Ilman alushousuja?

Passiivinen etsivä

Hei,
Olen tavallinen perheenisä, ja toiveenani olisi löytää asiallinen naishieroja, joka suhtautuisi luonnollisesti siihen, että hierottavana oleva on täysin alaston. Asun pääkaupunkiseudulla.

Jotenkin itsestäni tuntuisi kaikkein parhaimmalta, että vaatteet eivät puristaisi tai olisi tiellä hieronnassa. Mitään estettä en koe sillä, että "strategisten" kohteiden päällä olisi pyyhe.

En tiedä, onko alastomana oleva mies aivan perverssiltä vaikuttava hahmo naishierojan mielestä, mutta jotenkin kokisin olevan hyvältä kun edes hieronnan ajaksi pääsisi kiristävistä vaatteista. Alusvaatekaan ei siinä tahriintuisi öljystä. Luulisin, että pystyn myös olemaan jäykistelemättä reisien hieronnan aikana.
:~)

En etsi siis erogeenista hierontaa, vaan alastomuuteen luonnollisesti suhtautuvaa naishierojaa.
Olen keski-ikää lähestyvä ruumiinrakenteestani huolen pitävä mieshenkilö, joten kokemus hierojalle ei esteettisesti ole ainakaan hirvittävän epämiellyttävä. Ja etsin nimenomaan laillistettua hierojaa, en ns. "hierojaa".

Aikaisemmin olen joskus kokenut sen, että hieroja on vetänyt vatsallani ollessa pikkuhousut polventaipeisiin asti ja samalla ne ovat olleet öljyssä. Samalla kait tuon vaatteiden poistamisen hieronnan ajaksi voisi tehdä, ainakin omasta mielestäni.
Tuosta kylläkin on jo 15 vuotta, joten ehkä kroppani ei enää ole samaa tasoa...

Pyydän ystävällisesti asiallisia vastauksia, ja mieluiten hierojien kommentteja.

25

6447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Passiivinen etsivä

Ai niin, ja jos ammattitaitoinen hieroja haluaa antaa yhteystietonsa suoraan, osoitteeni on [email protected]

Kiitos!

• lsonyt

Minä on normaalisti aina alushousut pois, kun on kokovartalohieronta kyseessä.
      Kuinka sitä muuten voi hieroa, jos on pitkät kalsarit.

• Passiivinen etsivä

Kiitokset kommentista.

Aloitin tämän viestiketjun kolme päivää sitten. Ammattihierojilta ei ole tässä ajassa tullut kommentteja, mikä tavallaan kertoo siitä pelosta, mikä alastomaan mieheen hierontapöydällä on.

Toisaalta on hyvä muistaa, että kaikki asiakkaat eivät ole perverssejä, jotka etsivät hieronnasta seksuaalista tyydytystä. Itse haluan täydellistä vapauden tunnetta, johon tunnen pääseväni vaatteettomuudesta ja ammattitaitoisesta hieronnasta. Sekä ehdottomasti luottamuksellisuuden ilmapiiristä!

Jos tällainen Valviran hyväksymä ammattitaitoinen naishieroja löytyy pääkaupunkiseudulta, minusta saattaisi löytyä vakioasiakas. Minulle voi lähettää suoraa sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Mukavaa viikonloppua kaikille!

• Hyvää hierontaa

Kyllä näitä alastonta kroppaa hierovia asiallisia hierojia on useitakin.
      Harvat vaan vierailevat tällä palstalla.
      Kun minä menen hierojalle, sanon aina,että en halua sotkea kalsareitani ja haluan myös pakaralihasten hieronnan(issiasvaiva) ja heitän pikkarini pois. Jokainen hieroja on siihen suostunut ja ovat käyttäneet pyyhettä peittona jalkovälissäni. Joskus kullini on vilahdellut siellä, mutta kukaan ei o siihen kiinnittäny huomiota. Enkä ole stondannu, vaikka reisiä on hierottu myös sisäpinnoilta. Mieshierojat eivät käytä aina pyyhettäkään.

• Passiivinen etsivä

Kiitos kommentista nimimerkille "Hyvää hierontaa".

Ehkä se hyvä hieroja vielä löytyy omallekin kohdalleni.
      :~)

Hierojat, mikäli tällä palstalla vierailevat, voivat ottaa suoraan yhteyttä osoitteeseeni [email protected]

Mukavaa kevään alkua!

• töppöteppo

Hyvä passiivinen etsijä. Olet spämmännyt sähköpostiosoitteesi tähän ketjuun vasta kolmesti. Luulen, että syy siihen mikäli et ole saanut yhteydenottoja, johtuu yksinkertaisesti siitä että yhteystietosi ei ole riittävästi näkyvillä. Panosta siihen!

Luulenpa myös että kysymykset kannattaisi esittää puhelimitse itse hierojalle niin saat suoran vastauksen. Hienovaraisesti asian voi esittää kysymällä hierojalta mikä on hänen "pukeutumisetikettinsä" asiakkalle. Et anna itsestäsi pervon läähättäjän kuvaa (ehkä).

btw. Jos kalsarit puristaa hierontapöydällä makaessa niin osta sopivan kokoisia kalsareita. Ei ne kalsarit purista pöydällä maatessa sen enempää kuin tuolilla istuessa tai kävellessä.

• Ammattiylpeä hieroja

Olen koulutettu naishieroja ja en koskaan suostu hieromaan alapää paljaana olevia asiakkaita. Syynä on se, että voi saada syytteen seksuaalisesta häirinnästä! Ja samalla karsin housupakolla kaikki itsensäpaljastajat, jotka haluaisivat esitellä kulkusijaan. Työrauha se on oltava hierojallakin!

• sama asia

HIenosti kirjoitettu meidän muiden normimiesten puolesta.

• harmi.

perun puheeni tuon tyrkyttämisen eli piiloetsinnän 3x takia.

• Monipuolinen hieroja

Kannattaa mennä näitten aasialaisten hierojien hoideltaviksi, heille luonnollista on että asiakas on alasti ja he mielellään hierovat myöskin genitaalit, eli mulukun ja kivekset, eri hintaa tosin, ja monesti sattuu että hierojatyttö tai -nainen riisuu omat asusteensa ja siinä sitten pääsee tussulle nuolemaan tytön römpsää ja myöskin kuusysiin ja taikka naamaistunnalle ja nainen imee alkukunnon sekä kun sovitaan pääsee panemaan eksoottista naista, minkä kyllä muistaa, on se niin herkkuva!

• maalainen.

vaasankadulla vai missä

• Maksava asiakas

"Olen koulutettu naishieroja ja en koskaan suostu hieromaan alapää paljaana olevia asiakkaita. Syynä on se, että voi saada syytteen seksuaalisesta häirinnästä!

Ja samalla karsin housupakolla kaikki itsensäpaljastajat, jotka haluaisivat esitellä kulkusijaan. Työrauha se on oltava hierojallakin! "

Tietysti osa niistä, jotka haluavat olla alasti, ovat tulleet hierojaa häiritsemään empatiakyvyttömästi. Ei heitä pidä sietää. Mutta mielestäni hoitoalalle eivät kuulu ihmiset, jotka eivät osaa kommunikoida asiakkaan kanssa.

Ratkaisu on yksinkertainen: kommunikointi. Ja jos sitä ei ole riittävästi, niin 1. kerralla varovainen hieroja edellyttää pikkuhousuja ja vasta riittävän vuorovaikutuksen myötä hänelle selviää se, millainen hänen asiakkaansa on. Ja hyvin käyttäytyvän voi antaa olla alasti. Ammattilainenhan ei yhdistä alastomuutta seksuaalisuuteen. Eikä sitä tee terveesti kehoonsa suhtautuva asiakaskaan.

Yhteenveto kymmenistä koulutetuista hierojista: Alasti oleminen (niillä käydessä, jotka sen sallivat) on harvoin enemmän kuin pieni ilo. Mutta se on tärkeä indikaattori.

Ei niin, että alastomuuden salliva olisi automaattisesti mitenkään hyvä hieroja, vaan niin, että jos naishieroja ei salli alastomuutta, niin hänellä on AINA mitä hullumpia pelkoja, yliherkkyyksiä ja epäharmoniaa, jotka rajoittavat rajusti hierontaa ja tunnelman hyväksi luomisen mahdollisuuksia.

Esim. viimeksi tuollainen naishierojani katsoi minua ystävällistä ihmistä jo alussa kuin "halpaa makkaraa". (Melko hämmentävää - haluaisin olla oma itseni ja luoda hyvää tunnelmaa.) Ja hieronnassa tuli ilmi (ennen kuin olin edes pukeutumisetiketistä kysynyt hieronnan jälkeen), että hän ei hiero alaselkää keneltäkään voimakkaasti, koska pelkää että se voi mennä rikki. Siis kysymättä mitään alaselkäni tuntumista, historiasta (totuus: ei koskaan vakavia ongelmia), käyttämistäni painoista salilla ja aiemmista hierontakokemuksistani (totuus: ei koskaan ongelmallista) alaselkäni suhteen.
      Jäikin ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi kyseisellä hierojalla.

Hierojan pelot intiimiydestä voivat olla sitäkin, että kaikki on äärimmäisen kaavamaista ja neuvottelukyvytöntä ja -halutonta. Esim. vatsahieronnan suhteen tyyli on niin neutraalia ja ääriyksinkertaista, että yhtä hyvin voisi hieroa vatsansa itsekin.

Toisin sanoen, jos asiakkaissa on empatiakyvyttömiä, niin hierojissakin on. Ja varsinkin heitä on niissä, jotka eivät missään tapauksessa salli miesasiakkaan alastomuutta.

Kummallista tämä Suomen tilanne. Esim. ruotsalaisessa hieronnassa ja Saksassa missä vain hieronnoissa asiakas on yleensä alasti peitteiden alla.

Siis voihan se pervolta hierojasta kuulostaa, että haluaa olla hieronnassa alasti (varsinkin jos hieroja ei ymmärrä, miksi joku muutoinkin elää alasti kaikkialla missä ok muille ihmisille), mutta ikävä kyllä se on keino välttää sekopäitä. Esim. minulle alaselkäni on hieronnassa tärkein kohta. En pysty itse sitä kunnolla hieromaan liikuntani intensiivisyyden vuoksi.

• Uusmaalainen uros

Olin eilen peräkkäin kahdella naishierojalla. Ensimmäinen oli kiinalainen, joka hieronnan lopuksi pyynnöstäni hieman vatkasi alushousujen päältä kädellään muniani, mutta eipä irronnut spermat, vaan menin thaimaalaisen käsittelyyn ja sain hieronnan sekä panon peräkkäin kondomin kera ja mäihät irtosivat. Oli tehokas kuuri. Hintaa kyllä tuli, mutta tulipa kokeiltua.

• Eksoottiset hetket

Sama minulla. Käyn kiinalaisella naishierojalla, on viehättävä rouva, ja suostunut alun jälkeen siihen että hieroo pyynnöstä ja nykyään automaattisesti genitaalini pikkuhousujen p'äältä, mutta ei ainakaan vielä ole suostunut siihen että ottaisin mulukkuni essiin ja hieromaan ja runkkaamaan sitä suoraan, mutta on saanut päältä vatkaamalla monesti mahlani irtoamaa, ja jos ei, menen tutulle thaittarelle, joka hieroo, ottaa poskeen, siis imee, saan nuolla hänen piirakkaansa ja nussia maksua vastaan, ja aina irtoaa spermat. On naimisissa oleva rouva myös, mutta antaa vapaasti nussija ja harrastaa mitä asiakas haluaa. Nämä ovat hyviä naisia.

• Yaccara

Alkuperäiselle kysyjälle voin kertoa koulutettuna hierojana, että toiveesi kanssa saat etsiä omaa vakiohierojaa pitkään.

Näitä alastomuutta vaativia asiakkaita on aika ajoin minulla ja kollegoillani käynyt ja pääsääntöisesti heidän tarpeensa eivät liity millään lailla lihashuoltoon tai normaaliin rentoutumiseen, vaan järjestään kyseessä on jollakin tasolla häiriintynyt henkilö jonka hierontaa ei kannata edes aloittaa. Näille kavereille on omat palvelunsa Valviran rekisterin ulkopuolella.

Moniko ns.normaali asiakas haluaisi laskeutua plintille johon edellinen asiakas on heittänyt "kiiselit"? Näitä kilahtaneiden runkkareiden tarinoita siitä, miten "oma hieroja" veivaa ja ottaa huuleen saa täällä lukea. Saahan sitä fantasioida.

Hieronnan tulee olla täysin seksuaalisuudesta vapaata ja molemminpuolin miellyttävää toimintaa. Olen hieronut satoja asiakkaita ja ei ole juuri
      vielä eteen tullut plintille laukeavaa mallia. Johtunee siitä, että toimin eettisesti ja mm.kierrän asiakkaan intiimialueet hieronnan aikana jottei tätä molemmille kiusallista tilannetta pääse syntymään.

Nämä alastomuudesta haaveilevat "tavalliset perheenisät" ovat samoja kavereita jotka "vahingossa" koskettelevat naishierojia ja ovat koko hoidon ajan käytökseltään todella vastenmielisiä ja tungettelevia. Se pitää paikkaansa, että varmasti siellä kotona on vaimo ja lapset, mutta he ovat autuaan tietämättömiä siitä, että isi käy ejakuloimassa hierojalla....

• Asiakas41

Aika tarkkana pitää tuollaisen hierojan käsittelyssä olla ettei tule leimatuksia ei toivotuksia asiakkaaksi.

• Yaccara

No ei ole ollut yhdelläkään asiakkaalla suurempia ongelmia sen suhteen, että ne hygieniasyistä pidettävät alusvaatteet pidetään hieronnan aikana päällä. Eikä ole yksikään valittanut alaselkä/pakarahieronnassa, että häiritsee niiden siirtely.

Kuten mainitsin tuo hämärä toive saattaa toteutua, mutta tuskin yhdenkään Valviran rekisterissä olevan hierojan toimesta.

• Passiivinen etsivä

No niin.

Viime kuukausien aikana olen käynyt kolmella eri hierojalla ja jokaisessa paikassa olen ollut hierontapöydällä täysin alasti.

Kokemus on ollut vapauttava ja osapuolille täysin luonnollinen. "Seisokkia" ei ole tullut vaikka joskus on ollut aika lähellä jos hieronta on ollut lähellä strategisia alueita.

Kyllä alasti on mukavampi olla hierottavana ja jotenkin vapauttavampaa. Hierojalla olenkin käynyt nyt useasti, koska siitä nauttii niin paljon. Joskus meinaa jopa nukahtaa.

Kaksi kolmesta hierojasta on muuten itse ehdottanut alushousujen poisottamista, mikä oli positiivinen yllätys. Lienevätkö lukeneet tätä keskustelua.

• Koulutettu hieroja

minä en kyllä koulutettuna hierojana IKINÄ ehdota asiakkaalle alastomuutta. Kyllä se on asiakkaan itsensä asia sitä ehdottaa. Kuten joku hieroja jo kirjoitti, eka käynnillä on aina alushousut jalassa. Pitkät kalsarit jos talvella on jollakin, niin oon antanut ne riisua, jos haluaa, mutta samalla oon kertonut, että voi hieroa kyllä erittäin hyvin kalsareiden päältäkin ns kuivahierontana. Ja itämaisuuden ihastelijat, tämä se on oikesti se itämainen tyyli hieroa. Siellä nimenomaan kunnioitetaan toista ihmistä, eikä laiteta häntä niin alentavaan tilaan alasti väänneltäväksi.

Minulla käy muutamia asiakkaita, jotka haluaa maata alasti hierottavana, mutta heidät peittelen pyyhkeellä, eikä ole valiteltu. Silti ihmettelen, mikä pistää miehet esittelemään kalleuksiaan lähes vieraalle ihmiselle. Onko se jotakin ekshibitionismia, jota ei muuten uskalleta tuoda julki. Esittelettekö uimahallin saunassakin kellejänne toisillenne?

alastomuus on luonnollista, se on totta, mutta siitä huolimatta en edelleenkään kaikkia alastomana hierottavaksi haluavia asiakkaaksi huoli, sillä olisi tosi ahdistavaa, jos tietäisin tai tuntisin, että mies tulee siihen seksuaalisia tarpeitaan tyydyttämään. Työrauhaa tosiaan tarvii hierojakin.

• tosielämää

Kyllä taas aloittajaa tulkitaan tahallisesti väärin. Ei hän tekstistä päätellen ole paljastelija.
      Itse olen hierojalla aina alasti toki luvan kysyen ja jokainen hieroja on sen sallinut.
      Ymmärrän,että hieroja ei voi sitä vaatia, koska siitävoi joku tehdä ilmoituksen.
      ei koskaan ole mitään ongelmia, vaikka joskus hiukan stondannutkin.

• rivien välist paista

Miksi muuten haluatte hierojalla alasti retkottaa?
      Joku tuolla aiemmin kirjoitti, ja aloittaja myös, että vaatteet kiristää ja likaantuu.

VALITKAA SOPIVAN VÄLJIÄ VAATTEITA JA SELLAISIA, JOILLA EI OLE VÄLIÄ. Pakkoko sitä on mennä hierojalle tiukoissa munapusseissa tai niissä viikonlopun esittelykamppeissa. Ei hieroja teidän alusvaatteitanne arvostele.

Aloittajan tekstistä paistaa läpi juurikin kaikki tuo:
      - tavallinen perheenisä - hakee arjen tylsyyteen nostetta
      - uskoo keksi-ikää lähestyvänä olevansa timmi - paljasteluhalukkuutta
      - haluaa naishierojan - miksei miestä
      - vaatteet kiristää - valtitsee sopivankokoiset
      - vaatteet likaantuu - miks tulee ns pyhäkalsareissaan
      - ei tiedä ottaisko eteen - ei siis ole käynyt alasti hierojalla ja mässäilee päiväunissaan tuollaiella kuvitelmalla

Että ei ole väärin tulkittu aloittajan biestiä. Hänhän voi mennä sinne thai-hierontaan, vai vaimoko sen estää.

Asiasta kolmanteen: Kaikkein parhaan hieronnan voi muuten tehdä juurikin pyyhkeen tai sopivan napakan trikoovaatteen läpi. Esim vanhankansan pitkät kalsarit ja pitkähihainen paita, niin jopa saa hyvän otteen lihaksista. Tosin tämä vaatii hierojalta taitoa, ettei vaatteella hiero ihoa vaan nimenomaan pitää kankaan niin hyvin ihoa vasten, ettei se pääse liikkumaan ja vain lihaksia hierotaan.

Tätä ei kaikki ns koulutetutkaan osaa.

• Onnellinen hieroja

Aikani minäkin kuuntelin näitä erinäisiä ehdotuksia, kaiken maailman länkyttäjiä, kunnes mitta tuli täyteen. Onneksi saa hierojakin valita asiakkaansa! Tein itseni kanssa hyvän sopimuksen, hoitolani ottaa vastaan vain naispuolisia asiakkaita!
      Yksikään naisasiakas ei ole koskaan pyytänyt hierontaa " täysin nakusillaan"!
      Ja hyvin on asiakkaita riittänyt! Tehkää muut hierojat sama päätös!

• Anonyymi

minä olen lopettanut hierojan hommat kokonaan kun akat koko ajan vaativat alapäähierontaa vaikka sanoin etten tee sitä, no nykyään olen putkimies ja samaa ne edelleen vaativat kele

• Anonyymi

mii tuu täälläkin

• Anonyymi

Helpointa vois olla siule käydä ehtiisä kalliosta se thai hieronta paikka saattaisit saaja sellaisen hieronnan kun ehtit

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe