Saako kreikassa juoda hanavettä??

tyhmäköööö

Olen lähössä kreikkaan ja mietin saako siellä juoda hanavettä?? joskus muistaisin kuulleeni että siellä on sama bakteeri kanta tjtn hanavedessä ku meillä Suomessa onko näin vai olenko kuullut omiani??

11

7264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis omisasi

      saa juoda mutta menee maha kipeäksi ja loma piloille...missään muualla maailmassa ei ole samaa bakteeri kantaa vedessä kuin Suomessa....vähän ilmeisesti helpottaa ja vettä myydään myös pullossa....jos nyt joku sitä haluaa juoda...hampaa pesu ja suihku kyllä onnistuu missä vaan....

      • dadfafafafaf

        Kreikassa on ihan hyvää hanavettä, joillakin voi toki maha mennä sekaisin mutta se on niin ihmiskohtainen asia.

        Tuohon "hampaa pesu ja suihku kyllä onnistuu missä vaan" asiaan olen kyllä erimieltä.

        Itse en menisi vaikkapa Pietarissa pesemään edes hampaita hanavedellä, on kyllä senverran ruskean väristä tavaraa mitä siellä hanasta tulee.

        Myös matkustustiedote Pietariin sanoo:

        "Pietarin vesijohtovesi ei ole juomakelpoista. Käytä aina vain pullotettua vettä jopa hampaiden pesuun."

        Sensijaan Kreikan matkustustiedotteessa ei tälläistä asiaa varoiteta.
        Itse joisin Kreikassa hanavettä.


      • aguvaa
        dadfafafafaf kirjoitti:

        Kreikassa on ihan hyvää hanavettä, joillakin voi toki maha mennä sekaisin mutta se on niin ihmiskohtainen asia.

        Tuohon "hampaa pesu ja suihku kyllä onnistuu missä vaan" asiaan olen kyllä erimieltä.

        Itse en menisi vaikkapa Pietarissa pesemään edes hampaita hanavedellä, on kyllä senverran ruskean väristä tavaraa mitä siellä hanasta tulee.

        Myös matkustustiedote Pietariin sanoo:

        "Pietarin vesijohtovesi ei ole juomakelpoista. Käytä aina vain pullotettua vettä jopa hampaiden pesuun."

        Sensijaan Kreikan matkustustiedotteessa ei tälläistä asiaa varoiteta.
        Itse joisin Kreikassa hanavettä.

        Missä kreikassa ? Monissa paikoissa on juotavaa - suositeltavaa ostaa pullovesi, n.2e/5l paikasta riippuen. Kahvin keittämiseen yms.raanavesi ok.


    • aedfa

      Juo vaan, jos jossain paikassa ei ole juomakelpoista siitä on kyllä ilmoitus.

    • jepjep

      Saa juoda.

      Jos varman päälle haluat ottaa, niin juo pullovettä.

      Mutta kyllä itse olen hanavedellä mennyt eikä ole mitään tullut.

    • travelbag

      Asunut siella puolet elamaani eika koskaan mitaan maha juttuja tms.
      Kylla Ateenassa voi turvallisesti juoda hanavetta.

      Saaret on toinen juttu, joissakin sinne tuodaan vetta muualta, eika se ole samaa tasoa kuin kaupunkivesi.

      Osta pullovetta.

    • Saanko vai enkö?

      Saat juoda ihan mitä haluat ja uskallat. Ellei sitten äitisi satu kieltämään. Mikäli äitisi ei lue tätä palstaa, niin kävele keittiöön kysymään henkilökohtaisesti.

      Hyvää ja vatsassa kuplivaa lomaa sinulle!

      • avohoito874

        Mitä jos äitisi lukee tätä palstaa. mitä tehdä? juonko vettä vai en?


    • VESIPOLIISI

      EI SAA JUODA!!! TULEE SAKOT JOS JUOT!!!

      • Anonyymi

        Poliittine


    • vesi peto

      Tislaa vesi paksun urheilusukan tai villasukan lävitse, niin siitä tulee juomakelpoista ja aivan saman makuista, kuin siellä kotona Nilsiässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe