Kysymys erityisesti barffaajille

Kaikki hyötykäyttöön

... saa muutkin vastata, jos on hyviä ideoita :) Eli ostin mehulingon, ja nyt haluaisin tietää, voiko sen syntyneen "mähmän" sekoittaa koiranruokaan (onko siitä jotain hyötyä koiralle)? Ja jos löytyy neuvoja myös ihmiskäyttöön, niin otetaan innolla vastaan.

5

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lenkille ja leivälle

Kuivanappulaan moni sekoittaa eli syntyy 50/50 ruokavalio. Mähmämäiseksi voit tehdä itsellesi terveellisen hedelmä/vihannespirtelön tai nopean välipalan. Eli on hyötyä ihmisellekin ;)

Marjaisat puurot ja vellit syntyy helposti itselle myös

• Kaikki hyötykäyttöön

Kiitos vinkeistä, täytyy ottaa käyttöön...

Tuossa "katiska"-linkissä näytti olevan paljonkin asiaa, pitää ihan ajan kanssa perehtyä!

• kaikki käyttöön

Kyllä voi. Pakasta ne vaikka jääpalarasiassa, saa näin hyviä annospaloja. Kuitua ja vitamiiniahan niistä koiruus saa :)

• kaikki käyttöön

Ja siis nimenomaan lihan kanssa. Peruskuivamuona on jo tarpeeksi kuitupitoista joten sitä boostataan lihalla.

• Kaikki hyötykäyttöön
        kaikki käyttöön kirjoitti:

Ja siis nimenomaan lihan kanssa. Peruskuivamuona on jo tarpeeksi kuitupitoista joten sitä boostataan lihalla.

Olen aina ollut "sekaruokkija" (eli koirat syö sekä nappuloita että lihaa) ja tarkoitinkin lähinnä lihaan sekoittamista :)

Olen elänyt sellaisenkin ajan, kun jopa porkkana oli julistettu koiralle hengenvaaralliseksi. Tosin minun koirat kävi kasvimaalla porkkanavarkaissa, eikä yksikään niistä ole kuollut siitä syystä, nykyään sitä kai jopa suositellaan koiralle... Onko nykytietämyksen mukaan jotain hedelmiä/marjoja/vihanneksia/juureksia, mitkä olisi vaarallisia tai ei-suositeltuja koiralle? Äkkiä mietittynä minulle tulee mieleen paprika, viinirypäleet ja sipuli, olenko oikeassa ja mitä muita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe