Mielenkiintoiseksi on mennyt, kun paikallinen nuohooja ei enää viitsi mennä katolle. Puhuu kuin ruuneperi kaikkea mahdollista. Ei katso kaikkiin uuneihin edes sisälle, vaan sanoo uunien ja hormien olevan ok.
Toteaa sitten kaiken olevan kunnossa, kirjoittaa laskun ja kertoo tulevansa taas ensi vuonna (rahastamaan). Talon palaessa heiltä löytyy kuulemma todisteet nuohouksesta vakuutusyhtiötä varten.
Firman toiminta on todellista laillistettua ryöstöä ilman vastiketta.
Nuohous puhumalla Mikkelissä
11
5516
Vastaukset
- Samoin meillä
Sama juttu meillä. Nuori, tukeva kaveri tuli nuohoamaan. Suu kävi. Sanoi, että kaikki on hyvin, eikä katolle tarvitse mennä. Paperit ovat kunnossa. Jollakin urheiluautolla tms. matalalla autolla liikkui. Silti paikalliseen firmaan kuului.
Tämä tapahtui syksyllä, jolloin ei katolla ollut mitään esteitä. - En ole päästänyt
nuohoojaa hommiin viiteentoista vuoteen. Öljylämmitys ei sotke haponkestävää sisäpiippua yhtään joten nuohoustarvetta ei yksinkertaisesti ole. Miksi sitä maksaisi turhasta.
- vakuuttaja
Ei kyse ole likaantumisesta vaan lain kirjaimesta. Jos talosi palaa, vaikka palo alkaisi sohvalle pudonneesta tupakasta niin vakuutusyhtiö tarkastaa onko nuohoukset tehty laina edellyttämällä tavalla. Jos ei niin korvaus menee väännöksi vakuutusyhtiön kanssa. Joten älä turhaan maksele..maksa vasta kun vahinko käy!
- utelias20
Milloin tää kaveri on käynny teillä nuohoomassa(puhumassa)?
- ersjurtj
On siitä jo aikaa...viime vuoden puolella meillä ainakin. Kuulemma ei enää ees tee nuohoojan hommia...
- minä ja
olen joutunut selittelyjen "uhriksi" kyseiselle nuohoojalle meillä kävi niin että hän pyysi tasan 50e nuohouksesta no ei siinä vielä mitään maksoin kyllä, mutta kun auto poistui valot pystyssä pihastani katsoin kuittia minkä hän jätti minulle oli siinä summa 30e liekkö polttoaine lisä ollut se loppu raha ??? jäi kyllä tekijältä sanomatta, ja matkaakin oli max. 6 km torilta :D
- savuja
Fiksut osaa. Lääkärisuvuissakin...
- Joopas... Fiksu
No jos se kaveri oli fiksun edes joskus nähnyt niin minä olen Einstein.
- sutari1
sama sankari taitaa nykyään ajella taksilla?
- duunari2
perkele.. aina näitä suunsoittajia jotka ei tee työtään.
- Anonyymi
Meillä on käynyt Airas Taneli ja on tehnyt hyvän työn.On siisti ja käy katolla sehän kuuluu asiaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058