Uusimmassa Seiskassa Jasmin lässyttää tulevista häistään. Höpölöpö Jasmin.
http://www.seiska.fi/lehti/_a579248/seiskassa 122013/
Lapsellinen Jasmin Mäntylä uudessa Seiskassa: HÄÄT!
41
1123
Vastaukset
- Jasminin kaava
Näin Jasmin kertoi Oskar Katajistosta pari vuotta sitten:
"Suhde tuntuu hyvältä. Olen kehunut häntä ja hän on kehunut minua. Tuntuu ihanalta, kun joku uskaltaa sanoa kauniita asioita. Ei tarvitse hävetä mitään. Puhumme avoimesti asioista."
". Koskaan aikaisemmin ei ole ollut suhdetta, jossa on ollut näin helppoa olla jonkun ihmisen kanssa. Aina aikaisemmin on joutunut varautumaan johonkin negatiiviseen. Heittäytyminen on ollut minulle vaikeaa."
Jasmin kertoo, ettei ole pitkään aikaan ollut kunnon parisuhteessa, joten kihlautumisen myötä suhteen vahvistaminen toi hänelle tiettyä turvaa ja varmuutta suhteeseen.
– Kihlaus on meiltä molemmilta tietynlainen vahvistus. Osoitus siitä, että olemme tosissamme suhteessa, vaikka asummekin eri kaupungeissa.
Näyttelijä Oskari Katajiston, 45, ja kohukaunotar Jasmin Mäntylän, 28, seurustelusta uutisoitiin viime vuoden heinäkuussa. Pikavauhtia edenneessä suhteessa kihloja vaihdettiin helmikuussa.
Kihlaus ei kuitenkaan kestänyt montaa kuukautta, sillä 7 päivää -lehden mukaan kihlaus purettiin viime viikolla. Seurustelun aikana kihlapari ei asunut saman katon alla, vaan Oskari asui Helsingissä ja Jasmin Oulussa yli 600 kilometrin päässä.
Jasminin mukaan myös 17 vuoden ikäero ja erilaiset elämäntilanteet vaikuttivat eropäätökseen.- Nähnyt monesti,,,,
Oskari on juoppo ja narsisti, ei mikään ihme että jasmin ei jaksanut katella sitä. Itse oon helsingissä asuva ja oon erittäin moneen kertaan nähnyt kyseisen herran karaokebaareissa ja aina on ollut niin pelti kiinni että on ollut jo noloa! Todella nolo ja agressiivinen ihminen.
- s6457d8f7gio
Nähnyt monesti,,,, kirjoitti:
Oskari on juoppo ja narsisti, ei mikään ihme että jasmin ei jaksanut katella sitä. Itse oon helsingissä asuva ja oon erittäin moneen kertaan nähnyt kyseisen herran karaokebaareissa ja aina on ollut niin pelti kiinni että on ollut jo noloa! Todella nolo ja agressiivinen ihminen.
Hyi oskari on kamala ukko, en koskis kepilläkään ja se oli ainakin fiksu teko Jasminilta kun jätti sen pellen!
- Komea britti
Tässä Jasminin uusin valloitus. Komea brittimies, joka sopii Jasminin mielestä kaikilla tavoin hänelle.
http://www.seiska.fi/c/87840/21_Jasmin560.jpg- ei oo tottakaan
Farssin aineksia ilmassa.
- 45 vai 62
Voi ei, mikä kärjistys!
- herranjumala nyt
45 vai 62 kirjoitti:
Voi ei, mikä kärjistys!
Oikeasti toi on musta surullista. Osanottoni asianosaisille, ihan oikeasti.
- seiska & jasmin
Kaunis jasmin on vihdoin onnellinen, onnea heille molemmille, kiva lukea joistain iloisia uutisia ja juttuja. hyvä seiska ja jasmin!
- 46576879809++++sdfg
Miksi höpöhäät? Jos pariskunta on kihloissa niin eikös tuo ole ihan normaali jatko suhteelle.
- Opinnot, aikuisuus
Aika hupaisa tuo höpöhäät. Höpöhöpöhäät? Höpöhöpöhöpöhäät? Miten Jasmin nyt selittää tän höpöhäät Denisille? Onko Denis itse tulossa häihin? Höpöhäihin?
Lopetappa Jasmin ennen häitä. Niin tai jos olet niin tosissasi, poistu julkisuudesta vaikkapa nyt. Ei kukaan aikuinen selitä suhdettaan (pappasuhdettaan) julkisessa blogissa. Kiitä luojaasi ettei Dennis ymmärrä missä myllytyksessä on.
Eikö joku nyt voisi pelastaa tota tyttöä? - ou nouuuu ou nouuuu
Opinnot, aikuisuus kirjoitti:
Aika hupaisa tuo höpöhäät. Höpöhöpöhäät? Höpöhöpöhöpöhäät? Miten Jasmin nyt selittää tän höpöhäät Denisille? Onko Denis itse tulossa häihin? Höpöhäihin?
Lopetappa Jasmin ennen häitä. Niin tai jos olet niin tosissasi, poistu julkisuudesta vaikkapa nyt. Ei kukaan aikuinen selitä suhdettaan (pappasuhdettaan) julkisessa blogissa. Kiitä luojaasi ettei Dennis ymmärrä missä myllytyksessä on.
Eikö joku nyt voisi pelastaa tota tyttöä?Onnellinen ja terve ihminen tuskin tarvii pelastusta mutta useet palstalaiset tarttis sitä tosissaan jos on näin sairaita ja onnettomii.
- let her go
ou nouuuu ou nouuuu kirjoitti:
Onnellinen ja terve ihminen tuskin tarvii pelastusta mutta useet palstalaiset tarttis sitä tosissaan jos on näin sairaita ja onnettomii.
Denial...
The Dennis-Denial.
- Varmasti viihtyisää.
Onnea pariskunnalle! Englanti on kiva maa itsekin siellä nuorempana asuin pari vuotta ja hyvät on muistot. Noin niitä uusia kokemuksia hankitaan.
- tyttö vai tuote
Miten kauan Jasmin on tänne omia aloituksiaan postaillut? Miten kauan hän on pitänyt blogia? Jos kaksi päivää näitä seuraa, kaipaa jo vahvaa älyllistä antidoottia. Miten Jasmin voi jatkaa elämänsä raportoimista ja hilulilujuttujaan vuosikaudet?
Jos kerran nautit elämästäsi niin mene ja hanki elämä, ja elä sitä itse ilman että se on kuin jokin yläasteen keväänrippeiden kerro päivästäsi sanoin ja kuvin -tehtävä. - iin pallo
tyttö vai tuote kirjoitti:
Miten kauan Jasmin on tänne omia aloituksiaan postaillut? Miten kauan hän on pitänyt blogia? Jos kaksi päivää näitä seuraa, kaipaa jo vahvaa älyllistä antidoottia. Miten Jasmin voi jatkaa elämänsä raportoimista ja hilulilujuttujaan vuosikaudet?
Jos kerran nautit elämästäsi niin mene ja hanki elämä, ja elä sitä itse ilman että se on kuin jokin yläasteen keväänrippeiden kerro päivästäsi sanoin ja kuvin -tehtävä.ala-asteen
- oiuysdufitszi
tyttö vai tuote kirjoitti:
Jos kerran nautit elämästäsi niin mene ja hanki elämä, ja elä sitä itse ilman että se on kuin jokin yläasteen keväänrippeiden kerro päivästäsi sanoin ja kuvin -tehtävä.Olipa nasevasti sanottu, naulan kantaan!
Plussaa laitan tähän, kun taaskaan ei toimi muutan:
- onneton elämä??
Miksi iloisia asioita puidaan täällä näin negatiivisesti, kiinnostava aihe olisi mihin vaan tutkimukseen! Onko tämä palsta oikeesti tarkoitettu vain niille, jotka haluaa valittaa kaikesta. Voidaanhan julkkiksista puhua myös positiiviseen sävyyn tai ainakin luulen niin. Täällä olevat haukut esim Marinasta ovat puistattavia, hän on kahden pienen lapsen äiti ja sen lisäksi jaksaa pitää huolta itsestään ja ulkonäöstään joten miksi häntäkin haukutaan täällä näin kovasti. Samoin juuri Jasmin on pitkästä aikaa säteilevän onnelinen mutta häntä haukutaan koko ajan. Tuo on ihan hullua.
- isdtfusg
Pitäisikö esim. näitä kahta, Fartinaa ja Jatsimiinaa ylistää tällä palstalla?
Kummallakaan ei ole muuta tarjota kuin ylisuuri ego, suuret luulot omista kyvyistään ja minimaalisen pienet näytöt omista taidoistaan.
Molemmat saavat elantonsa nyhjää tyhjästä -julkisuudesta.
Toistan kysymykseni: pitäisikö heitä ylistää tai kehua?
Jos pitäisi, niin mistä syystä? - Jasmin vs Martsu
isdtfusg kirjoitti:
Pitäisikö esim. näitä kahta, Fartinaa ja Jatsimiinaa ylistää tällä palstalla?
Kummallakaan ei ole muuta tarjota kuin ylisuuri ego, suuret luulot omista kyvyistään ja minimaalisen pienet näytöt omista taidoistaan.
Molemmat saavat elantonsa nyhjää tyhjästä -julkisuudesta.
Toistan kysymykseni: pitäisikö heitä ylistää tai kehua?
Jos pitäisi, niin mistä syystä?Tuskin sitä tarkotettiin vaan aina voi iloita toisen puolesta jos toinen on onnellinen jonkun asian vuoksi, eri ihmisille eri asiat on tärkeitä. Oon muutaman kerran Jasmiinin blogia lukenu enkä ole kyllä kertaakaan nähnyt et se esim valehtelis jostain tai en ole saanut sellasta kuvaa siitä että sillä olis ns suuret luulot itsestään. Kertoo vaan elämästään ja siinä se. Tajuun paremmin nuo Marttinan haukut kun Jasmiinin.
- hjhhhhhhhtrhhhhjy
http://jasminmantyla.blogspot.fi/2013/03/englannin-vieras-jalleen-oulussa.html
Hyvä homma - mullekkin kelpais
Sen suhde on yks ja hailee mut onhan toi kaunis ja seksikäs mimmi.
- Eikö ole oikeita ong
Minusta tuo seiskan juttu on hyvä, Jasminista saa oikeinkin hyvän kuvan ja on hyvin kirjoitettukin, joten mitä ihmettä te täällä valitatte?
- fakta hommaa
Jos jotain rakastaa niin ei sillon jollain iällä ole mitään väliä. Ihan omasta kokemuksesta sen voin kertoa.
- tuhataurinkoa
Mieheni on 38 v nuorempi minua, ollaan naimisiin menossa ja aiotaan asua Suomessa, mieheni on gambialainen, luotan häneen täydellisesti.
- Huhuhjjjj
Jos nainen 60 v ja mies 22 v niin ihan liian iso ikäero! Nainen käyttää hyväkseen nuorta poikaa.
- ali_al_ähly
Huhuhjjjj kirjoitti:
Jos nainen 60 v ja mies 22 v niin ihan liian iso ikäero! Nainen käyttää hyväkseen nuorta poikaa.
Höpöhöpö, ilmassa on vaan tähtipölyä.
- me pari iloista myt
Onnea Dennis ja Jasmin, kaunis ja hyvä pari, nyt vaan hääjuttuja odotamme!
- yyynnttrejjy
Jasmin on kaunis nainen ja sen mies on onnenpekka! Wau!
- ike, danny, katajist
Ja olihan tuossa jutun lopussa mainittu myös että ensi viikolla jasmin kertoo totuuden kaikista kohusuhteistaan! Sitä ootan enemmän kun häitä!
- Jasmin ihan piristää
No hyvä vaan ettei tarvi aina lukee joistain maran ja stefun tappeluista, tuksun putka tms reissuista tai nykäsen sekoiluista, mukava se on väliin lukea jonkun iloisia juttuja ja nähdä et jollain julkulla voi mennä hyvinkin. monet kun on aina niin onnettomia ja viettää ihan sairasta elämää.
- setrydtfuygiu456
Jasmin on niin kaunis!
- jooooooo 4657687980+
Tuossa dennisissä on jotain vetoavaa, se on tosi charmikas mies,, jasmin on saanut hienon miehen itselleen.
- charmiapa hyvinkin
Hei älä nyt viiti, kyllä charmi on täysin väärä sana kuvaamaan kyseistä henkilöä. Huonokuntoinen, huonohampainen, kaljuuntunut ja pöhöttynyt, isomahainen, vuokralla asuva ja eronnut lätsäpäinen eläkeläispappa.
- todella upeeta
charmiapa hyvinkin kirjoitti:
Hei älä nyt viiti, kyllä charmi on täysin väärä sana kuvaamaan kyseistä henkilöä. Huonokuntoinen, huonohampainen, kaljuuntunut ja pöhöttynyt, isomahainen, vuokralla asuva ja eronnut lätsäpäinen eläkeläispappa.
Amen.
Kaunis pari? Kauneus on todellakin katsojan sokeassa silmässä. - a56s47d58fg9h0j+
todella upeeta kirjoitti:
Amen.
Kaunis pari? Kauneus on todellakin katsojan sokeassa silmässä.Kaunis pari koska heistä näkee että rakastavat toisiaan!
- erbgsrtb
Jasmin on ottanut papan että saa kohauttaa ja pääsee julkisuuteen taas. Ja että saa rahaa siitä. Piste.
- cynic no2
Sama mielikuva tuli tänään uusinta juorulehteä selaillessa, valitettavasti.
- avioliittoa 40v
cynic no2 kirjoitti:
Sama mielikuva tuli tänään uusinta juorulehteä selaillessa, valitettavasti.
Onkohan sillä papalla jotain englannin maaseudulla vaikka semmonen vanha kartano?Jos ei niin on mainos temppu päästä taas julkisuuteen kun ei rahatonta vanhaa ukkoo kukaan nuori nainen halua!Konstihan se on tuokin päästä seiskan vaki sivuille!
- Ehkä mulle joskus,,,
Jasulle ja Denille paljon onnea tulevaisuuteen, ovat niin hyvän olonen pari et kateeksi käy.
- turhuuksien turhuus
Oon samaa mieltä kirjottajan kanssa joka kyseli, miksi ihmeessä jasminia pitäisi täällä kehua. Keskustelupalstalla on oikeus sanoa mielipiteet myös negatiiviset. Mun mielestä jasmin on epämielyttävä tekopyhä akka, ajanut autoa kännissä ilman korttia, iskee vanhoja kääpiä päästäkseen pskajuorulehtien kansiin. Saa kehua jos sitä mieltä on mutta saa myös kritisoida.
- rvatesteri
rva testeri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762191Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2601808Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57802- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48777- 68759
- 54744
- 65737
- 71725
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176710