pojat tänne!!

chineseeeec

juu eli mulla olis kysymys: millaista silmistä tykkäätte että tytöllä on? Kyllähän ne aina ainaki vähän merkitsee koska niihin kiinnitetään niin paljon huomiota. entä silmäluomet? Mulla on ärsyttävästi semmotteet pikkasen isot silmäluomet mut ei kauheen paksut mut siihen verrattuna isot on ku haluisin mongoloid silmät vai kirjotetaskse noi? No joo mut Aasialaiset silmät. Mun silmät on mantelin muotoset ja ihan kivan väriset kirkkaan siniset, turkoosit, tai tummanvihreet mut vihan vaan luomiani haluisin ettei näkyvää luomee olis ollenkaan! Kuitenkin, kertokaa minkälaiset silmät olis ihanat tytöllä? Sori virheet :)

9

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chineseee

Vastatkaaaaa?

• lifemocker

poikia kiinnostaa tytöissä PIKKASEN muut asiat kuin silmät!

• chineseee

niin mut kyl ne silmätki jtn merkitsee vai ooksää vaa tissien ja perseen perään??

• lifemocker
        chineseee kirjoitti:

niin mut kyl ne silmätki jtn merkitsee vai ooksää vaa tissien ja perseen perään??

silmiä pojat ehkä kattoo viimesenä tytössä. ethän sä muutenkaan silmiä nää kunnolla ennenkun sä oot pussailu/halailu asteella tytön kanssa ;)

• pojke16

mä ainaki tykkään helvetisti jos tytöllä on aasialaiset silmät.

• chineseee

ne on kyllä tosi kauniit mut onks ketää jotka pitää tälläsistä muuten vähän niiltä näyttävät mut ei oo ja ei ees näytä paljoo luomien takia mut muoto on sama.....
        ja elämämokkeri juu voit kyl lähte täältä nuorten palstoilta :D

• 10v ipana

hyi vittu aasialaiset on vitun rumia :D:D YÄÄÄK!

• chineseee

Älä viitti ihania ja kauniitahan ne on (pojat ihanii ja komeita, tytöt kauniita siis) hahhaa mitä mä taas selitän XD

• byrdyboiga (aito)

pääasia et on silmät ja (|) sekä perC ja this is it

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe