MITÄ TEILLE ITSEKULLEKIN KUULUU?

Rietrikki 1

Minä itse olen viettänyt lomaa palstalta, ja havainnut että se on tehnyt hyvää, on oppinut pelkästään lukemaan palstaa, ja sitäkin silloin tällöin, joten ei voi sanoa että olen nettiriippuvainen, ei ole tullut tunnetta, että on pakko vastata vaikka aloitus on ollutkin mielenkiintoinen.

Kuinka moni on pitänyt taukoa palstalta?

Tällaista lepotaukoa suosittelen kaikille!

17

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riipunjaroikun

Monen monta kertaa olen lopettanut palstailun. Ihan yhtä monta kertaa olen takaisin tullut.

• sala-peräinen

Onkin ollut Rietrikillä pitkä loma, kun en muista koskaan Rietrikkiä nähneeni täällä. Jospa kertoisit millä nikillä/nikeillä olet kirjoittanut niin olisi helpompi ottaa kantaa. Ettei tulisi epäilyä että jortenkin provo olisi tämä aloitus. Kun on ollut tuota arvuuttelua ja sitä kautta mielen pahoitusta niin paljon.

• rietrikki 1

sala-peräiselle,,,, on tosiaan ollut pitkä loma, jos muistan oikein niin Rietrikki on kerran tai kaksi poikennut palstalla huhuilemassa, muu aika on ollut pelkää lomaa,,,, niin tuleehan siitä pitkä loma.

On ollut aikaa miettiä, että jäiskö palstalle jotain huhuilemaan vai olisko lukijana parempi, vai mikä olisi sopivaa, olisko se, että jäisi vallan pimentoon vai huutelisko nurkantakaa teille mitä milloikin mieleen juolahtaa.

Tähän kun joku antais vastauksen?

• mälliskä
        rietrikki 1 kirjoitti:

sala-peräiselle,,,, on tosiaan ollut pitkä loma, jos muistan oikein niin Rietrikki on kerran tai kaksi poikennut palstalla huhuilemassa, muu aika on ollut pelkää lomaa,,,, niin tuleehan siitä pitkä loma.

On ollut aikaa miettiä, että jäiskö palstalle jotain huhuilemaan vai olisko lukijana parempi, vai mikä olisi sopivaa, olisko se, että jäisi vallan pimentoon vai huutelisko nurkantakaa teille mitä milloikin mieleen juolahtaa.

Tähän kun joku antais vastauksen?

Jos olisi rietrikkinä ihimisellisempi niin sitte.

• edvastuuta

Tuon se nyt keksi. Loppuko sinulta asiat vai mistä nyt tuulee. Jos kaikki lähtee noinvain lomille ni eihän tästä mitään tule. Kyllä jokaisen tulee tuntea vastuunsa ja kiejoittaa niin maar preksti.

Onko se asia nyt niin tärkeää? ei, kyllä senverran jotakin uutista mukavia tai hirveyksiä voi konnelmoida että pääsee lähettämään. Juuri tuollaiset lomille patistajat ovat kauhistavan vastuuttomia palstan edvun kannalta.

• L - L

Uskottavahan on tuollaista viisautta.

Lopetan tämän häiriköintini ja ryhdyn lepuuttamaan hermojani tämän viikon lauantaina.

• Älä nyt vähästä

suutu. Älä mene pois Lassi! Olen aina rakastanut sinua.

• L - L

Parisuhteen auvoisen onnen jatkuvuus vaatii joskus näinkin mittavia uhrauksia!

Kalpeat kasvoni eivät pysty peittämään punastumistani!

• pusuja <3 <3 <3
        L - L kirjoitti:

Parisuhteen auvoisen onnen jatkuvuus vaatii joskus näinkin mittavia uhrauksia!

Kalpeat kasvoni eivät pysty peittämään punastumistani!

Lasse, perääsi sitten lentopostissa lähetän...nyyh...

• *Kukkahame*

Olen huomannut että täältä voi olla muutaman päivän poissa ja kaikki on samoin kuin ennenkin, vastailen ikiomilla mielipiteilläni ja näyttääkin olevan kova pala muutamille.

Joskus en edes lue vastauksia vaan vain aloituksen ja kirjoitan jotain, luvallista sekin ja mielestäni parasta.

• näyttääkin olevan

eriävät mielipiteet kova pala sinulle, sen voi nähdä niin päin kuka tahansa . Kyllä ne muittenkin mielipiteet ikiomia on ja yhtä oikeita tai vääriä.

• *Kukkahame*

Tämän minä tunnenkin entuudestaan, hajuhan se siitä taas päivystää.

• on tämäkin taas sitä

On taas päässy vapaaksi bannasta, alkaa taas - palstalla elämään

• *Kukkahame*

Niinhän se luulee kun olettaa ihmisten olevan lukutaidottomia.
      Jokainen ymmärtää kirjoitukset ja kukahan tosiaankin on se joka jankkaa samaa aina vaan.

• Puskasuleima

Enstekski kiitos kysymästä: niim menee ku jäitä polttelis.
        Muuten on kyl iham mukavaa. Aurinko paistaa ja hanket hohtaa.
        Miä kurkistelin tualt laronkulmalt, ja arvakka, mitä miä näjin!
        Siäl joku lähetteli toiselle lentopusui.
        Sitä se tekee, ku on kevättä rinnas.

• kisumirrit

En joka päivä täällä käy,mut aivan jokakerta ,kun näitä lueskelen .Hämmästynyt,
      kuka aina miinuksia mättää Kukkahameelle.. Taasko olisi yllä pidolle soiteltava.
      Olisihan niin kiva pitää tätä mukavana seurustelu palstana,välillä köyhempänä,välillä hyvinkin riemu rikkaana. Kun joissakin teistä löytyy idean poikasiakin,eikä pelkkää julkisten haukkumumista.Saadanpa useasta viesti välineistä samaa virttä veisata.
      Olen huomannut ,mitään en ole menettänyt vaikka muutaman päivän kuljeskelen
      muilla raiteilla...htesta on tullut

• Samoin huomannut

Olisi mukava kotiin tultuaan kirjoitella, kun asustaa yksistään, mutta tuo toisten kiusaaminen täällä ällöttää.
        Joku sanoi, että RKP on palkannut tänne muutamia henkilöitä vaatimaan nimimerkkikirjoittamista, jotta saadaan riitaa heidän välilleen, varsinkin kun joku tekee listan, kuka on hyvä ja kuka on huonompi kuin tuo toinen. Näin RKP saa enemmän mainostuloja, kun on paljon viestejä,
        ja samalla saadaan hajotettua ja hallittua suomalaiset.
        Heimojen toistensa kimppuun käymistä myös yritetään murreketjuja kovasti tukemalla.

Sitten kerrotaan, miten vain ruotsinkieliset pitävät huolta toisistaan.

Sehän ei ole totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe