kuka teidän jumala on ja mikä sen nimi? elääkö se?
kuuleeko se teidä ja vastaa teille. auttaako se teidä ? kulkeeko se teidän vieressä?
kuka on teidän jumala
10
1437
Vastaukset
- Mieletön
"Tutkimalla ulkoisia kohteita, näemme oman mielemme, emme itse kohdetta.
Tutkimalla mieltämme näemme sen tyhjän ytimen, mutta emme mieltä itseään.
Tutkimalla molempia, kiintyminen dualismiin katoaa itsestään.
Tunnistettakoon kirkkaus, mielen todellinen luonto."
- 3.Karmapa Rangjung Dorje (1284-1339)- minä mieletön
muihiin kysymyksiin. kysyin elääkö se?
-kuuleeko se sinua?-voitko puhua huolesi hänelle?
-auttaako se sinua?-ohjaako se sinun elämääsi?
-parantaako sairaita?-rakastaako se sinua?
Minun Jumalani kuulee minua ja on joka hetki minun rinnallani, suojellen ja varjellen.
Minulla on elävä Jumala, joka puhuu minulle päivittäin, ja rakastaa minua hyvin paljon, ja kaikkia maailman ihmisiä, mutta ei heidän tekojaan.
minulla on anteeksi antava Jumala. Voitko sanoa omasta Jumalastassi näin, kuinka minä sanoin omastani - Hih hih
minä mieletön kirjoitti:
Minun Jumalani kuulee minua ja on joka hetki minun rinnallani, suojellen ja varjellen.
Minulla on elävä Jumala, joka puhuu minulle päivittäin, ja rakastaa minua hyvin paljon, ja kaikkia maailman ihmisiä, mutta ei heidän tekojaan.
minulla on anteeksi antava Jumala. Voitko sanoa omasta Jumalastassi näin, kuinka minä sanoin omastani"Meidän isi on sellainen ja tällainen läl läl lää."
Aikuiseksi kasvaneet eivät enää tarvitse isiä. - ava
minä mieletön kirjoitti:
minulla on anteeksi antava Jumala. Voitko sanoa omasta Jumalastassi näin, kuinka minä sanoin omastaniHieno asia, että olet onnellinen uskossasi :)
>>>>Voitko sanoa omasta Jumalastassi näin, kuinka minä sanoin omastani - Rehash
minä mieletön kirjoitti:
minulla on anteeksi antava Jumala. Voitko sanoa omasta Jumalastassi näin, kuinka minä sanoin omastani"Minulla on elävä Jumala, joka puhuu minulle päivittäin, ja rakastaa minua hyvin paljon, ja kaikkia maailman ihmisiä, mutta ei heidän tekojaan.
minulla on anteeksi antava Jumala. Voitko sanoa omasta Jumalastassi näin, kuinka minä sanoin omastani"
Onko Jumalasi kenties viisas aviovaimosi/miehesi?
Omaan siippaani voi soveltaa kaikkia määritelmiäsi. Tosin en pidä häntä ainakaan ylijumalana... - !!!!!!
minä mieletön kirjoitti:
minulla on anteeksi antava Jumala. Voitko sanoa omasta Jumalastassi näin, kuinka minä sanoin omastaniTulla Hänen kaltaisekseen?
- Mieletön
minä mieletön kirjoitti:
minulla on anteeksi antava Jumala. Voitko sanoa omasta Jumalastassi näin, kuinka minä sanoin omastani...selostaa Sinulle buddhalaisuuden perusperiaatteita, mutta et ymmärtäisi niitä. Ehdotan että ole onnellinen Jumalastasi ja ole myös onnellinen myös siitä että muut ovat löytäneet jotain heille sopivaa.
- Sipoon Siddha
minä mieletön kirjoitti:
minulla on anteeksi antava Jumala. Voitko sanoa omasta Jumalastassi näin, kuinka minä sanoin omastani
- Mamaki
Mielen avaruus on mitä suurimmassa määrin elossa, kulkee aina mukanani ja kyllä, myös auttaa kiperissä tilanteissa. Totuus ja valo on jotakin niin suurta,
ettei sitä voi nimetä, ei käsittää sanoilla ja käsitteillä.
Kukin seuraa omaa polkuaan. - janne
meillä ei ole jumalia
buddha ei ole jumala
buddha sana tarkoittaa mielen täysin kehittynyttä
tilaa ja se on buddhalaisuuden tavoite
me olemme itse buddha
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1772681- 1642499
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2241153Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3681069