Eli siis mun ongelmana on se et mun tyttöystävä on riidois sen bestiksen kaa. Ni miten lohduttaisin sitä? Eli kyselenks vaa normi kyssäreit et mite se voi ja tälläst? Ei siin oo muute mitää ongelmaa mutku mu tyttöystävä o aik ujo ja ei olla oltu viel kauaa yhes ni ku kysyn vaikka siltä et mitäs sil ni se vastaa vaa et cmi/perus vaikka ulkopualeltki näkee ettei sil oo kaikki kunnos. Mut luattamuksest sen ei pitäs olla kii ku se o kertonu mulle aika paljo asiot mist se ystäväkkä ei tiädä. Niin tytöt jatkanks vaa kyselyy et mite se voi vai mitä mu pitäis tehdä? Kertokaa mite ite haluisit et sua lohdutettas täs tilantees?
Tytöt autakkaas vähä! :)
2
69
Vastaukset
- mumm5
No itestäni ois ainaki kiva jos joku kysyis et onks kaikki hyvin.. Musta on tosi helpottavaa jos vois keskustella asiasta.. Mut tietty en tunne sun tyttöystävääs nii ei voi sannoo et auttasko tuo keskustelu sen kaa mut yrittänyttä ei laiteta :D toivottavasti tajusit tosta jottain :D
- Merkityksetön tyttö
Moi! Aina ku tytöillä on hankalaa ni ne kaipaa tukee ja apuu asian suhtee! Esim yllätät sen ihanasti ja koitat saaada sen kertoo sulle koko jutusta.
kunha tiiät riidan syyn ni ratkasu aina löytyy! Mut kysy siltä et onks se sen besu sen riidan arvonen. jos ei ni kysy et olisko ne vaa kavereita.
Joo eli siitä selvitää varmasti!
sori kirjotus virheet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770