olen hankkimassa ko. autoa ittelleni, onko suuria tehoeroja turbottoman ja turbollisen välillä normaali ajossa?? kulutus on vissiin aika pientä? paljoko dsl vero? luotettaviahan nämä taitaa olla? ittellä tällä hetkellä mb 230e 92,ostakaa joku pois!!:)
300d
300d 124
2
500
Vastaukset
- dieselmies
Kulutus on noin 7.5 l/100 km kaupunki ja matka-ajo sekaisin ympärivuoden, matka-ajo yleensä 120-130 km/h joskus vähän lujempaakin...
0-100 km /h kiihtyvyys tais olla ohjekirjan mukaan 13,1 s, turbolla tais olla 10,5 luokkaa, hyvin on kerennyt jaloista pois.
Autoni on 300 d -89/90 dieselvero on mummon markoissa 2700 mk. Tosi luotettavia on, ittelläni ollut 15 v eikä mitään suurempaa tehty vain normaaleita kuluvia osia vaihdettu ajettu on 405000 km - ghjghj
kiitoksia sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2605732Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363326Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432597"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol711610- 641027
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768