Siis se että tulee kiusaamaan itseään tänne.
Se on kummallista ja jos jokin niin se on täysin järjen vastaista touhua.
Sitä laittaa viestiä tänne ja alkaa kuvittelemaan, antaa toivoa itselleen, pahimmassa tapauksessa turhaan. Silti tulee pakottava tarve.
Mitä sitä tekis itsensä kanssa!
Se on järjen vastaista.
12
588
Vastaukset
- The Giant Blob
Tarve kumpuaa alitajunnasta. Vaikeaa sitä sivuttaakaan.
- Pullo postia??
Mulla on samat brobleemat. Kuvittelen ja toivon jos kuitenkin...
- poistaja
Täytyy ajatella toisin. Opeta itsesi lakkauttamaan toivo-ajattelu ja keskity tunteettomuuteen, silloin moiset ongelmat poistuvat pikkuhiljaa.
- älä haikaile
yks lähtee niin on 1000 tulossa.
- niin mut kun
tuntee rakkautta heiiii niin se ohjaa vaikka norjaan tarvittaessa
- .....
Olen miettinyt samaa. Sen vaan jotenkin tietää..
- .....
Vittu mitä paskaa itsepetosta.
Eipä ole mun ongelma :-D
- Paras vaan
soittaa valkotakkiset hakemaan. Itse en myöskään osaa enää tehdä
itselleni mitään. Se nainen on valovuosien päässä ja silti ruikutan yhä
hänen perään...nyyh... - Olenko poikkeus?
Olenko sitten ainoa(nainen) joka ei laita tänne mitään, siksi että joku tietty ihminen vastaisi aloituksiini.En usko täällä olevan minulle ketään tuttua tai läheistä.
Jos olisikin, en tunnistaisi millään.Enkä koe mitään pakottavaa tarvettakaan tulla tänne palstalle, aloituksia tekemään tai näitä lukemaan.Päässä pyörii muunlaisia juttujakin kuin tämä.- yks vaan
Et ole ainut!
- Г Г Г
Tumppua luulisin.
- ♡♡ hömppä
Niin se on.
Itselläni kuvailisin tunnetta (joka ajaa tänne kommentoimaan) on turhauma ja halua "karjua" se tänne. Kun ei muuta voi. Olen vaiti ja salaan, peitän ja yritän unohtaa kivun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684490Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053749Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113377Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.281931Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871185- 90939
- 55895
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125892Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817