Miksi miksi miksi sikaillaan

Toyota Rav 4

Ajelin Stadista nelostietä pohjoiseen ja kurvasin ennen Heinolaa maasturillani motarin varrella olevaan grillikioskiin hakemaan kahvit mukaan. Pihalla viitisen rekkaa, yhden kuski kusemassa renkaalle vaikka sisällä näytti olevan vessa, miksi helvetissä? Toinen käveli pahvikahvikuppi kädessä ovesta ulos, hörppäsi kupintyhjäksi hytissä ja nakkasi kupin ikkunasta pihalle, vaikka olisi hyvin voinu juoda kahvit sisällä, miksi helvetissä ? Sisällä edessäni ostovuoroa odottava kuski kynsi takapuoltaan siinä jonossa ja välillä korvaa ja katsoi sormeaan, että tulikos sitä vaikkua ja tulihan sitä, kun housuihinsa pyhtäisi. Tuon hygieenia puolen voisi hoidella vessassa tai hytissä, ei kahvilan jonossa.Miksi helvetissä?

10

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jakari764356886

      Huonoin provo yritys tähän asti......

    • Jakaripakari

      Tosi asia sekä vaan on.

    • ajoin ohi ladalla

      jäikös ne sun lapset tupakalle ja räkimään heti siihen oviaukon eteen,, yks näytti jopa oksentavan redbullinsa siihen kynnykselle....ja voi luoja sitä siideri bissistä....oli heti kun selkäs käänsit imemässä yhtä rekkamiestä......

      • jompesteri1

        Tosipenat kyllä menee sinne saniteettitiloihin ja kusee vessapaperirullaan, ennemmin kuin renkaalle...


      • tane77

        Ja viskaa kahvimukinsa ja eväspaperit just sinne mihin huvittaa. Asiakas on kuningas grillillä ja huoltsikalla, vaikka onkin rekkamies. Älä kitise ja mollaa raskaan työn raatajia.


    • Mitsu Napero 2.5TDIC

      Toyota RAV 4 ja sana maasturi EI kuulu samaan lauseeseen!

    • rekkavaari

      Tämä uusi kuljettajasukupolvi on valitettavasti just tuollasia.Armeija jääny kesken,yleissivistys kymmenvuotiaan tasolla,myös käytös.Kurssikeskus päästää näitä liikenteeseen onhan E koulutus valtion tuella.Tää paskasakki otetaan töihin,isäntä maksaa mitä huvittaa,kun keltanokka ollu parivuottasitten kevarinpuikoissa.Ammattina sankari antaa oikean kuvan kuljettajasta,eli aikuisesta ammattilaisesta.Hyvää kevättä maasturikuskille.No nää vaippahousut vastaa tähän homo,ulste ,ym länkytyksellä.but so what.

      • VauhdissaPulloon

        Saman ikäiset ne istuu siellä leasing audissa ja narisee kun mokka kengät kastuu kuseen......... se se myssy-hepinviilari, se joka Lontooseen lähtee.


    • Rekkapena2016

      Olen täysin samaa mieltä rekkavaarin kanssa. Itse seurannut sivusta,kun ei porukalla ole käytöstapoja. Itse kuljetusalalla töissä ja hävettää noi idiootit. Kuitenkin iso auto ja firman helvetin iso logo kyljissä. Pitäs vähän ajatella omia tekemisiään.

    • Birgit-TPLs

      Kaipa se sikailu riippuu hinnoista.

      Jos esim kahvi maksaa yli euron, käy näin:

      https://www.youtube.com/watch?v=6f-2mqoTQVs

      Joku viikko sitten pe iltana olin ajelemaasa hesaan ja kävin syömässä Ykköspesässä (vai mikä sen nimi nyt onkaan hesaan päin mennessä) ja otin makkaraperuna. 7,5€ ja pieni annos... Noh sitten tuli aika käydä vessassa ja ekaksi pönttöön paperirulla, sitten ulosteet/kuset ja lopuksi vielä pyyhintäpaperit ja veto. Miksikö noin idioottimainen temppu? Noh siksi koska grilli teki idioottimaisen tempun ja otti semmonen 3-4€ ylihintaa... Tulipahas ainakin käytettyä palveluita koko rahan edestä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe