Kannatan lesboavioliittoa, mutta vastustan

homoavioliittoa

Raamattu ei kiellä lesboseksiä. Näin ollen hyväksyn lesbojen avioliitto-oikeuden. Homojen avioliitto-oikeutta en hyväksy, sillä Raamattu kieltää sen.

43

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppitossu again

Muahhahhaaaaaa!!!

• 07006969696969

Lesboseksi on kiihottavaa. Homoseksi on ällöttävää. Näin ajattelee 99% miehistä.

• 16+15

Sinulla on kyllä todella yksityiskohtaista tietoa. Vastoin jo tehtyjä tutkimuksia?

Tunnut myös tietävän varsin tarkkaan, millaista homoseksi on. Ja sitähän ei voi tietää ilman omaa kokemusta.

• pimpelo2

Joo,kyllä niin on.
        Homojen seksi ällöttää todella paljon"

• etZorivaan

Lesbot on myös homoja!

• Eipäs ole!

Lesbot on homoseksuaaleja ei homoja...

• etZorivaan
        Eipäs ole! kirjoitti:

Lesbot on homoseksuaaleja ei homoja...

Nipo!

• Laki miiiiiii bitch

Raamatussa kun vaan oli Mooseksella noit vaimojakin montaa sorttia.Ne oli vaan lisääntymistä varten.Poikaystävät oli taas nautintoon.Ja ne tuppas oleen tooosi toosi nuoria.
      Naiset siis oli lapsikoneita..miehet siemensi.
      Naisilla omaa kivaa ehkä??jaaah ja nautintoo keskenään.Mai gaad

Onneks

• Oletkos varma?
      Mitä enemmän minä luen raamattua, sitä vähemmän minä olen varma mistään.

• mummo20

Varmaa on vain epävarma.Tai toistepäin.

olen 65 vuotias ja lesbo

Raamattu ei ole koskaan auttanut ainakaan minua.

• Jos ei raamattu

Niin mikä sitten on auttanut?

• burn the bibles

Älkää lukeko sitä helvetin raamattua... kuka järkevä ihminen uskoo 2000 kirjoitettua ohjekirjaa siitä, miten elämää pitäisi elää?

• burn the bibles

*2000 vuotta sitten siis...

• Lestariolaineen

Ei varmaan kukaan.Paitsi uskovat.

• Minä

uskon.

• Peppitossu again

Noh joo

eiks sullakaan oo mitään muuta sanottavaa??

• f4ck
        Peppitossu again kirjoitti:

Noh joo

eiks sullakaan oo mitään muuta sanottavaa??

mun asia tulee sanottua kun tää laki menee läpi. Mua noi uskonnolliset hommat ei oikeen kiinnosta, vääntää vielä hullujen kanssa.
        Sun sanomiset olikin asiaan huomattavan parempi:
        Peppitossu again 21.3.2013 14:50
        Muahhahhaaaaaa!!!

• Peppitossu again
        f4ck kirjoitti:

mun asia tulee sanottua kun tää laki menee läpi. Mua noi uskonnolliset hommat ei oikeen kiinnosta, vääntää vielä hullujen kanssa.
        Sun sanomiset olikin asiaan huomattavan parempi:
        Peppitossu again 21.3.2013 14:50
        Muahhahhaaaaaa!!!

Kivaa taas olla täällä kun joku idiootti kokee mut uhkaksi.

Mut parasta siis on että olemme yhteisessä rintamassa. Love it!

Happy happy

• f4ck

Kivaa taas olla täällä kun joku idiootti kokee mut uhkaksi.

Mut parasta siis on että olemme yhteisessä rintamassa. Love it!

Happy happy

uhkaksi mille?

Tadon-kampanjan tiimoilta olen rintamassa kyllä, muuten, tuskin.

• Pippitossu Again
        f4ck kirjoitti:

uhkaksi mille?

Tadon-kampanjan tiimoilta olen rintamassa kyllä, muuten, tuskin.

Mitäs sulla on mua vastaan?

Tuskin?

ei mulla ainakaan sua kohtaan ole mitän antipatiaa kummempaa.

Vai oletko jo tullut yksinoikeudelliseen omaan muotoon."En siedä kuin omia kommenttejani enään...???"

Rakkaudella Pippi

• f4ck
        Pippitossu Again kirjoitti:

Mitäs sulla on mua vastaan?

Tuskin?

ei mulla ainakaan sua kohtaan ole mitän antipatiaa kummempaa.

Vai oletko jo tullut yksinoikeudelliseen omaan muotoon."En siedä kuin omia kommenttejani enään...???"

Rakkaudella Pippi

mitä sä nyt pillität, mä vastasin sun heittoon etteikö mullakaa ole parempaa sanomista ja sitten mä olinki jo uhka. Tuskin tarkoittaa ett tuskin meillä on kauheesti yhteisii rintamia millä seistä koska sä et vaikuta tyypiltä jonka kanssa mä olen samoilla aalloilla.
        Mä en tunne antipatiaakaan sua kohtaan.

• Pillittävä
        f4ck kirjoitti:

mitä sä nyt pillität, mä vastasin sun heittoon etteikö mullakaa ole parempaa sanomista ja sitten mä olinki jo uhka. Tuskin tarkoittaa ett tuskin meillä on kauheesti yhteisii rintamia millä seistä koska sä et vaikuta tyypiltä jonka kanssa mä olen samoilla aalloilla.
        Mä en tunne antipatiaakaan sua kohtaan.

nää..

"Tadon-kampanjan tiimoilta olen rintamassa kyllä, muuten, tuskin"

jos et halua olla samoilla aalloilla.Sille en voi mitään.Aloita itse se kamppanjas ja kirjoittamalla oikein tuon TAHDON
        Auttaa sua.?Vittu opettele kirjoittamaan lehmä.

JOS OIKEESTI ME LEBAT HALUTAAN SIIRTÄÄ VAIKKA OVIA JA SEINIÄ.

• Peppitossu again

Tyyppi mikä olen ei sulle kuulu.Pillitän?? Noup :)

Nährään taas joskus saran vuoren päästä...............Muahahhahaaaa

Tällasten irioottien takia mää aikoinaan täält hävisinkii.Narsisti?
      Ihanaa kun on kivaa oman ittensä kanss.

• Pepin fani

Ihanaa! Peppitossu on herännyt!
      Jo hetken aikaa olen luullut jotta hän on poistunut.
      Siirtynyt ylhäiseen maahan.
      Ihanaa lukea hänen teräviä kommenttejaan!

• lukenut jo

Yksinkertaista tekopyhää pa.skaa. Kannattaa lukea ajatuksella se raamattu läpi, ennenkuin siitä alkaa hölöttää omiaan.

• Max Martin

Suomessa on maistraatissa homojen ja lesbojen avioliitto-oikeus, että olet tullut nyt ihan väärään maahan kapinoimaan sitä vastaan. Ei sitä olla perumassa vaikka joku Päivi Räsänen sitä onkin vastustamassa.

• Peppitossu again

Ei se raamattu kiellä heteroitakaaan sekaantumasta toisiinsa.Useasti ja monta kertaa avioon menevät ja sikiävät heterot saavat tehdä mitä lystäävät.Huoraavatten vieraissa minkä ehtii. Hyväksyn sen Raamatusta viis.

Ei minuakaan se avioliitto kiehdo mitenkään mutta voisin ottaa ne lailliset edut mitä tässä saattaa vanhoilla päivillään alkaa tarvitsemaan.

Jospa tahtuu onnettomuus, ei ole tehtynä papereita, kuka tulee sanomaan mitä ja mikä oikeus mun monivuotisella kumppanilla on päättää mun asioista.

Aikas heikoilla ollaan vielä.Sarkaa kynnettävänä.

• f4ck

mitkä lailliset edut tässä avioliito asiassa katsoisit eniten hyödyttävän sua vahoilla päivilläsi?

• PYYhyyhhhipersees

• f4ck
        PYYhyyhhhipersees kirjoitti:

http://www.oikeus.fi/41244.htm

http://seta.fi/uutiset.php?aid=17882

Kakarat mitään ymmärrä.

joo, en vieläkään tajua mitä laillisia vanhuutta turvaavia yms muutoksia tämä lakialoite tuo tullessaan mitä nyt ei ole parisuhteen rekisteröinnissä.
        Saa saman sukunimen ilmaiseksi ja ulkopuolisen adopito mahdollisuuden. Mitä tää kakara ei nyt tajunnut?
        Mitä peltoa tässä nyt kynnetään jos aletaan verrata avo ja avioliittoa ja ihmetellään miks siinä on eriarvoiset asiat.
        Tää on niin tyypillistä, kuinka moni on lukenut sen aloitteen?

• Peppitossu again
        f4ck kirjoitti:

joo, en vieläkään tajua mitä laillisia vanhuutta turvaavia yms muutoksia tämä lakialoite tuo tullessaan mitä nyt ei ole parisuhteen rekisteröinnissä.
        Saa saman sukunimen ilmaiseksi ja ulkopuolisen adopito mahdollisuuden. Mitä tää kakara ei nyt tajunnut?
        Mitä peltoa tässä nyt kynnetään jos aletaan verrata avo ja avioliittoa ja ihmetellään miks siinä on eriarvoiset asiat.
        Tää on niin tyypillistä, kuinka moni on lukenut sen aloitteen?

Oih,

voisko joku tuoda sitä rautalankaa tälle f tyypille.
        Mä niin meen manikyyriin...............

• f4ck

Oih,

voisko joku tuoda sitä rautalankaa tälle f tyypille.
        Mä niin meen manikyyriin...............

et siis ite osaa, antaa olla sitten.

• Peppitossu again
        f4ck kirjoitti:

et siis ite osaa, antaa olla sitten.

Ei millään pahalla.F4ck

otappa kädestä puolisoas 78 vuotiaana.Eläny yhressä ab 20v.

Sitten sut ohjataan sivummalle kun suku tulee paikalle.

Ei meillä ollut mitään yhteistä.Paitti että kuureksantoista lasta ja seisemäntoista sossutätiä jotka tietää että tää on ihan vitun hinnakasta bisnestä

testamentti?

AVIOLIITOSSA olisit kumppanisi rinnalla.

• f4ck

Ei millään pahalla.F4ck

otappa kädestä puolisoas 78 vuotiaana.Eläny yhressä ab 20v.

Sitten sut ohjataan sivummalle kun suku tulee paikalle.

Ei meillä ollut mitään yhteistä.Paitti että kuureksantoista lasta ja seisemäntoista sossutätiä jotka tietää että tää on ihan vitun hinnakasta bisnestä

testamentti?

AVIOLIITOSSA olisit kumppanisi rinnalla.

jos nyt jätetään toi dramaattisuus pois, sä sanoit että haluat tämän avioliittoasian onnistuvan koska sä haluat ne samat lailliset edut parisuhteelles kuin hetskuillakin.
        Mitä ne siis on, mitä tää laki tuo sulle?
        Tämä laki ei paranna mitään laillisia oikeuksia, kuin sen että saatte ulkopuolisen adoptio-oikeuden ja yhteisen sukunimen ilman rahaa.
        Oletko sä edelleenkään lukenut koko lakialoitetta?

Ja mikä toi testamentti kysymysmerkkeineen on, miten se liittyy tähän lakialoitteeseen joka parantaa sun laillisia oikeuksia adoption perheen ulkopuolta ja sukunimeen. Miten tämä parantaa, voiksä vastata siihen ilman jotain sukudraamaa.

• Peppitossu again
        f4ck kirjoitti:

jos nyt jätetään toi dramaattisuus pois, sä sanoit että haluat tämän avioliittoasian onnistuvan koska sä haluat ne samat lailliset edut parisuhteelles kuin hetskuillakin.
        Mitä ne siis on, mitä tää laki tuo sulle?
        Tämä laki ei paranna mitään laillisia oikeuksia, kuin sen että saatte ulkopuolisen adoptio-oikeuden ja yhteisen sukunimen ilman rahaa.
        Oletko sä edelleenkään lukenut koko lakialoitetta?

Ja mikä toi testamentti kysymysmerkkeineen on, miten se liittyy tähän lakialoitteeseen joka parantaa sun laillisia oikeuksia adoption perheen ulkopuolta ja sukunimeen. Miten tämä parantaa, voiksä vastata siihen ilman jotain sukudraamaa.

Niinpä,meikäläisille se ei paranna mitään.vai parantaako? Laillinen oikeus tehdä mitä?

Otetaan selvää näistä asioista ? eikö ole jo aika?

jätänpä tämä sukudraaman ihan vaan tähän jos passaapi..

• f4ck

Niinpä,meikäläisille se ei paranna mitään.vai parantaako? Laillinen oikeus tehdä mitä?

Otetaan selvää näistä asioista ? eikö ole jo aika?

jätänpä tämä sukudraaman ihan vaan tähän jos passaapi..

kun sä rekkaat parisuhteesi sulla on samat juridiset oikeudet kuin hetskullakin, kun tämä lakialoite menee läpi se lisää siihen oikeuden perheen ulkopuoliseen adoptioon ja saman sukunimen avioituessa.
        Joten osaaksä nyt kertoa mitä suota on vielä kynnettävänä tässä asiassa ja mitä tää lakialoite tuo sulle sellaista joka turvaa sun vanhuudenpäivät kumppanisi kanssa?

• Peppitossu again
        f4ck kirjoitti:

kun sä rekkaat parisuhteesi sulla on samat juridiset oikeudet kuin hetskullakin, kun tämä lakialoite menee läpi se lisää siihen oikeuden perheen ulkopuoliseen adoptioon ja saman sukunimen avioituessa.
        Joten osaaksä nyt kertoa mitä suota on vielä kynnettävänä tässä asiassa ja mitä tää lakialoite tuo sulle sellaista joka turvaa sun vanhuudenpäivät kumppanisi kanssa?

ei millään pahalla f4ck.

Ossaatisie lotota?

kannatta lukee ne faktat ja olla sellanen..mitenmmäänyssanosin?
        Onnellinen kuten mää.

mua mikään vituta??..........

• f4ck

ei millään pahalla f4ck.

Ossaatisie lotota?

kannatta lukee ne faktat ja olla sellanen..mitenmmäänyssanosin?
        Onnellinen kuten mää.

mua mikään vituta??..........

en mä sun vitutuksen määrää olekkaa kysyny, vaan että mitä laillisia etuja tää lakialoite sulle toisi niitä vanhuudenpäiviä ajatellen. Mutta olkoon, sä et osaa sanoa.

• Peppitossu again
        f4ck kirjoitti:

en mä sun vitutuksen määrää olekkaa kysyny, vaan että mitä laillisia etuja tää lakialoite sulle toisi niitä vanhuudenpäiviä ajatellen. Mutta olkoon, sä et osaa sanoa.

Kuten sanoin..

Onnellinen on se joka ei tiedä....

Kerroppas sää mitä se lakialoite vois SULLE ja SUN kumppanilles tuoda? Oisitko onnellisempi sen jälkeen?

• f4ck

Kuten sanoin..

Onnellinen on se joka ei tiedä....

Kerroppas sää mitä se lakialoite vois SULLE ja SUN kumppanilles tuoda? Oisitko onnellisempi sen jälkeen?

kuten sä sanoit "Ei minuakaan se avioliitto kiehdo mitenkään mutta voisin ottaa ne lailliset edut mitä tässä saattaa vanhoilla päivillään alkaa tarvitsemaan."

Sä siis oletat että jotain kätevää sieltä varmaan on sun suuntaan tulossa, mutta olet onnellinen kun et tiedä?

Mä ja mun kumppani ei olla urpoja jotka ei tiedä mistä tässä aloitteessa on kyse, me ollaan se luettu ja kannatetaan sitä tasavertaisuuden nimissä. Muut lailliset asiat meillä onkin jo kunnossa.

• Urpo?
        f4ck kirjoitti:

kuten sä sanoit "Ei minuakaan se avioliitto kiehdo mitenkään mutta voisin ottaa ne lailliset edut mitä tässä saattaa vanhoilla päivillään alkaa tarvitsemaan."

Sä siis oletat että jotain kätevää sieltä varmaan on sun suuntaan tulossa, mutta olet onnellinen kun et tiedä?

Mä ja mun kumppani ei olla urpoja jotka ei tiedä mistä tässä aloitteessa on kyse, me ollaan se luettu ja kannatetaan sitä tasavertaisuuden nimissä. Muut lailliset asiat meillä onkin jo kunnossa.

Lailliset asiat?

• f4ck
        Urpo? kirjoitti:

Lailliset asiat?

kun on yhteistä omaisuutta niin tietyt asiat on hyvä olla kunnossa. Niin eli siis lailliset kohdat mitä peppipässi haluaa ilmeisesti nyt tältä lakialoitteelta.
        Eipä taida olla monikaan lukenut aloitetta tai muutenkaan kartalla yhtään mstään. Mitähän juridisia asioita sitä voi ajatella että koetaan turvaksi kun eletään yhdessä. Tollainen kysymys mitä säkin tohon tönäisit on kyllä säälittävä esimerkki täydellisestä tyhmyydestä.
        Kirjoittakaa vaikka pääsiäsikorttiin nimenne, vaikka tuskin edes tiedätte siitäkään miksi pääsiästä vietetään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe