Ja sitten pääsee reservin lämmöstä nauttimaan! :D
Enää vain 47..
5
368
Vastaukset
- Kerhosetä
Sen verran tuota TJ:tä kuitenkin on, että kun sinä kotiudut on Suomessa jo loskakelit - nappaa sotkusta joulukalenteri mukaan, sillä ekaan luukkuunkaan ei ole enää silloin pitkä matka. ;)
- II/01 270vrk
Itse muistan juuri TJ-luvun 47, menee meinaan nopeammin kuin uskotkaan. Ja kannatkaa ottaa kaikki irti loppuajasta, niin hölmöltä kuin se kuulostaakaan. Nyt niitä aikoja jopa kaipaa, eli aika ilmeisesti kultaa muistot...:)
Tsemppiä!- Gona
Joo ei ole tarkoitus tehdä tästä mitään juoksevaa Tj-otsikkoa :D mutta tosiaan sitä alkaa jo miettimään että kohta se on loppu ja kuitenkin melkein jopa toivois että olis vielä lisää.. En tosin jälki aukkiin ole menossa mutta kuitenkin :) ei käy kieltäminen etteikö mukavaa olisi ollut! Heh mutta kesäaika päättyy virallisesti 31. lokakuuta ;) Mutta pitää muistaa että kaksikin on kasa :D
- chamade
Gona kirjoitti:
Joo ei ole tarkoitus tehdä tästä mitään juoksevaa Tj-otsikkoa :D mutta tosiaan sitä alkaa jo miettimään että kohta se on loppu ja kuitenkin melkein jopa toivois että olis vielä lisää.. En tosin jälki aukkiin ole menossa mutta kuitenkin :) ei käy kieltäminen etteikö mukavaa olisi ollut! Heh mutta kesäaika päättyy virallisesti 31. lokakuuta ;) Mutta pitää muistaa että kaksikin on kasa :D
Gona, mitä vittua, eikö kasa tiedä, että gona on seuraavaksi kotiutuva 362 palveleva :)
- Gona
chamade kirjoitti:
Gona, mitä vittua, eikö kasa tiedä, että gona on seuraavaksi kotiutuva 362 palveleva :)
mä oon gona :) en tiedä mut täälläpäin seuraavaks kotiutuva on gona? eli mä :D perkele että hajois pää jos joutus tammikuuhun asti olemaan :) Tj 43!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453