Mikä on pahin servaus, mikä teille on tehty?
Mua ei oo hirveesti servattu, koska mä oon niin hyvä ite servaamaan kaikkii :D
Servaus
14
575
Vastaukset
- servailua
Mua ei oo servattu kauheesti mutta tässä olis muutamia servauksia.
Mutsis oli tyhmä ku sut teki.
Sun mutsis on niin läski et ku se menee nykkii keltases sadetakis kaikki huutaa taxii!- huhhuj
Taas näit vitu äites ei jumankauta kasvakaa ny tota käyttää 9vuotiaat jonnet toho toisee vois vastaa et se keltane taksi sentää kulkee toisi ku sun äites
- eei:D
einäin etsä mitään osaa :'D ei näit mutsei sama asia ku sanoisin sulle kalakermattu mutsis oli salaa spermattu servaa mut nii sit joo katotaa :,D
- lol244444
kerra yks kova poika tuli ja sano mulle vitu läski oot pälli ja sun isälläs ei lenni ees mälli
- jhhki
Oisit vastannu et turpakii homo sää olit pelkkä vahinko ku isäs laukes liia nopeet ja sää oot vrmaa nii vitu kovaettet saa munaa pystyy :)
- servaa
mua ei oo servattu koska servaan kaikki! XD
- Noivittuservaajapro
Paras servaus! Haluuks munaa!?
- eei:D
Ogu bre;) haluuks munaa ;D
- Opetelkaaservaa
Nää kaikki on paskoja.
- HomopoikaXD
Haista homo paska
- 162636363663
Voiko näin servata?:
Servaaja: haista paska
Servattu:pakko haistaa ku sielt päi tuulee/pakko haistaa ku sä oot siinä
Servaaja:älä pasko vastatuulee- paskamällipälli
- mällipälli
-______________________-
- järkihoi
Ei oo oikee servaus josset servaa sitä ketä yrität servata vaan sen äitiä tai jotai muuta. Ja se on muutenkin ihan mautonta. Miettikää nyt jos sen äiti on oikeesti vaikka kuolemansairas!
Oikeesti! Se on vaan sellane mitä jonnet sanoo ku eivät keksi mitää ja pitää olla niin kovaa jätkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822