Minulla on hiukan pääomaa ja olen ajatellut koittaa rikastua niiden avulla. Kysymys on mikä kannattaa?
Olen kuullut hajauttamisesta, joten en ole mikään tonttu, mutta silti keskittämisestäkin puhutaan. Toisaalta markkinoille on tullut uusi kilpailija, jonka avulla suomalaisetkin ovat jo rikastuneet. Mikä siis neuvoksi?
Laitanko rahat Lottoon, Viikinki Lottoon vai tuohon uuteen houkuttelevaan Euro Jackpottiin? Vai hajautanko ja ostan kaikkia muutaman rivin?
Mutta onko oman kupongin ostaminen kannattavinta vai kannattaako ottaa ärrältä kimppa?
Mihin kannattaa rahat laittaa?
5
306
Vastaukset
- vinkkivinkki
Samalla rahalla kun lottaat, olisit 10 vuoden päästä miljonääri sijoittamalla rahasi mielummin osakkeisiin. Se on muuten totta.
- näin minä tein
Osta uusi auto. Maksa veroja siitä >50 % hinnasta. Maksa sitten polttoaineveroa,
käyttömaksua ja dieselveroa. Maksa myös huollot , katsastukset ja muut yllättävät kulut.
Ja pian huomaat ettei ole enää sijoitushuolia ollenkaan ! - Escopaari
Jos päävoittoja mietitään niin todennäköisyydet ovat seuraavat:
Lotto 1:15 380 937
Viikkari 1: 12 271 512
EJP 1: 59 325 280
Päävoiton saat siis todennäköisimmin Viking lottosta.
Suosittelen ostamaan kerralla kuponkeja koko rahalla. Tunnettu tosia-asia on myös että lottoamalla joka viikko samoja numeroja voitat todennäköisemmin ;) - Mihinkö?
Annan sinulle yhden ja vain vain yhden vihjeen: Seligson. Googleta. Rikastu.
- Kokenut tietää
Minä annan vielä hieman lisää ajateltavaa näistä pienistä pankkiiriliikkeistä. Keitele & Tommila. Konkurssi. Sijoittajavastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862