Servaus

servailija

Mikä on pahin servaus, mikä teille on tehty?

Mua ei oo hirveesti servattu, koska mä oon niin hyvä ite servaamaan kaikkii :D

14

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • servailua

Mua ei oo servattu kauheesti mutta tässä olis muutamia servauksia.

Mutsis oli tyhmä ku sut teki.
      Sun mutsis on niin läski et ku se menee nykkii keltases sadetakis kaikki huutaa taxii!

• huhhuj

Taas näit vitu äites ei jumankauta kasvakaa ny tota käyttää 9vuotiaat jonnet toho toisee vois vastaa et se keltane taksi sentää kulkee toisi ku sun äites

• eei:D

einäin etsä mitään osaa :'D ei näit mutsei sama asia ku sanoisin sulle kalakermattu mutsis oli salaa spermattu servaa mut nii sit joo katotaa :,D

• lol244444

kerra yks kova poika tuli ja sano mulle vitu läski oot pälli ja sun isälläs ei lenni ees mälli

• jhhki

Oisit vastannu et turpakii homo sää olit pelkkä vahinko ku isäs laukes liia nopeet ja sää oot vrmaa nii vitu kovaettet saa munaa pystyy :)

• servaa

mua ei oo servattu koska servaan kaikki! XD

• Noivittuservaajapro

Paras servaus! Haluuks munaa!?

• eei:D

Ogu bre;) haluuks munaa ;D

• Opetelkaaservaa

Nää kaikki on paskoja.

• HomopoikaXD

Haista homo paska

• 162636363663

Voiko näin servata?:
      Servaaja: haista paska
      Servattu:pakko haistaa ku sielt päi tuulee/pakko haistaa ku sä oot siinä
      Servaaja:älä pasko vastatuulee

• paskamällipälli

• mällipälli

-______________________-

• järkihoi

Ei oo oikee servaus josset servaa sitä ketä yrität servata vaan sen äitiä tai jotai muuta. Ja se on muutenkin ihan mautonta. Miettikää nyt jos sen äiti on oikeesti vaikka kuolemansairas!
      Oikeesti! Se on vaan sellane mitä jonnet sanoo ku eivät keksi mitää ja pitää olla niin kovaa jätkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2336
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      1944
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      171
      1784
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      117
      1610
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1555
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      113
      1355
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1155
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      166
      1096
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1093
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      59
      1045
    Aihe