Matkakertomukseni Samokselta, Kokkarista voit lukea osoitteesta:
http://pieniapolkujamaailmalle.blogspot.fi/2012/08/kreikka-samos-kokkari-heinakuu-2012.html
Matkakertomus Samos, Kokkari, paljon myös kuvia.
5
1852
Vastaukset
- Vaikka tuulinen
Ihana pieni paikka.
- Afrodite*
Kiitos linkistä ja siitä, että annat meidän muidenkin nauttia matkoistasi:)
- Kokkaritar
Kivoja kuvia! Innolla odotamme matkaan pääsyä ja lomaa Kokkarilla!
Miten on, pääseekö Kokkarista laivalla Patmokselle tai muille saarille? Vai pitääkö mennä ensin Pythagoriaan? Ja tietääkö joku, kuinka usein nämä laivat kulkevat?- Viehättävä Kokkari
Kyllä pääsee Kokkaristakin Patmokselle, mutta mene kyselemään vaikka Kreikka.net sivustolta.. Siellä osataan neuvoa aikataulut. Ainakin maanantaina menee.
- Lomalle
Oletteko vuokranneet autoa Kokkarista? Minkälaisin kokemuksin?
Tiethän ovat kapeita ja mäkisiä... siis vaatii todennäköisesti autolta ja kuskiltakin kestävyyttä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823