eilenki vedin 4 unilääkettä ja se tuntu hyvälä ku alko olee uninen olo ja silmissä sumenee..haluun ihan oikeesti kuolla enkä jäähä tänne enää..koska oon kauhee ihminen joka tekee aina vaan väärin...mie en sitte haluu syyllistämistä koska oon jo kuullu siitä tarpeeksi...miksi mie en pysty tekee sitä yhtä ainoaa asiaa mitä mie haluisin..itsarikaan ei onnistu koska oon niin säälittävä paska joka ei ansaitse elää...ja jos tuntisitte miut niin oisitte samaa mieltä:(
en vaan jaksa enää näyttää sitä iloista naamarii jonka laitan heti aamusta päälle että kaikki näkis et kaikki ois hyvin...jos nyt miulla ois ase niin pamauttasin miun aivot pellolle...:(
masentunut.....
3
337
Vastaukset
- marjaana
Sinulla on tosi paha olla, sen vaistoaa viestisi ensi sanoista!!
Tunnet olevasi täysin epäonnistunut(jos tuntisimme sinut?)...mutta kun en tunne voin sanoa, että ET OLE PASKA IHMINEN, olosi vain on nyt paska!!
Itsari ajatukset helpottavat, pääsen sitten pois tästä prkleen maailmasta. -On ikään kuin toivo paremmasta, pois tuskasta!ahdistuksesta!!!!
Pystyt kyllä itsariin jos sitä tosissasi haluaisit. Mutta ehkä sisimmässäsi kytee pieni, sinapin siemenen kokoinen tieto elämästä, -elämästä täällä maan päällä, rakkaudestakin minkä voit aivan varmasti löytää!!!! USKO!!!! - pekka
itse konkurssin ja menetin kaiken ja velkaa jäi 1,2miljoonaa euroa,en saa koskaan sitä maksettua.
mentin samalla myös vaimoni ja asun nyt yksin sossun kämpässä.
kaikki meni mutta elämä jäi ja usko.kun ovia sulkeutuu niitä usein myös avautuu joten elä heitä lusikkaa nurkkaan,vain paskat tekee niin ja sinä et ole paska.kaikki epäonnistumme joskus mutta se opettaa,onnea - -jensku
sä oot saattanu saada ton vaan päähäs jostaki..mä oon ite ajatellut samalla tavalla mutta sitten aloin miettiä minkä takia.ja aloin huomata,että olin vaan pannu sellasen ajatuksen nuppiini.mieti,että muutkin elää vaikka ei kaikilla ole asiat hyvin.ei tosiaankaan ja se on huono asia.ehkä et haluakaan kuolla,koska kerroit siitä täällä?haluat elää,mutta et usko siihen,etkä tiedä sitä.oli hyvä,että kerroit asiasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1332856SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän571868Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava951832Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3021781Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201634Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1171215Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052