Tuntuu, etten oikein saa mahdollisuutta tutusta poikaan, josta olen kiinnostunut. Ollaan samassa koulussa, mutta ei olla koskaan puhuttu. Olin yhteen aikaan lähes varma, että hän saattaisi pitää minusta, mutta en itse silloin tajunnut näyttää selvästi omaa kiinnostustani. Enää en ole niin varma, että hän olisi kiinnostunut, mutta jossain tuolla aivojen syövereissä on tunne, että saattaisi olla... Olen täysin tiedoton tämän asian kanssa.
Hitaus kostautuu
19
367
Vastaukset
- moi<33333
mistäs päi oot rakas
- lifemocker
niin jos et itse tee asian eteen mitään niin sitten on turha valittaakkaan!
- estykkfdj
Toi on ihan ku mun elämästä
- thousandfold
Ajattelin apua kysyä sillä on juuri aikomus tehdä jotakin tälle asialle..
- Heyyyyftwwwwhhhfdt666095
Jos on joku yhteinen asia (koe ym.) niin voit käyttää sitä tekosyynä ja mennä juttelemaan. Muista kuitenkin, että et tee sitä kun hän on kaverin/riensa kanssa. Siitä se juttu sitten lähtee. Muista hymyillä!
- gets94
Pukkaa lumihankee nurin ja sano et sä oot mun mielestä kiinnostava TAI tunge väkisellä lähelle TAI paina seinää vasten ja katso pistävästi
- my life is a fail
Kuulostaa ihan tytöltä, joka omien luulojeni mukaan tykkää minusta ellen nyt aivan palikka ole. :D minun ongelmani on, että kun tyttö teki sitä aloitetta niin sitten olin pöljä ja käänsin katseeni pois enkä uskaltanut puhua ynm. En tiedä miksi. :/ olen aina ollut hieman kummallinen tai voisi sanoa ujo. Silmiin katsominen on erittäin vaikeaa. Joitakin kertoja olen yrittänyt katsoa ihmisiä silmiin niin kuin muutkin, muuta jotenkin se on niin vaikeaa. voin vain kuvitella, mitä tyttö minusta nyt ajattelee tai ihmiset yleensä. Tuli taas yks faili niitten lukemattomien muiden joukkoon. :( Haluais jotenki korjata asian mutta taitaa olla turha ees toivoa.
- Boomshakalakaboom
No mutta hei, en usko et sun ujous pilasi sun mahdollisuuden .Kantsi mennä juttele sen tytön kanssa koska eihä sita koskaan tiijä et mitä sen päässä pyöri ja jos tyttö on muutenkin kiinnostunut susta et anna mennä vaan :), kunha et sulkeudu sisään tai muuten menetät mahdollisuuden kokonaan.
- kokeilevielä
Sinä voit korjata tuon asian, jos oikeasti tahdot niin. Ja kannattaa, sillä muuten jää vain paha mieli jälkikäteen tuosta asiasta. Voithan vaikka näin aluksi ottaa tyttöön yhteyttä jollain muulla tavalla kuin kasvotusten ja selittää tilanteen. Varmasti ymmärtää, jos on ollut(on) sinusta kiinnostunut.. :) Toivottavasti yrität!
- Poika 16v
Hmm, kuis vanha oot ja mistäpäi? Ihan ku omalle kohdalle tää sun viesti olis tulllu. :)
- thousandfold
Sen verran voin sanoa, että tämä poika on kyllä katsonut silmiin useammankin kerran ja on 16-vuotias, enempää en aio paljastaa.
- amisapina
Tiedätkö tästä pojasta yhtään mitään? Muutakuin sen että samassa koulussa.
Kannattaa ottaa selvää jotenki onko sulla mitään mahdollisuuksia. - hakunamatatata1
Itsellä hieman samanlainen tilanne.. Meillä oli paljon katsekontakteja, sitten en enään ns ''huomioinut'' häntä ja siihen se jäi.. sit taas joku päivä nähtiin ja sit taas se alko :) mut se oli niin ujo, ettei se uskaltanut ees puhuu mitään aluks kun tutustuttiin :( Onko sun ihastus ujo tms? tai ehkä se ei enää ''jaksa yrittää'' jos ajattelee ettei teidän suhteesta tulisi mitään?
- thousandfold
Ei hän ole mielestäni ujo, hyvin tulee kaikkien kanssa luontevasti toimeen.
- tiiänehkäsut :O
Alkaako nimes L kirjaimella?
- Poika 16v
Vai ehkä N kirjaimella ;)
- amisjuntti
Tälläisiä tapauksia on varmaan jokaisessa koulussa.Että ette nyt turhaan innostu.
Aloittajalle että kannattaa tehdä jotain ennen kuin on varmasti liian myöhäistä. - thousandfold
Katsellaan, voiko enää tehdä mitään, vaikuttaa vahvasti siltä, että ei ole enää kiinnostunut, taisin herätä liian myöhään... :´)
- evrbrb
Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Nyt lisään sen yleisen jokapaikassa olevan paskan eli: voihan hän vain luulla ettei sinua kiinnosta eikä uskalla tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1277148Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234944L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664286TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153473Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242281Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2881733Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221476- 671475
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394