Olin tossa heinäkuun puolessa välissä riparilla ja tutustuin siellä yhteen ihanan jätkään(olin tienny sen enne mut vaan nimeltä..), se oli isosena leirillä ja oli todella kiltti ja mukava ja muutenkin ihan ihana ja se on musta muutaman vuoden vanhempi... Se puhu kokoajan kuinka hienot silmät mulla oli ja kuinka pitkät ripset mulla oli ja sanoi mua enkeliksi/enkelikseen. Monet kerrat se istui mun vieressäkin,ja vapaa ajalla mitä siltä jäi isoshommien välissä se oli yleensä aulassa mun aja yhen Tommin kanssa,ja kun me mentiin sieltä riparilta yhtee tapahtumaa ni ku jäin puhelee vanhan tutun kanssa se jäi odottaa mua(yhen riparilaisen kans),vaikka ohjaajat sanoi ettei tarvii ketää odottaa ku alue jossa oltii oli nii pieni ja alueelta ei saisi poistua.Ja kun lakkasin puhumasta tutun kanssa kysyin jätkältä(Ristolta..)Että mihin mun porukan tytöt meni..ne lupas odottaa mua..?Ja Risto sanoi että ei tie.. Ja ehdotti et jos mulle kävis vaa ni voitais kulkee kolmestaa..Ja niin me sit mentiiki..Leirin jälkee Risto tuli meidän kyydissä kotiin jamä pyysin Riston numeronki ja ollaan tekstailtu aika usein..Ja kerran kysyin että tuleeko se mun hautajaisii ni sit se soitti mulle ihan paniikissa että olenko kunnossa ja sanoin että olen ja oon vaan ihan yliväsy ja selkä kipee ja niin edellee..Ja sit se lähetti puhelun jälkee viestin mis toivo mun pikasta parenemista ja niin edellee..J
Pari kertaa olen käynytki Riston tykönä Ekalla kerralla se kertoi että oli menny just poikki likkakaverin kans joka asui Stadissa ja että oli riparilla ihastunu moneen..(!!!)Ja kerto kahen likan nimenki ja että ihastuu helposti.. ja olin se bileissäkin noin kaks viikkoa sitten (Eka en meinannu päästä ja sanoin että en tie tulenko,sitte se sano että tottakai tulen ja sano et edes muutamaks tunniks.Ja kyllä sitte pääsin )ja siellä kun tulin se oli tosi onnellisen näköinen ja halas mua joka ei tietenkää jääny illan ainooksi..kerran se vei mut yhtee nurkkaa ja sit se kyseli kaikkee vaa et mite koulus jne..Sit me halistii siin vähän aikaa ja annettii poskipusui ym..
Mut siin illan aikan ehkä puolessa välissä tuli yks likka jota Risto sano sen kullaks..Ja halas sitäki..eihän siinä mitää että muitaki halailee mut se sano sitä kullaksee..
Eli mitä tää oikee on.. Haluuko se olla mitä…auttakaa..
riparilla..
Enkeli
0
182
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342552"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758