Hei
Olen todennäköisesti joutumassa vankilaan veropetoksista ja kirjanpitorikoksista. Asianajajani sanoo, että 3 vuotta voi tulla. Olen siis ensikertalainen eikä minulla ole mitään väkivaltataustaa tai muutakaan rikollistaustaa. Millaiseen vankilaan siis mahdollisesti joudun ja kuinka pitkään joudun olemaan "suljetulla" osastolla.
Millainen yleensä on päivärutiini vankilassa?
Millaista on vankilassa talousrikollisella?
8
766
Vastaukset
- Normi kakun heitto
Ihan sama millä nimikkeellä menet lusimaan. Suljetussa vankilassa aloitat ja sieltä aikanaan avotaloon. Mikä on lähin suljettu vankila missä asut, sinne passitus.
Jos tuomiosi jää 2 vuotta ja alle, selviät ehdollisella.
Sinulla ei tule olemaan erityisoikeuksia ja vapautuksia missään asiassa. Sovitat tuomiotasi oli rikos mikä vaan.
Hierarkiassa olet jees koska olet veropetollinen ja kirjanpitorikollinen. Jopa liivijengiläiset saattavat lähestyä sinua yhteistyön merkeissä.
Mitä tulee lusimiseen, käy läpi näitä ketjuja tarpeeksi pitkälle. Kyllä se sinulle avautuu. Ohita kaikki homo ketjut, niillä ei ole mitään tekemistä tämän palstan kanssa. Ne ovat siviilissä olevien umpihomojen hekumaa. Heitä kiihottaisi vanki mutta vangit ovat heteroita ja se niitä anuksetuttaa. Oikein peräsuolettaa.- talousrik.
Ok. Kiitos vastauksesta.
Kuinkahan kauan joudun olemaan suljetulla osastolla jos saan 3 vuoden tuomion? Olen siis todella hyvin ja asiallisesti käyttäytyvä henkilö.
Millaista porukkaa noi liivijengiläiset yleensä ovat, jotka lähestyvät jos lähestyvät, koska olen talousrikollinen? Yrittävät värvätä kuittitehtailuun mukaan esim.? - Jaa ettei homoilua..
talousrik. kirjoitti:
Ok. Kiitos vastauksesta.
Kuinkahan kauan joudun olemaan suljetulla osastolla jos saan 3 vuoden tuomion? Olen siis todella hyvin ja asiallisesti käyttäytyvä henkilö.
Millaista porukkaa noi liivijengiläiset yleensä ovat, jotka lähestyvät jos lähestyvät, koska olen talousrikollinen? Yrittävät värvätä kuittitehtailuun mukaan esim.?Yrittävät höynättää sut poeka miestenväliseen.. Sä oot heikko ja siksi kiihotat niitä poikia.. siittävät sinua persiiseen..
- mee suosista liskoll
Jos talousrikollisella epäillään olevan rahaa jemmassa, aletaan kiristämään ja välillä tulee turpaan jos ei maksa. Katso esim. kahden tunnetuimman talousrikollisen tapaukset.
- sdlfkjhdslfkj
Ketä nää kaks tunnetuinta talousrikollista ovat, joita tarkoitat?
- vanki 1???/2010
Niin, mun hieman yli 3 vuotta talousrikollisena meni näin v. 2010-2011
Menin vapaudesta ulosottomiehen passituksella riihimäkeen.
1 kk sijoittelussa
siirto Hämeenlinnaan jossa 4 kk
Lopun oli Ojoisilla avovankilassa. Vapauduin täysin palvenneena 2011.
Olisin pääsyyt koevapauteen jo 6 kk ennen vapautumista, mutta ei työpaikkaa.
Jos olis ollut alkoholiongelma/narkki, olisin päässyt 6 kk aikaisemmin kotiin, kun olisin käynyt vain 4 tuntia päivässä kuntoutuksessa...
Eli olis pitänyt valehdella, että on juoppo, tosin silloin olis varmaan kivitalossa joutunut olemaan kauemmin..
Kukaan liivimies ei ehdotellut mitään keikkoja, kukaan ei edes ole soitellut perään, muutaman sellikaverin olen kaljoilla tavannut.- kaloittaja...
Eli kuinka kauan loppujen lopuksi istuit? Siis koevapauteen olisit päässyt 6kk ennen kuin puolet tuomiosta olisi istuttu? Ymmärsinkö oikein?
- Anonyymi
Helpolla taisit päästä?
Mäkin talousrikoksista istuin vajaat 2 vuotta ja ihan rauhassa sai olla ja kelata et mitäs sitte jatkossa.
Tässä sitä ollaan vuosia myöhemmin, kusista kokemusta rikkaampana.
Riitti itselle se yks kerta ja ihan tavallista elämää vietetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389