Ollut kyllä kertakaikkisen turhauttavat viimeset kolmisen viikkoa :(
argh
16
441
Vastaukset
- kerro pois
Miksi just kolme?
- ei paha
Tai kolme vuotta.
Toiset ne koettelee. - no höh
haluaa heti tietää miks
- nyt kerrot
heti!
- hukkaan mennyttä
äläpä kuule välitä, mulla ollu 10 turhautunutta vuotta.koetetaan kestää
- hgra
Sulla ei varmaan oo mitään hätää jos oot hyvä tekemään alotteita.
- joukkoturhautuminen
tule sinäkin ikäväpalstalle ja turhaudu lisää täällä toiset 3 viikkoa.tervetuloa-argh
- se on vähän
Sitte teet asialle jotain, jos pystyt itse vaikuttamaan..
- niin kai sitten
kun ei saa suutaan auki, kun olis tilaisuus. Mulla siis.
- Ikävävain
Yrittäisit avata sen suus. Mulla ollut myös tuskaiset melkein kolme viikkoa, mutta vastapuoli muuttuu koko ajan kylmemmäksi niin annan asian olla. Parempi kai niin.
- mietis
oletko näyttänyt vihreää valoa, että sulle uskaltaa avautua? Ja voisko se kylmeneminen johtua jostain sun tekemisestä/ sanomisesta?
- kerro2
miten vastapuoli muuttuu koko ajan kylmemmäksi?
- turhautunut2 *argh
Onpas täällä paljon meitä turhautuneita :D Tämäkin turhautuminen alkoi jo viime vuoden puolella,mutta viime viikot olleet erityisen turhauttavia :). No ehkä se hiipuu tästä, tuntuu kylläkin että päinvastoin. saas nähdä.
- ei turhautunut
Tykkään ihan hulluna, eräs jäänyt ajatuksiin..:)
- mielessä2
voi, enpä tiedä millainen olo itselläni on seuraavan kolmen viikon tai vaikka vaan viikonkin jälkeen kun nytkin tuntuu tältä. kesäkuussa parempi?
- samaa mieltä
olen. no mut nyt on kyllä hyve tunne silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261