Hautalan toiminta on todella ala-arvoista.

Minä-,.

Ensinnäkin Hautala toteaa, että "olen vain tavallinen ihminen". Yrittääkö Hautala tuon sanoessaan kertoa, että tavalliset ihmiset tekevät rikoksia? Onko se tavallisen ihmisen tunnusmerkki jos rikkoo lakia? Minäkin olen tavallinen ihminen mutta minä en tee rikoksia. Tuollainen loksauttelu on ennen kuulumattoman röyhkeää.

Toiseksi olemme astuneet sen rajan yli, jossa rikollinen voi itse määritellä oman rangaistuksensa lajin ja sen riittävyyden. Hautala toteaa nimenomaan, että tämä negatiivinen julkisuus on ollut jo riittävä rangaistus. Onko hänellä legitimiteettiä määritellä oma rangaistus. Onko hän tuomari?

Pitääkö tästä vetää se jhtopäätös, että raastuvan oikeuden aulassa olisi automaatti josta voisi ostaa itselleen sopivan tuomion jotakin summaa vastaan?

2

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fafa66

12.000 e/kk palkkaa ja täyttä ylöspitoa nauttivasta, mustan neliveto-turbo limusiinin takapenkillä viihtyvästä ministerisrouvasta tulee kovin nopeasti tavallinen pieni ihminen, joka saneeraa kartanoita.

• NAISJURISTI

HAUTALALLA JO RIITTÄVÄSTI NÄITÄ MAMUSULHOJA, DDR-MUSTAPARTA PRESIDENTINROUVAKSI TYRKYLLÄ V. 2000. , TÄMÄ VENÄLÄINEN SUURLIIKEMIES NEKRASOV HAUTALAN KODISSA ASUSTAVANA. ONKO SUPO TUTKINUT MIEHEN TAUSTOJA RIITTÄVÄST VAI PELKKIÄ HÄMÄRIÄ RAKENNUTTAMISBISNEKSIÄ? OVATKO HAUTALAN MINISTERINPAPERIT KOTONA TURVASSA. NYT ON AIKA KAATAA HALLITUS POLIISIA TAMPEREELLA HAKANNEINE OIKEUSKNSLEREINEEN - JAAKKO JONKKA. PERUSSUOMALALISET ASIALLE.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe