ilm 3: 2 "Olen havainnut, että tekosi eivät täytä minun Jumalani vaatimusta."
Jeesuksella on sama sanoma kuin Jaakobilla, "Usko ilman tekoja on kuollut".
"Minä tiedän sinun tekosi. Sinä olet elävien kirjoissa, mutta sinä olet kuollut. 2 Herää ja vahvista sitä, mikä vielä on jäljellä, sitä, mikä jo oli kuolemaisillaan. Olen havainnut, että tekosi eivät täytä minun Jumalani vaatimusta."
Vain yksi seitsemästä seurakunnasta sai lupauksen että Herra varjelee ja pelastaa vihan ajasta. Kahta lukuunottamatta sai kovia uhkauksia.
10 Sinä olet tarkoin seurannut sanaani ja kestänyt, ja siksi minä puolestani tarkoin varjelen sinua ja pelastan sinut siitä koetuksen hetkestä, joka kohtaa koko maailman ja panee koetteelle maan asukkaat.
Olen havainnut, että tekosi eivät täytä minun Jumalani vaatimust
1
<50
Vastaukset
- elävässä uskossa
Shalom....Rakas veli Tesa...
Herran Rauhaa...
Luin Ilmestyskirjan selitystä Bibliasta kolmannen luvun osalta.
Kolme ensimmäistä lukua, jotka niistä seitsemästä Aasian seurakunnasta ja heidän enkelleistä puhuvat, yksinkertaisesti ilmoittavan, kuinka heidän siihen aikaan kävi, ja neuvovan heitä tahi niin pysymään ja enenemään, taikka myös parantamaan itsiänsä.
Paitsi sitä, opimme me siitä, että meidän sen sanan kautta: enkeli, pitää tästlähin muissakin kuvissa ja näyissä ymmärtämän piispat ja opettajat kristikunnassa, muutamat hyvät, niinkuin pyhät isät ja piispat, muutamat pahat, niinkuin väärät opettajat ja piispat, joista tässä kirjassa puhutaan kuin muista.
Näin sanotaan Bibliassa...tarkoittaa myös siis nykyistä aikaa kuinka ollaan luovuttu Raamatun oikeasta ja totisesta Jumalan Sanasta.
Ei uskota enää Israelin elävään Pyhään Jumalaan...kaikenlaiset kaunistellut harhaopit ovat tulleet kirkkoihin ja seurakuntiin, eikä syntiäkään enää sanota synniksi.
Ilm.3:2...Ole valpas ja vahvista niitä muita, jotka kuolemallansa ovat; sillä en minä löytänyt sinun tekojas täydelliseksi Jumalan edessä.
Jae..10...Ettäs pidit minun kärsivällisyyteni sanat, niin minä tahdon sinun varjella kiusauksen hetkestä, joka koko maaan piirin päälle tuleva on, niitä kiusaamaan, jotka maan päällä asuvat.
Koko kolmas luku on opettavaista meille...joita Jumala rakastaa niitä Hän myös nuhtelee...meitä Hänen omiaan...tekemään kaiken aikaa parannusta, sillä jokainen olemme poispoikenneet ja joka päivä tulee parannusta tehdä vaelluksestaan.
Kun ihminen on elävässä uskossa hän tiedostaa koko aika oman raadollisuutensa ja heikkoutensa elävän Jumalan edessä.
Kiitos siis Isälle, että antoi ainokaisen Poikansa syntiemme sovitukseksi...
Hänen täydestä työstään ja täydellisyydestään saamme ammentaa elävää vettä...
Jakeet 20, 21, 22...Ihanaa Jumalan Sanaa!
Katso minä seison ovessa ja kolkutan: jos joku minun ääneni kuulee ja avaa oven, sen tykö minä tahdon mennä sisälle, ja pitää ehtoollista hänen kanssansa ja hän minun kanssani...(valtava, ihana etuoikeus ja armo uudestisyntyneelle Jumalan lapselle viettää aikaa Mestarin kanssa ja Hänen läsnäolossaan...oppien Häneltä totuutta ymmärtämään..)
Jae..21...Joka voittaa, sen minä annan istua minun kanssani minun istuimellani, niinkuin minäkin voitin ja olen minun isäni kanssa hänen istuimellansa istunut.
Jae...22...Jolla korva on, se kuulkaan, mitä Henki seurakunnille sanoo.
KIITOS ja YLISTYS ja PALVONTA kaikukoon sydämissämme tänäkin armon päivänä...MAJESTEETILLE ISÄLLE ja POJALLE ja PYHÄLLE HENGELLE.
Runsaita siunauksia kaikille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703