa tai muuta näkyväistä näppeihinsä.
- Omin käsin onneen
Kyllä se oma apu tulee halvimmaksi. Että leipoo itse vaan. Kaikki naiset ovat loppupeleissä maksullisia.
- aina skorppu
Neitsytmies on liian nyhverö skorpparille. Sitä paitsi sinullahan on jo pesä, uuninpesä, jos kerran olet leipuri "omassa virmasa". Skorppareille ei kelpaa (ainakaan minulle) sellaiset miehet, jotka eivät osaa oikeinkirjoitussääntöjä. Rahallakaan kun ei sellaista taitoa saa, mutta hyvä kun edes niillä rahoillasi osaat leveillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306070Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183222Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511351Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171326Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231198PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1561136Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport431007- 1281006
- 38885
- 142811