Oon 15 vuotias tyttö.mua pelottaa että mulla on joku syöpä,kun mula on jo viikon ajan aina välillä puutunut toinen puoli naamasta ja päässä on ihme surinaa ja kipuja.en uskalla kertoo äitille meiän isä on kuollu syöpään ja miten se kestäis sen jos mullakin on!!!ja äitillä ei ole töitä ja äiti on muutenkin surullinen niin en halua pahottaa äitin mieltä.onkohan mulla joku syöpä?
apua
4
628
Vastaukset
- tuntematon
Kannattais kuitenkin kertoa asiasta äidillesi!
koska sit jos asiaa ei ajoissa selvitetä ja hoideta...niin
se voi vaan pahentua(ja siitä vasta äitis surulliseksi tulee!)..mutta lääkärissä sun pitää ehdottomasti käydä..sitä mieltä minä olen. (Ja niin varmaan monet muutkin)
Oireet eivät minusta viittaa syöpään, mutta en tässä viitsi ruveta arvailemaan sen enempää..Mene lääkäriin mahdollisimman pian! - tutkimus
Minulla oli noita puutumis- ja tinnitusoireita kasvaimesta. Kaikki kasvaimet ei ole syöpää, tämä oli hyvälaatuinen eikä ole uusiutunut.
Kannattaisi kuitenkin kertoa äidille. Jos se on vakavaa, niin pahoittaa äiti mielensä silloinkin, jos et ole kertonut. Ajoissa saatu hoito voi vielä pelastaa. Tai voisitko ensin jutella vaikka kouluterveydenhoitajalle? Saisit itsellesikin rauhan. - Laura
Hei,
On tosi paljon syitä mitkä aiheuttavat kuvailemasi oireet, esim niskan jännitystila, jota aiheuttaa atk-työskentely/kirjoitus ja väärä nukkumaasento (tyyny pitäisi tukea niskaa) sekä kännykässä puhuminen ( itsellä aiheutti korvan soimista ja huminaa päässä - otin käyttöön korvanapin myös kotona )
Käy lääkärissä ja keskustele vaivoista sekä peloistasi, helpottaa kummasti. Pyydä, että tekevät tarvittavat päänkuvaukset, tulee varmuus asiaan.
Itse pelkäsin myös aivokasvainta ja olin tosi helpottunut kun neurologi sanoi, että syyt ovat niskassa ja atk-työskentelyssä.
Voisit puhua myös äidillesi asiasta, hän varmasti sen kestää ja on tukena.
Rohkeutta! - kukka
kannattaa mennä rohkeasti lääkäriin mutta ei se todennäköisesti syöpää ole. minulla oli kanssa samn tyyppistä oiretta kerran parin viikon ajan ja lähti pois kun päätin olla ajattelematta asiaa. tsemppiä sinulle ja varmasti äitisi on tyytyväisempi että kerrot kun että pidät salassa ja pelkäät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768