Kyseinen reititin on koneessa RJ-45 kaapelilla kytketty. Yhteys reittitimen ja koneen
välillä pelaa. Nettiyhteyttä olen yrittänyt luoda huawei E180 tikulla. Tikussa
vilkkuu sininen valo joten yhteysvalmius on olemassa.
Homma tyssääkin tähän, yhteyttä ei saa muodostettua. Miksi reititin ei tunnista
tikkua, netti on täynnä monellaisia ohjeita joita olen testaillut tuloksetta.
Mikä on se oleellinen seikka joka tässä mättää? Kyseessä on DNA-mokkula.
Neuvoa kaipaisin,kiitos
-Immu-
TP-link mr3220 / huawei E180
12
198
Vastaukset
Kokeile päivittää reitittimen ohjelmisto: http://www.tp-link.fi/support/download/?model=TL-MR3220&version=V2
Ja yrititkö yhdistää nettitikkua reittimen mukana tulleen ohjeen avulla?- rillitkuvissa
Kyllä ohjeita noudatin,tuo linkki sisältää mielestäni käyttöohjeita eikä varsinaista
laitepäivitystä.
-Immu-
Kyllä tuolla sivustolla on ohjelmistopäivityksiä. Itseasiassa noi kaksi ensimmäistä ladattavaa kohtaa ovat niitä.
- myllynpäälläpilviä
No niin, lataillaan uudemman kerran.
-Immu-
Kannattaa myös poistaa sim-kortilta pin-koodi jos siinä on sellainen. ( Oletuksena on)
- kumeapilli
Ei ole pin-koodi käytössä, nämä linkit aukeaa Adobe Acrobat Document muodossa.
Kyllä on pakko nostaa kädet pystyyn ja luovuttaa,älli ei riitä. Menen häpeämään
avuttomuuttani.
-Immu-
Minulla latautuu kyllä ihan .zip tiedostona ja siinä on kaksi ero tiedostoa. Toinen niistä on pdf päivitysohje ja toinen itse päivitys.
- pakkasellaruskaa
No näinhän se oli, viellä kun vaihdoin toiseen nettitikkuun niin jopas pelaa.
Kestää vaan jonkin aikaa muodostaa yhteyttä mutta sehän on toinen juttu.
Todella paljon kiitoksia avusta, kun on tällainen "tiedoton" niin ei heti mene
homma jakeluun.
-Immu- Hyvä että sait toimimaan!
- pikkaraisenhallussa
Kyllä,kyllä hienojuttu. käsittääkseni näiden kanssa on muutkin joutuneet painimaan
jonkun verran. Ihmetystä herättää se että nopeus olis jopa noussut kun reititin on välissä.
-Immu- - et joo hei nuijat
Ja pitää muistaa että Sauniksen prepaid apn osoite on "internet" eikä mikään "saunalahti.internet" , se on muille liittymille.
- et silleen
Mahtaisko sittenkin olla internet.saunalahti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174056
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231127- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 103845
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810