Onko ko. malliin mahdollista asentaa raitisilman suodatinta?
Vai oks se vasta uudempien clio:n yhteydessä tullut varuste (ilmastointi raitisilmasuodatin)
clio vm. 99 -raitisilmansuodatin
8
798
Vastaukset
- Jude
Moro!
Mikäli mallisi on RN, siinä ei ole ko. suodatinta, mutta RT- mallissa tuo n (oli ilmastointia tai ei). Itselläni on vm.- 00, tosin rek. elokuussa -99. Kysyin itsekin tuota suodattimen asennusta RN- malliin ja vastaus oli (huollosta) että tuulettimen malli on erilainen RN ja RT- malleissa, eikä suodatinta ainakaan suoraan saa RN- malliin.
Että tällaista tällä erää.- renaalt
Jees pitää kysellä tarkemmin huollosta...kiitoksia
- 1.9d
Termos
Ainakin omaani (-99 RN dsl) pystyi raitisilma filtterin asentamaan helposti jälkikäteen. Siitä en sitten osaa sanoa onko sellaista 2-Clioa johon filtteriä ei saa.
Alla ohje:
Poista apparin puolelta tuulilasin alareunan muoviritilä. Sieltä suunnilleen keskeltä lämppärikanavaa pitäisi löytyä 3.lla ristipää ruuvilla kiinni oleva noin 5x15 cm kansi/luukku, jonka alle se filtteripaneeli ujutetaan.- renaalt
kiitoksia
- renaalt
Kävin tänään paikallisessa ko. merkin autoliikkeessä ja kysyin asiasta niin ei kuulemma sittenkään saa raitisilmasuodatinta, sanoivat että se tulee edelleenkin ilmastoinnin yhteydessä...
- RN 1.4
renaalt kirjoitti:
Kävin tänään paikallisessa ko. merkin autoliikkeessä ja kysyin asiasta niin ei kuulemma sittenkään saa raitisilmasuodatinta, sanoivat että se tulee edelleenkin ilmastoinnin yhteydessä...
Mulla oli vm 99 Clio 1.4 RN /rekistöröity 12/98.
Siihen sain laitettua jälkeenpäin raitisilmafiltterin vaikkei ollut tehtalla asennettu. Eikä ollut ilmastointia mun koslassa. - renaalt
RN 1.4 kirjoitti:
Mulla oli vm 99 Clio 1.4 RN /rekistöröity 12/98.
Siihen sain laitettua jälkeenpäin raitisilmafiltterin vaikkei ollut tehtalla asennettu. Eikä ollut ilmastointia mun koslassa.Joo kävin tosiaan torstaina huollossa ja kysyin siitä suodattimesta niin vastasvat, että ei saa...en vaan oikeen tiedä että mihin se pitäs sitte laittaa mikäli jostain sellasen suotimen sais hankittua..? onks sen paikka niinkun repsikan vai kuskin puolella ku ei manuaalissakaan mainita? jotenki vaan outoa et liikkeessä sit väitetään sellasta että no kan do.
- renaalt
renaalt kirjoitti:
Joo kävin tosiaan torstaina huollossa ja kysyin siitä suodattimesta niin vastasvat, että ei saa...en vaan oikeen tiedä että mihin se pitäs sitte laittaa mikäli jostain sellasen suotimen sais hankittua..? onks sen paikka niinkun repsikan vai kuskin puolella ku ei manuaalissakaan mainita? jotenki vaan outoa et liikkeessä sit väitetään sellasta että no kan do.
lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716