Viimeksi tänään katsoin erään auton kamppailua torin parkkipaikalla missä paikat on paksun jään alla autojen välistä ja syvällä montulla autojen alla. Jäykällä akselilla varustettu kiesi suditti vimmatusti vasemmalla pyörällä ja oikeanpuoleinen pyörä oli 30 senttiä ilmassa kun auto oli kallellaan.
Jäykkä taka-akseli on farssi
27
126
Vastaukset
- Arvatenkin
Skoda kyseessä...
- Reppana provo
Näin se homma etenee, ensin säveltää typerän valheellisen jutun ja sitten vastaa itse itselleen.
Katsos, vatipää, mitenkäs se takapyörän ilmassaolo mihinkään vaikuttaa kun auto on etuvetoinen hähähähähähähähähähähä. - Kuka väitti
Reppana provo kirjoitti:
Näin se homma etenee, ensin säveltää typerän valheellisen jutun ja sitten vastaa itse itselleen.
Katsos, vatipää, mitenkäs se takapyörän ilmassaolo mihinkään vaikuttaa kun auto on etuvetoinen hähähähähähähähähähähä.että auto oli etuvetoinen?
- Hah.
Kuka väitti kirjoitti:
että auto oli etuvetoinen?
Uutta Skodaa kun ei vielä ole saatavana kuin etuvetoisena.
- Kisainssi
Kuka väitti kirjoitti:
että auto oli etuvetoinen?
Meinaatko että erillisjousitettu takaveto olisi lähtenyt vaikeasta paikasta paremmin? Saman ikäluokan BMW e30 vs. Volvo 740, kumpi parempi talvi ja pito-ominaisuuksien suhteen?
- kuka puhui
Hah. kirjoitti:
Uutta Skodaa kun ei vielä ole saatavana kuin etuvetoisena.
skodasta, Skodan saa liikkumaan hinaajalla
- TSI Power
Hauska tarina, joka paljasti aloittajan teknisen täydellisen ymmärtämättömyyden ja tietämyksen alhaisen tason. Itsehän ajan erillisjousitetulla Skodalla, myös tulevan luovutuksen jälkeen.
PS. Exeot, avensikset ja golfit sun muut hitaalla käyvät kyykkyyn :)- Kihikihi
Kyllä. Säälittävää -nimimerkki on itse antamansa nimen veroinen.
Toki on ymmärrettävää että tällaisia teknisesti ymmärtämättömiä ja lahjattomampia on liikenteessä, joskin hieman tällaisten liikenteen seassa olo suorastaan pelottaa - parempi vetää pikimmiten ohi komissaarihymy naamalla ja tietysti punaisella erillisjousitetulla huippuajo-ominaisuudet omaavalla Skoda-merkkisellä kuningasautolla.
Kukapa sitä exeo/avensis tms. kuskin punaista niskaa sen kahta sekuntia pidempään jaksaa katsoa. Kainalot vaan hikoaa paidan läpi, kun Octavia katoaa horisonttiin edellä ja piru vie, se on maksanutkin vähemmän nimittäin tuo laatupeli.
"Ehkä minäkin joskus", tuumaa taakse jäänyt ja miettii vanhaa teknologiaa edustavan edustavan autonsa olematonta vaihtohyvitystä laatuautoon. - Buhahahhhaa
Kihikihi kirjoitti:
Kyllä. Säälittävää -nimimerkki on itse antamansa nimen veroinen.
Toki on ymmärrettävää että tällaisia teknisesti ymmärtämättömiä ja lahjattomampia on liikenteessä, joskin hieman tällaisten liikenteen seassa olo suorastaan pelottaa - parempi vetää pikimmiten ohi komissaarihymy naamalla ja tietysti punaisella erillisjousitetulla huippuajo-ominaisuudet omaavalla Skoda-merkkisellä kuningasautolla.
Kukapa sitä exeo/avensis tms. kuskin punaista niskaa sen kahta sekuntia pidempään jaksaa katsoa. Kainalot vaan hikoaa paidan läpi, kun Octavia katoaa horisonttiin edellä ja piru vie, se on maksanutkin vähemmän nimittäin tuo laatupeli.
"Ehkä minäkin joskus", tuumaa taakse jäänyt ja miettii vanhaa teknologiaa edustavan edustavan autonsa olematonta vaihtohyvitystä laatuautoon.Hahhahhhaa, nyt veti aloittaja anti-skodisti itsensä pussiin ja paljasti ettei tiedä mistään mitään!
- Miten niin?
Buhahahhhaa kirjoitti:
Hahhahhhaa, nyt veti aloittaja anti-skodisti itsensä pussiin ja paljasti ettei tiedä mistään mitään!
Kyseessähän oli Skodan neliveto
- Miten niin?
Buhahahhhaa kirjoitti:
Hahhahhhaa, nyt veti aloittaja anti-skodisti itsensä pussiin ja paljasti ettei tiedä mistään mitään!
- ajsh37fk
Miten niin? kirjoitti:
Olkoon vaikka kymppiveto, niin kyseistä ilmiötä ei tapahdu. Provosi on jo teilattu, älä enää yritä.
- Noh noh poju
ajsh37fk kirjoitti:
Olkoon vaikka kymppiveto, niin kyseistä ilmiötä ei tapahdu. Provosi on jo teilattu, älä enää yritä.
Paljastit tietämättömyytesi, Skodan jäykästä taka-akselista johtuen sekä vasen etu- ja takarengas ovat ilmassa kun vetoa yritetään.
Näin ollen etuvedosta ei ole hyötyä aloittajan tapauksessa. Teit nyt kyllä ihan itse itsesi naurunalaiseksi. - Kisainssi
Miten niin? kirjoitti:
aina vaan paranee, "jäykkä" akseli Skodan nelivedossa :D :D
- Kisainssi
Kisainssi kirjoitti:
aina vaan paranee, "jäykkä" akseli Skodan nelivedossa :D :D
Miten niin nelivedossa?
- säälittävää trollia
säälittävällä tasolla aloittaja poikasen teknine ja käytönnön tieto- ja kokemustaso.
- TsiipTsiipTsiip
Siinä mielessä sääli, että tällainen lahjaton tyyppi häiriköi koko palstaa ja siten estää asiallisen keskustelun.
Voi luoja jos oikeasti olisi jonkun muun merkin myyjä tällaisella tietämyksen puutteella, todella toivon että näin ei ole merkistä riippumatta. - Havannoija
TsiipTsiipTsiip kirjoitti:
Siinä mielessä sääli, että tällainen lahjaton tyyppi häiriköi koko palstaa ja siten estää asiallisen keskustelun.
Voi luoja jos oikeasti olisi jonkun muun merkin myyjä tällaisella tietämyksen puutteella, todella toivon että näin ei ole merkistä riippumatta.Liekö tämä provokaattori automyyjä, siis oikeasti? Ennemminkin joku lapsentasoinen ja/ tai toisenmerkkiseen autoonsa aidosti pettynyt purkaa täällä mieltänsä näin.
No, kukin tavallaan. Ennemmin täällä, kuin tekee itselleen tai kellekään ulkopuoliselle mitään. - Katsoppa poika peiliin
Havannoija kirjoitti:
Liekö tämä provokaattori automyyjä, siis oikeasti? Ennemminkin joku lapsentasoinen ja/ tai toisenmerkkiseen autoonsa aidosti pettynyt purkaa täällä mieltänsä näin.
No, kukin tavallaan. Ennemmin täällä, kuin tekee itselleen tai kellekään ulkopuoliselle mitään.Skoda jää hankeen myös vetopyöristään.
- Turo on Helkama
Katsoppa poika peiliin kirjoitti:
Skoda jää hankeen myös vetopyöristään.
Turhaa suunsoittoa, voitko nyt avata enemmän tarinaasi vaikka olet jäänyt tietämättömyydestäsi kiinni, sinä nimimerkki säälittävää ;)
Itse olen täällä provoillut aikani kuluksi kun kauppa ei käy, mutta tämä oli jo liian paksua - amisturusta
Havannoija kirjoitti:
Liekö tämä provokaattori automyyjä, siis oikeasti? Ennemminkin joku lapsentasoinen ja/ tai toisenmerkkiseen autoonsa aidosti pettynyt purkaa täällä mieltänsä näin.
No, kukin tavallaan. Ennemmin täällä, kuin tekee itselleen tai kellekään ulkopuoliselle mitään.ton provon on pakko olla joku amis joka maksoi 35000e tojotastaan 1.0 koneella.
- Onnea !
Miten niin?20.3.2013 21:23
"Kyseessähän oli Skodan neliveto"
Niin justiinsa ja sama viestiketjun aloittanut
itsensä munaaja tulee vielä selittelemään.
www.youtube.com/watch?v=hkVy-3QNTtU - kisainssi
Onko sulla säälittävällä löysä pää-akseli, kun jutut on kuin ala-astelaisella/amitsulla? Vai peräti löysä "etuakseli"?
- skodalinssi
Älä aliarvioi, on lukiopohja.
- bossi1
skodalinssi kirjoitti:
Älä aliarvioi, on lukiopohja.
Ei mene läpi, siellä olisit saanut jotain yleissivistävää tietoa ja oppimistaitoa. Nyt ennemminkin löysät housuissa ja tehtaillaan lisää aloituksia että tämä rimanalitus unohtuisi. Muahahaa.
- Aahhahhaa
Kertoisitko aloittaja vielä lisää tästä havainnoistasi, miten se oikein menikään..
- Tosi kiinnostunut
Minkä värinen se oli, oliko farmari vai sedan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m994513Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513240
- 432932
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232156
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735