Miten saan todistettua että koulukiusaaja on narsisti ja auttaako tuon tiedon esilletuominen siihen että kiusaaja poistettaisiin asemastaan jossa pystyy kiusaamista toteuttamaan tehokkaasti?
Koulukiusaajana narsisti
93
198
Vastaukset
- ei voi
Ei mitenkään.
- suosittelen
todista se kiusaaminen ja puutu siihen.
- äänitä ja kuvaa
Kyllä pystyy. Nauhoita sen puheet ja jos mahdollista niin videokuvaa. Kuulostaa siltä että on kyseessä erittäin ovela koulukiusaaja-narsisti jonka paljastaminen ei ole mikään helppo tehtävä. Mutta toivotan onnea ja menestystä kiikkiin nappaamisellesi.
Kerro sitten tännekkin miten meni. - fjdrtfzfbnkgdg
Koulukiusaaja, asema... Tarkoitatko opettajaa?
Opettajissa ja sosiaalityöntekijöissä on todella paljon narsisteja ja ne on alat, joihin hakeutuu poikkeuksellisen paljon narsisteja. Kyse on narsistisen lähteen varmistamisesta, pääsemällä asemaan, jossa voi toimia auktoriteettina puolustuskyvyttömiä uhreja vastaan.
Pystyn, ehkä auttamaan.
Onko kyse Vantaan koulusta? - ent.ilkkis
Narsistihan luo "piirin", jonka kanssa hän toteuttaa sitä, mistä nauttii ja mistä saa elinvoimatuntemuksia. Usein ne tuntuvat muista kiusaamiselta.
Eipä taida asian esille tuominen auttaa. Itse siinä kiusaajan nimen vain saisit. Kiusaaja-narsisti on kuin korkkiruuvi, jonka sisälle hän uhrinsa vangitsee - kiinnittää minne haluaa ja osoittaa uhrissa olevan kaiken syyn.
Ei sellaiseen riitelyyn hyödytä alkaa, nimittäin narsisti ei koskaan lopeta kostamista.- ainoa ase
Se on nimenomaan näin. Narsisti on myös mestari manipuloimaan piirinsä tekemään likaisen työn puolestaan, jolloin narsistia itseään on vaikeaa syyttää yhtään mistään. Narsistin piiri ei uskalla, eikä kykene vastustaa narsistia. Ainoa keino vastustaa narsistia on esittää täydellisen välinpitämätöntä ja "koskematonta", teki tämä mitä tahansa. Pahitteeksi ei myöskään ole esittää "hullua", joka pystyy satuttamaa itseään julkisesti vielä enemmän kuin narsisti kykenee tekemään. Se on raskas tie kulkea ja jättää jälkensä, mutta jos kestää kulkea sen, eikä luhistu, ei loppuikänään tarvitse enää pelätä mitään muuta kuin itseään. Timantit syntyvät paineessa.
- ent.ilkkis
ainoa ase kirjoitti:
Se on nimenomaan näin. Narsisti on myös mestari manipuloimaan piirinsä tekemään likaisen työn puolestaan, jolloin narsistia itseään on vaikeaa syyttää yhtään mistään. Narsistin piiri ei uskalla, eikä kykene vastustaa narsistia. Ainoa keino vastustaa narsistia on esittää täydellisen välinpitämätöntä ja "koskematonta", teki tämä mitä tahansa. Pahitteeksi ei myöskään ole esittää "hullua", joka pystyy satuttamaa itseään julkisesti vielä enemmän kuin narsisti kykenee tekemään. Se on raskas tie kulkea ja jättää jälkensä, mutta jos kestää kulkea sen, eikä luhistu, ei loppuikänään tarvitse enää pelätä mitään muuta kuin itseään. Timantit syntyvät paineessa.
Tällaisilla keskustelupalstoilla kaikki käy narsistille helpommin. Hän ei tarvitse piiriä, hän voi itse olla tarvitsemansa piiri.
Hän luo itselleen alteregoja, jotka sitten "tekevät" likaisen tuon hänen puolestaan. Saattaapa olla että narsisti oikein "pelastaakin" uhrinsa alteregojensa kynsistä...hah. - - -
ent.ilkkis kirjoitti:
Tällaisilla keskustelupalstoilla kaikki käy narsistille helpommin. Hän ei tarvitse piiriä, hän voi itse olla tarvitsemansa piiri.
Hän luo itselleen alteregoja, jotka sitten "tekevät" likaisen tuon hänen puolestaan. Saattaapa olla että narsisti oikein "pelastaakin" uhrinsa alteregojensa kynsistä...hah.Tuokaan ^^ ei varmaan ollut sinun mielipiteesi, vaan jonkun joka kirjoittaa nimissäsi??
- ent.ilkkis
- - kirjoitti:
Tuokaan ^^ ei varmaan ollut sinun mielipiteesi, vaan jonkun joka kirjoittaa nimissäsi??
Liitytkö sinä jotenkin siihen, kuka kirjoittaa minuna, vai miksi kysyt? Jos nyt oikein tarkasti alan minäkin muistella, ja mikäs tässä on muistellessa, niin muistanpa, että jollakin oli jo heti alkuun tiedossa, kuka hänenä kirjoittaa.
Palstatunteja hänellä silloin alle 24. - 15+19=34
- - kirjoitti:
Tuokaan ^^ ei varmaan ollut sinun mielipiteesi, vaan jonkun joka kirjoittaa nimissäsi??
"Tuokaan ^^ ei varmaan ollut sinun mielipiteesi, vaan jonkun joka kirjoittaa nimissäsi?? "
Niin täältä sivusta ny tekee mieli kysyä sinulta - - että miksi koit tarpeelliseksi heittää tuon kysymyksen/epäilyksen... - 16+11=27
15+19=34 kirjoitti:
"Tuokaan ^^ ei varmaan ollut sinun mielipiteesi, vaan jonkun joka kirjoittaa nimissäsi?? "
Niin täältä sivusta ny tekee mieli kysyä sinulta - - että miksi koit tarpeelliseksi heittää tuon kysymyksen/epäilyksen...Edelleen kysymys sinulle - - miksi sinulla lukee tuolla toisaalla tähän tapaan...
"Toisaalta, mistäpä se minä tiedän, vaikka oikeasti kirjoittaisit elisakettunakin tällä palstalla"
Ikäänkuin olet heittämässä epäilyjä joka ikistä kirjoittajaa kohtaan... - - -
16+11=27 kirjoitti:
Edelleen kysymys sinulle - - miksi sinulla lukee tuolla toisaalla tähän tapaan...
"Toisaalta, mistäpä se minä tiedän, vaikka oikeasti kirjoittaisit elisakettunakin tällä palstalla"
Ikäänkuin olet heittämässä epäilyjä joka ikistä kirjoittajaa kohtaan...Äläpä viitsi. Tuo oli ilkkiksen itsensä esille tuomaa, että tällaisilla palstoilla sellaistakin tapahtuu. Mitä lie sanaa käytti, alter egoa?
Siellä se on, mene katsomaan. Ja kuitenkin tuo on se, johon myös "ilkkiksen" taholta törmäsin tällä palstalla. Vakaaseen ja vankkaan uskoon siitä, että minä en ole minä, vaan joku muu, ja ollut sitä jo vuosikausia.
Mulla ei ole edelleenkään tapana käytellä muita nimimerkkejä, eikä kirjoittaa muiden "nimissä". Niin ihastunut en ole tuohon ilkikurimuksen tyyliinkään, että siitä haluaisin niskoilleni ta-vu-a-kaan. Pidän omastani.
Ja se on se totuus. En voi tietää. Mutta jos niin sattumalta on, EK saa anteeksi, ilkkis ei ;D
Omat epäilyni aikoinaan kohdistuivat ilkkikseen kun joku toinen otti kirjoittaakseen nimissäni. Kesken väännön. Joten, ehkä tuo on hyvinkin totta, mitä ilkkis tuolla alterego-kommentissaan sanoo. Että jotkut tekevät niin.
Minä en. En edes peukuta, en ylös, enkä alas. Joskus laittelin niitäkin, en enää.
Niin että "ikäänkuin" , oliko jotain muuta mitä haluaisit tietää? Tässä tuo tosielämä puhaltaa niskaan... Joten jos nyt sinäkin olet sitä mieltä, että se se vain on narsistin merkki kun jättää kysymyksiinkin vastaamatta, niin laittelepa kysymyksiä tulemaan, vastailen niihin sitten kun joudan.
*erittäin narsistista päivää itse kullekin, muistakaa miinustella ahkerasti ;)* - 6+16=22
- - kirjoitti:
Äläpä viitsi. Tuo oli ilkkiksen itsensä esille tuomaa, että tällaisilla palstoilla sellaistakin tapahtuu. Mitä lie sanaa käytti, alter egoa?
Siellä se on, mene katsomaan. Ja kuitenkin tuo on se, johon myös "ilkkiksen" taholta törmäsin tällä palstalla. Vakaaseen ja vankkaan uskoon siitä, että minä en ole minä, vaan joku muu, ja ollut sitä jo vuosikausia.
Mulla ei ole edelleenkään tapana käytellä muita nimimerkkejä, eikä kirjoittaa muiden "nimissä". Niin ihastunut en ole tuohon ilkikurimuksen tyyliinkään, että siitä haluaisin niskoilleni ta-vu-a-kaan. Pidän omastani.
Ja se on se totuus. En voi tietää. Mutta jos niin sattumalta on, EK saa anteeksi, ilkkis ei ;D
Omat epäilyni aikoinaan kohdistuivat ilkkikseen kun joku toinen otti kirjoittaakseen nimissäni. Kesken väännön. Joten, ehkä tuo on hyvinkin totta, mitä ilkkis tuolla alterego-kommentissaan sanoo. Että jotkut tekevät niin.
Minä en. En edes peukuta, en ylös, enkä alas. Joskus laittelin niitäkin, en enää.
Niin että "ikäänkuin" , oliko jotain muuta mitä haluaisit tietää? Tässä tuo tosielämä puhaltaa niskaan... Joten jos nyt sinäkin olet sitä mieltä, että se se vain on narsistin merkki kun jättää kysymyksiinkin vastaamatta, niin laittelepa kysymyksiä tulemaan, vastailen niihin sitten kun joudan.
*erittäin narsistista päivää itse kullekin, muistakaa miinustella ahkerasti ;)*"Niin että "ikäänkuin" , oliko jotain muuta mitä haluaisit tietää?"
Niin..edelleen kysyn...miksi koit tarpeelliseksi heittää tuon...
Kun tässä taas pitäydyt tässä ajatuksessa...
"Tuo oli ilkkiksen itsensä esille tuomaa, että tällaisilla palstoilla sellaistakin tapahtuu. Mitä lie sanaa käytti, alter egoa? "
Huomaatko...ensin ikäänkuin yritit heittää epäilystä... ettei ilkkis myönnä kirjoittaneensa sitä alter egoa juttua...ja nyt ikäänkuin tiedätkin, että on se hänen kirjoittamansa...
ja toinen kysymys oli tämä...
"Edelleen kysymys sinulle - - miksi sinulla lukee tuolla toisaalla tähän tapaan...
Että en ny haluunnut tietää ilkkiksestä mitään, enkä siitäkään kirjoitatko sinä useammalla nimmarilla...vaan ihan halusin tietää...
Miksi haluat luoda tuollaista epäilyn ilmapiiriä...jopa elisakettuun liittyen...
että hän ilkkis kirjoittaisi välillä jopa elisakettuna... - - -
6+16=22 kirjoitti:
"Niin että "ikäänkuin" , oliko jotain muuta mitä haluaisit tietää?"
"Tuo oli ilkkiksen itsensä esille tuomaa, että tällaisilla palstoilla sellaistakin tapahtuu. Mitä lie sanaa käytti, alter egoa? "
Huomaatko...ensin ikäänkuin yritit heittää epäilystä... ettei ilkkis myönnä kirjoittaneensa sitä alter egoa juttua...ja nyt ikäänkuin tiedätkin, että on se hänen kirjoittamansa...
"Edelleen kysymys sinulle - - miksi sinulla lukee tuolla toisaalla tähän tapaan...
Että en ny haluunnut tietää ilkkiksestä mitään, enkä siitäkään kirjoitatko sinä useammalla nimmarilla...vaan ihan halusin tietää...
Miksi haluat luoda tuollaista epäilyn ilmapiiriä...jopa elisakettuun liittyen...
että hän ilkkis kirjoittaisi välillä jopa elisakettuna...Huh huh.. Sulla lähti, kuule, nyt mopo sieltä lapasesta ihan avaruudellisille urille. Ikään kuin.
Minua kiinnostaa vaan tietää, että mikä on se totuus siinä, että yleensä kun sanotaan, että kun joku toista jonkin asian tekemisestä ensin syyttää, että se syyttäjä on tavallaan tietoinen siitä toiminnasta juuri sen oman toimintansa kautta.
Ei muuta. Muu on ihan omaa tulkintaasi, ja toki arvokasta itsessään, vaikka minun mielipiteeni on se, että hieman lipsahti.
Tosiasia on se, että minä en tiedä muuta kuin sen, että milloin olen tullut tälle palstalle ja sen, mitä olen täällä itse kirjoittanut. Mutta, jo pelkästään se, että olen niin ty-hy-mä, että viitsin sanoa asian ihan julki, niin jo se tekee minusta syyllisen toimintaan josta minua joku alunperinkin epäili? Ei, ei, ei ja edelleen ei.
Saman totuuden luulisi pätevän muihinkin kirjoittajiin.
Ja yltti hei, missä se sun oma juhani lehtinen on? Katsos kun, en ihan halua, että joku luulee sinua minun alter egokseni, joka "ikään kuin" asettumalla minua vastaan yrittää saada minua puolustamaan itse itseäni vielä enemmän ihan vaan siksi, koska luultavasti tekisin senkin vaan kierouksissani ja suuren suuressa kostonhimossani (jonkun onnettoman pienessä päässä) juuri erästä tiettyä vastaan.
Et tiedä alkuasetelmasta minun kohdallani mitään, etkä puolestani, joten jos haluat osallistua tähän keskusteluun, toivon, että tajuat ihan itse mitä oikeasti olet tekemässä. Tämä ei koske sinua, enkä edelleenkään ole kirjoittanut muussa kuin omissa nimimerkissäni. (en siis sinunakaan - mutta voit toki vetäytyä mietiskelemään, että miltä sellainen syytös tuntuukaan kun vastapuoli ei puolta sanaa sanomisestasi usko todeksi :) eikös niin?)
Kun vastapuoli ei usko puolta sanaa sanomastasi todeksi. 6+16=22 kirjoitti:
"Niin että "ikäänkuin" , oliko jotain muuta mitä haluaisit tietää?"
että hän ilkkis kirjoittaisi välillä jopa elisakettuna...No nyt te kaikki siinä....
Enpä usko että kukaan tosissaan uskoo minun kirjoittavan muilla nikeillä tai kenenkään toisen käyttävän omaani. Sananen asiasta tuossa aloittamassani ketjussa.- - -
elisakettu kirjoitti:
No nyt te kaikki siinä....
Enpä usko että kukaan tosissaan uskoo minun kirjoittavan muilla nikeillä tai kenenkään toisen käyttävän omaani. Sananen asiasta tuossa aloittamassani ketjussa.No, minä en ainakaan. Siksi kirjoitinkin, että jos asia on niin todella, sinä saat anteeksi, ilkkis ei. (eli jos on olemassa ihminen, joka osaa kahdella täydellisesti toisistaan poikkeavalla tyylillä ja spiritillä pistää sanoja putkeen, niin tykkään enempi ek:n tyylistä)
Selvennykseksi tuo suluissa oleva, ennen kuin joku saa päähänsä tulkita puolestani kirjoittamaani. - 6+5=11
- - kirjoitti:
Huh huh.. Sulla lähti, kuule, nyt mopo sieltä lapasesta ihan avaruudellisille urille. Ikään kuin.
Minua kiinnostaa vaan tietää, että mikä on se totuus siinä, että yleensä kun sanotaan, että kun joku toista jonkin asian tekemisestä ensin syyttää, että se syyttäjä on tavallaan tietoinen siitä toiminnasta juuri sen oman toimintansa kautta.
Ei muuta. Muu on ihan omaa tulkintaasi, ja toki arvokasta itsessään, vaikka minun mielipiteeni on se, että hieman lipsahti.
Tosiasia on se, että minä en tiedä muuta kuin sen, että milloin olen tullut tälle palstalle ja sen, mitä olen täällä itse kirjoittanut. Mutta, jo pelkästään se, että olen niin ty-hy-mä, että viitsin sanoa asian ihan julki, niin jo se tekee minusta syyllisen toimintaan josta minua joku alunperinkin epäili? Ei, ei, ei ja edelleen ei.
Saman totuuden luulisi pätevän muihinkin kirjoittajiin.
Ja yltti hei, missä se sun oma juhani lehtinen on? Katsos kun, en ihan halua, että joku luulee sinua minun alter egokseni, joka "ikään kuin" asettumalla minua vastaan yrittää saada minua puolustamaan itse itseäni vielä enemmän ihan vaan siksi, koska luultavasti tekisin senkin vaan kierouksissani ja suuren suuressa kostonhimossani (jonkun onnettoman pienessä päässä) juuri erästä tiettyä vastaan.
Et tiedä alkuasetelmasta minun kohdallani mitään, etkä puolestani, joten jos haluat osallistua tähän keskusteluun, toivon, että tajuat ihan itse mitä oikeasti olet tekemässä. Tämä ei koske sinua, enkä edelleenkään ole kirjoittanut muussa kuin omissa nimimerkissäni. (en siis sinunakaan - mutta voit toki vetäytyä mietiskelemään, että miltä sellainen syytös tuntuukaan kun vastapuoli ei puolta sanaa sanomisestasi usko todeksi :) eikös niin?)
Kun vastapuoli ei usko puolta sanaa sanomastasi todeksi."Huh huh.. Sulla lähti, kuule, nyt mopo sieltä lapasesta ihan avaruudellisille urille"
Minä vaan kysyin kahteen kertaan miksi? haluat lietsoa tuollaisia epäilyjä...
Käsittääkseni kysymykseni olivat aikas suoria...
onko niihin vaikea vastata yhtä suoraan...ilman sen kummempaa tarinointia oikeassa olemisesta/alistamisesta tai alter egoista...
Kun käsittääkseni jos olet normi ihminen niin tiedät kyllä että ollaan kaksi eri ihmistä...
On turha piiloutua tuollaisen
"Katsos kun, en ihan halua, että joku luulee sinua minun alter egokseni, joka "ikään kuin" asettumalla minua vastaan yrittää saada minua puolustamaan itse itseäni vielä enemmän ihan vaan siksi, koska luultavasti tekisin senkin vaan kierouksissani ja suuren suuressa kostonhimossani (jonkun onnettoman pienessä päässä) juuri erästä tiettyä vastaan"
Hömpän taakse...jos joku luulee sinua minuksi tai päinvastoin..niin se kaiketi on luulijan ongelma...
Minä ny vaan kysyin ne kysymykset...ihan vilpittömin mielin, että miksi?
eikä niihin liity sen kummempia koston yms. ajatuksia ketään kirjoittajaa kohtaan...
että edelleen vastauksiasi odotellessa... - 6+6=12
elisakettu kirjoitti:
No nyt te kaikki siinä....
Enpä usko että kukaan tosissaan uskoo minun kirjoittavan muilla nikeillä tai kenenkään toisen käyttävän omaani. Sananen asiasta tuossa aloittamassani ketjussa."Enpä usko että kukaan tosissaan uskoo minun kirjoittavan muilla nikeillä tai kenenkään toisen käyttävän omaani."
Niin tässä kohtaa ny kyse ei ollutkaan uskomisesta vaan pelkästään siitä miksi tuo - - halusi heittää sellaisenkin epäilyn... 6+6=12 kirjoitti:
"Enpä usko että kukaan tosissaan uskoo minun kirjoittavan muilla nikeillä tai kenenkään toisen käyttävän omaani."
Niin tässä kohtaa ny kyse ei ollutkaan uskomisesta vaan pelkästään siitä miksi tuo - - halusi heittää sellaisenkin epäilyn...Plussa, mielestäni - - ei heittänyt epäilyjä. Se oli heitto, jonka tässä asianyhteydessä ymmärsin. Älkää nyt te kaksi alatko asiasta kinaamaan.
- ent.ilkkis
elisakettu kirjoitti:
Plussa, mielestäni - - ei heittänyt epäilyjä. Se oli heitto, jonka tässä asianyhteydessä ymmärsin. Älkää nyt te kaksi alatko asiasta kinaamaan.
Noin sokea voi olla vain omille kirjoituksilleen - ...Kyllä se heitti ja vieläpä pariin otteeseen. Totuutta et voi nähdä ---- luottamuksen palkaksi. Rassupieni.
No antaa olla. Ettei tule lisää päähänpinttymiä kenellekään.... - 19+15=34
elisakettu kirjoitti:
Plussa, mielestäni - - ei heittänyt epäilyjä. Se oli heitto, jonka tässä asianyhteydessä ymmärsin. Älkää nyt te kaksi alatko asiasta kinaamaan.
"Plussa, mielestäni - - ei heittänyt epäilyjä. Se oli heitto, jonka tässä asianyhteydessä ymmärsin. Älkää nyt te kaksi alatko asiasta kinaamaan."
Noh...eiköhän tuo - - kykene vastaaman itsekin...
Ei tässä ole kyse kinaamisesta, vaain ihan yrityksestä ymmärtää...tuon - - vastine ...ilkkis nimimerkin kirjoittamaan alter ego juttuun...
Ikäänkuin - - tuli jotenkin kummallisesti heittämään omalla nimmarillaan tietävänsä mitä ilkkis nimimerkin päässä liikkuu...
Sitä ny kummastelen...mistä syystä - - vastasi niinkuin vastasi...
ja mistä syystä hän toisaalla ikäänkuin heitti epäilyksen, että joo ilkkis voi olla elisakettukin välillä...
Että nuo kaksi lainattua lausettua ovat peräisin - - kirjoituksista ja niitä ny vaan kummastelen...miksi tuollaiset... - - -
6+5=11 kirjoitti:
"Huh huh.. Sulla lähti, kuule, nyt mopo sieltä lapasesta ihan avaruudellisille urille"
Minä vaan kysyin kahteen kertaan miksi? haluat lietsoa tuollaisia epäilyjä...
Käsittääkseni kysymykseni olivat aikas suoria...
onko niihin vaikea vastata yhtä suoraan...ilman sen kummempaa tarinointia oikeassa olemisesta/alistamisesta tai alter egoista...
Kun käsittääkseni jos olet normi ihminen niin tiedät kyllä että ollaan kaksi eri ihmistä...
On turha piiloutua tuollaisen
"Katsos kun, en ihan halua, että joku luulee sinua minun alter egokseni, joka "ikään kuin" asettumalla minua vastaan yrittää saada minua puolustamaan itse itseäni vielä enemmän ihan vaan siksi, koska luultavasti tekisin senkin vaan kierouksissani ja suuren suuressa kostonhimossani (jonkun onnettoman pienessä päässä) juuri erästä tiettyä vastaan"
Hömpän taakse...jos joku luulee sinua minuksi tai päinvastoin..niin se kaiketi on luulijan ongelma...
Minä ny vaan kysyin ne kysymykset...ihan vilpittömin mielin, että miksi?
eikä niihin liity sen kummempia koston yms. ajatuksia ketään kirjoittajaa kohtaan...
että edelleen vastauksiasi odotellessa...En HALUA lietsoa mitenkään erityisesti epäilyksiä. Käsitys on omasi.
Haluaisin kyllä saada tietää alun minuun kohdistuneen hyökkäyksen motiivit ja synnyn syyt, että mistä moinen epäilys minuun kohdistui aikoinaan, että olisin kirjoittanut palstalla vuosikausia.
Mutta siihen ei taida olla muuta vastausta tarjolla kuin alun syyttelijän iänikuinen omiin käsityksiin perustuva käsitys siitä, että kuinka kauan minä olen palstalla kirjoittanut ja myöskin omat käsityksensä siitä, että mistä hän sen "tietää" (on siis tietävinään), joten näin välinpitämättömyyden kynnyksellä, ei sen niin väliä.
Nyt kysymys sinulle: Olenko minä puuttunut sinun ja juhani lehtisen vääntöihin? Mitä sinä saavutat tällä kyselylläsi? Ei sinulla pitäisi olla mitään kysyttävää minulta tässä asiassa, koska asia ei liity sinuun?
Minun kohdallani alku on siellä missä sen kirjoitinkin olevan ja minun nähdäkseni se sama alun epäilys on monissa ilkkiksen kirjoituksissa myös eräänlaisena motiivina, sen lisäksi, että yrittää minusta puoliväkisin vääntää mieleistään narsistia.
Sinä saat olla asiasta eri mieltä, minä nyt kuitenkin olen muodostanut tämän käsityksen asiasta. Eikä ole tullut minun palstahistrian aikana esiin mitään, mikä osaltaan vakuuttaisi minut asioitten olevan eri tavalla juuri tässä nimenomaisessa asiassa.
Käsitykset muuttuu, mutta vain jos siihen on syytä. Minulle ei ole tuotu nähtäville yhtäkään hyvää ja pätevää syytä, että miksi minun pitäisi korjata juuri tämä käsitys.
Ja mitä kostoon tulee... niin mikäli kirjoittaja käyttää sanaa kosto, sellaisen mahdollisuus pyörii siis kirjoittajan mielessä, tai sana on merkityksineen kirjoittajalle muuten relevantti. Jos kosto yleensä ja narsistin toimintatavat yhden ja saman kirjoittajan taholta kohdistetaan juuri minun nimimerkkiini.. niin.. Voi vaan mielikuvitella syitä ja syntyjä syviä. Ei tämä ainutkertaista ole, enkä oikein usko, että se koston henki olisi toisen taholta passitettu sinne pulloon takaisin, joten odottaa saattaa asialla olevan pitkän tulevaisuuden. (kun se vastaus on aina mikä se on, että miksi)
Minulla ei ole sen kummempaa tarvetta kostaa yhtään mitään minulle tuntemattomalle palstakirjoittajalle, joka on nainen, pitää totuudesta niin paljon, että ei valehtele ja on omasta mielestään omissa väitteissään ja luuloissaan niin oikeaan osuva, että ei mieti niitä uudelleen kertaakaan, vaan jatkaa.
Ja, mikäs se siinä. Jatkaessa. :) Minä olen sanonut vastaavani takaisin juuri niin kauan kuin minulla sattuu huvittamaan. Lopetan kun ei enää huvita. - - -
ent.ilkkis kirjoitti:
Noin sokea voi olla vain omille kirjoituksilleen - ...Kyllä se heitti ja vieläpä pariin otteeseen. Totuutta et voi nähdä ---- luottamuksen palkaksi. Rassupieni.
No antaa olla. Ettei tule lisää päähänpinttymiä kenellekään....Voi, koetko itsesi ulkopuoliseksi..? Voi pientä...
Kyllä se oli heitto. Ja EK ymmärsi sen ihan oikein. Se, miksi joku muu haluaa sen ymmärtää ihan TAHALLISESTI väärin, on tietenkin mielenkiintoista.
Mutta ottaen huomioon, kuinka uuvuttavaa se myös on, joidenkin kohdalla saada sitä viestiä mahtumaan sinne päähän oikein päin, niin antaapa olla.
Ei muiden tarvitse ymmärtää, vaan muut voivat olla yhdessä tuumin käsittämässä asiaa ihan niin päin kuin huvittaa.
Ottaen huomioon, että heittoni ei millään lailla poikkea esittämästäsi alteregoajatuksesta. Näkökulma on vaan eri suuntaan :D (mikä ei taas millään tavalla todista väitettäsi kenenkään alteregoilusta oikeaksi) - ent.ilkkis
- - kirjoitti:
En HALUA lietsoa mitenkään erityisesti epäilyksiä. Käsitys on omasi.
Haluaisin kyllä saada tietää alun minuun kohdistuneen hyökkäyksen motiivit ja synnyn syyt, että mistä moinen epäilys minuun kohdistui aikoinaan, että olisin kirjoittanut palstalla vuosikausia.
Mutta siihen ei taida olla muuta vastausta tarjolla kuin alun syyttelijän iänikuinen omiin käsityksiin perustuva käsitys siitä, että kuinka kauan minä olen palstalla kirjoittanut ja myöskin omat käsityksensä siitä, että mistä hän sen "tietää" (on siis tietävinään), joten näin välinpitämättömyyden kynnyksellä, ei sen niin väliä.
Nyt kysymys sinulle: Olenko minä puuttunut sinun ja juhani lehtisen vääntöihin? Mitä sinä saavutat tällä kyselylläsi? Ei sinulla pitäisi olla mitään kysyttävää minulta tässä asiassa, koska asia ei liity sinuun?
Minun kohdallani alku on siellä missä sen kirjoitinkin olevan ja minun nähdäkseni se sama alun epäilys on monissa ilkkiksen kirjoituksissa myös eräänlaisena motiivina, sen lisäksi, että yrittää minusta puoliväkisin vääntää mieleistään narsistia.
Sinä saat olla asiasta eri mieltä, minä nyt kuitenkin olen muodostanut tämän käsityksen asiasta. Eikä ole tullut minun palstahistrian aikana esiin mitään, mikä osaltaan vakuuttaisi minut asioitten olevan eri tavalla juuri tässä nimenomaisessa asiassa.
Käsitykset muuttuu, mutta vain jos siihen on syytä. Minulle ei ole tuotu nähtäville yhtäkään hyvää ja pätevää syytä, että miksi minun pitäisi korjata juuri tämä käsitys.
Ja mitä kostoon tulee... niin mikäli kirjoittaja käyttää sanaa kosto, sellaisen mahdollisuus pyörii siis kirjoittajan mielessä, tai sana on merkityksineen kirjoittajalle muuten relevantti. Jos kosto yleensä ja narsistin toimintatavat yhden ja saman kirjoittajan taholta kohdistetaan juuri minun nimimerkkiini.. niin.. Voi vaan mielikuvitella syitä ja syntyjä syviä. Ei tämä ainutkertaista ole, enkä oikein usko, että se koston henki olisi toisen taholta passitettu sinne pulloon takaisin, joten odottaa saattaa asialla olevan pitkän tulevaisuuden. (kun se vastaus on aina mikä se on, että miksi)
Minulla ei ole sen kummempaa tarvetta kostaa yhtään mitään minulle tuntemattomalle palstakirjoittajalle, joka on nainen, pitää totuudesta niin paljon, että ei valehtele ja on omasta mielestään omissa väitteissään ja luuloissaan niin oikeaan osuva, että ei mieti niitä uudelleen kertaakaan, vaan jatkaa.
Ja, mikäs se siinä. Jatkaessa. :) Minä olen sanonut vastaavani takaisin juuri niin kauan kuin minulla sattuu huvittamaan. Lopetan kun ei enää huvita.Haluat siis tietää syyt.
Täsä tulee. Nimimerkki Temppuilija kirjoitti silloin minulla yxäreitä ja tämö tieto sinusta oli niissä mukana.
Olen saanut samaa kautta paljon muutakin tietoa palstalta, joka hämmentää huomattavasti ottaen huomioon sen, että kukaan muu ei tiedä näistä mitään.
Jos tiukka paikka tulisi, olen kuvakaapannut joka ikisen tempun kirjoittaman viestin minulle. Ne ovat siis FAKTOJA.
Hän oli siis väärässä? Niinkö väität? Salaamistahan tällä palstalla kutsutaan "luottamukseksi". Tietäsittepä vaan.... ent.ilkkis kirjoitti:
Haluat siis tietää syyt.
Täsä tulee. Nimimerkki Temppuilija kirjoitti silloin minulla yxäreitä ja tämö tieto sinusta oli niissä mukana.
Olen saanut samaa kautta paljon muutakin tietoa palstalta, joka hämmentää huomattavasti ottaen huomioon sen, että kukaan muu ei tiedä näistä mitään.
Jos tiukka paikka tulisi, olen kuvakaapannut joka ikisen tempun kirjoittaman viestin minulle. Ne ovat siis FAKTOJA.
Hän oli siis väärässä? Niinkö väität? Salaamistahan tällä palstalla kutsutaan "luottamukseksi". Tietäsittepä vaan....Mitä v*ttua höpiset siinä? Onko temppuilija muka vuotanut tietoja sinulle muista palstakirjoittajista? Ja miltä ajanjaksolta, jos saan kysyä? Oletko nyt oivaltanut ihan oikein viestin sisällön?
- - -
19+15=34 kirjoitti:
"Plussa, mielestäni - - ei heittänyt epäilyjä. Se oli heitto, jonka tässä asianyhteydessä ymmärsin. Älkää nyt te kaksi alatko asiasta kinaamaan."
Ei tässä ole kyse kinaamisesta, vaain ihan yrityksestä ymmärtää...tuon - - vastine ...ilkkis nimimerkin kirjoittamaan alter ego juttuun...
Ikäänkuin - - tuli jotenkin kummallisesti heittämään omalla nimmarillaan tietävänsä mitä ilkkis nimimerkin päässä liikkuu...
ja mistä syystä hän toisaalla ikäänkuin heitti epäilyksen, että joo ilkkis voi olla elisakettukin välillä...
Että nuo kaksi lainattua lausettua ovat peräisin - - kirjoituksista ja niitä ny vaan kummastelen...miksi tuollaiset..."Ikäänkuin - - tuli jotenkin kummallisesti heittämään omalla nimmarillaan tietävänsä mitä ilkkis nimimerkin päässä liikkuu..."
Joo, tosi kummallisesti tulinkin. Eiköhän se ole jossakin palstalla se ilkkiksen kirjoitus siitä, että täällä on monia kirjoituksia, jotka on sen nimissä kirjoitettuja.
Jotenkin vaan ontuu. Tietynlainen sama ilkeys kun paistaa läpi niissäkin. Ainoa, mitä voisin kuvitella, ja kuvittelinkin, oli ne muutamat keskustelut "ilkkiksen" kanssa, jotka sujuivat ihan rauhallisesti, että siinä joku kirjoittaa kyllä väärällä nikillä.
Sama, voisin nyt alkaa vänkäämään, että kaikki tyhmimmät kirjoitukset tällä palstalla, jotka ovat minun nikilläni kirjoitettuja, että ei - ei ne sitä oikeasti ole.
Tuli vaan mieleen.... että siinä taas.... mennään.... selitys eellä.... jälkiä lakaisten eteenpäin....
Vaikeahan se on mennä sanomaan, kuka milloinkin yhden nimimerkin takaa kirjoittaa, temppuhan sen aikoinaan sen toi esille.
Mulla on edelleen hankaluuksia mieltää sellaista toimintatapaa toimintatavaksi, vaikka ymmärränkin, että sellaisiakin kirjoittajia varmasti on.
En tiiä. Tykkäät sitten penkoa toisten kasoja? :D No, huvinsa kullakin. Sullakin kuitenkin sitä viisautta niissä sun kirjoituksissa pilkahtaa aika usein, niin toimintatapasi herättää kummastusta. Vaikka ymmärrän kyllä, että mukavaahan se on. Kunhan tietää mitä tekee ja että mitä kaivaa, millä kaivaa ja että miksi kaivaa....
Nyt jos vastaukseni edelleen herättävät kummastusta, joudut pähkäilemään niitä... öh, vaikkapa ilkkiksen avustuksella?
Mun pitää mennä.... - ent.ilkkis
ent.ilkkis kirjoitti:
Haluat siis tietää syyt.
Hän oli siis väärässä? Niinkö väität? Salaamistahan tällä palstalla kutsutaan "luottamukseksi". Tietäsittepä vaan....Jospa lisään vähän vielä...
Olen armelias, kun EN kirjoita sinun muita nimimerkkejäsi tähän nyt.
Palaan siihen sitten, jos tämä minuun kohdistuva hyökkäily ei taholtasi lopu. Sitten laitan viestejä tälle sivulle kuvina, joista jokainen voi sitten päätellä, kuka puhuu ja mitä puhuu.
Siinä olisi vähän yhdellä ja toisella suu ammollaan. Sen uskon. Kaikki ei ehkä olekaan ollut niin "salaista" ja "luottamuksellista" kuin jotkut luulevat.
Jään seurailemaan, mihin tämä vielä saa johtaa. 19+15=34 kirjoitti:
Että nuo kaksi lainattua lausettua ovat peräisin - - kirjoituksista ja niitä ny vaan kummastelen...miksi tuollaiset...Olisikin mielenkiintoista, jos ek osoittautuisi - - , Ilkkikseksi tai joksikin muuksi.
*nauraa partahaivenet lepattaen*
Henkilökohtaisesti olisi vielä mielenkiintoisempaa jos - - osoittautuisi Ilkkikseksi.
*hirnuu jo selällään kiemurrellen lattialla*
Ja tämä oli heitto, ei-vakava-sellainen. Mutta kun kerran tämä on - jälleen - päivän puheenaiheena, niin jatkanpa sitten minäkin siitä.- ent.ilkkis
elisakettu kirjoitti:
Mitä v*ttua höpiset siinä? Onko temppuilija muka vuotanut tietoja sinulle muista palstakirjoittajista? Ja miltä ajanjaksolta, jos saan kysyä? Oletko nyt oivaltanut ihan oikein viestin sisällön?
Mitä vittua sinä mahdat höpistä?
Sitkeessä näkyy asenne sullakin olevan. Haluat kai että julkistan kaiken? Haluatko?
Minä en halunnut sitä tietoa, jota sain. Lopulta estin hänet. Mutta se, mitä mulla on, se pysyy...Turha sitten alkaa mua syyttelemään. Minähän tässä kaiken olen sisälläni pitänyt - toistauseksi. - ent.ilkkis
- - kirjoitti:
Voi, koetko itsesi ulkopuoliseksi..? Voi pientä...
Kyllä se oli heitto. Ja EK ymmärsi sen ihan oikein. Se, miksi joku muu haluaa sen ymmärtää ihan TAHALLISESTI väärin, on tietenkin mielenkiintoista.
Mutta ottaen huomioon, kuinka uuvuttavaa se myös on, joidenkin kohdalla saada sitä viestiä mahtumaan sinne päähän oikein päin, niin antaapa olla.
Ei muiden tarvitse ymmärtää, vaan muut voivat olla yhdessä tuumin käsittämässä asiaa ihan niin päin kuin huvittaa.
Ottaen huomioon, että heittoni ei millään lailla poikkea esittämästäsi alteregoajatuksesta. Näkökulma on vaan eri suuntaan :D (mikä ei taas millään tavalla todista väitettäsi kenenkään alteregoilusta oikeaksi)Kuten yltä nyt voit lukea, asia perustuu ihan muulle kuin minun luulooni tai edes mielipiteeseeni.
elisakettu kirjoitti:
Olisikin mielenkiintoista, jos ek osoittautuisi - - , Ilkkikseksi tai joksikin muuksi.
Henkilökohtaisesti olisi vielä mielenkiintoisempaa jos - - osoittautuisi Ilkkikseksi.
Ja tämä oli heitto, ei-vakava-sellainen. Mutta kun kerran tämä on - jälleen - päivän puheenaiheena, niin jatkanpa sitten minäkin siitä.Yyyyyllätys että on puheenaiheena =)
Ooks mä niin mä oon sä ja sit vängätään siitä vuosikausia ja sit väitetään ettei vängätä samalla kun vängätään ja sit taas... kun ei välitetä niin vängätään ja kun itsetunto on kohillaan niin vängätään siitä että se on kohillaan vaikka jos se ois kohillaan niin ei tarttis vängätä ja sit vängättäis siitä ja... ok ?
Hey, hauskaa torstaita kaikille !ent.ilkkis kirjoitti:
Mitä vittua sinä mahdat höpistä?
Sitkeessä näkyy asenne sullakin olevan. Haluat kai että julkistan kaiken? Haluatko?
Minä en halunnut sitä tietoa, jota sain. Lopulta estin hänet. Mutta se, mitä mulla on, se pysyy...Turha sitten alkaa mua syyttelemään. Minähän tässä kaiken olen sisälläni pitänyt - toistauseksi.En minä halua että julkistat mitään tietoja palstakirjoittajista. Juuri tästähän olen aiemminkin sanonut. En myöskään usko että temppuilija vuotaa mitään tietoja (tai sitten hän pitää sinua todella luottamuksen arvoisena, hyvä niin).
Onko sinulla jotain huomautettavaa asenteestani?lynett kirjoitti:
Yyyyyllätys että on puheenaiheena =)
Ooks mä niin mä oon sä ja sit vängätään siitä vuosikausia ja sit väitetään ettei vängätä samalla kun vängätään ja sit taas... kun ei välitetä niin vängätään ja kun itsetunto on kohillaan niin vängätään siitä että se on kohillaan vaikka jos se ois kohillaan niin ei tarttis vängätä ja sit vängättäis siitä ja... ok ?
Hey, hauskaa torstaita kaikille !Heyyy Lynett sisko-kulta!
Raikastui ilmapiiri selvästi :)
Joo, oo sie mie niin mää on sää ja kun ollaan sinäminä jolloin olemme me.. Joku muuten kerran kysyikin, että olen lakannut kirjoittamasta Lynett-nimimerkillä.
Mitä sinulle kuuluu? Toivottavasti hyvää ja kaikkea.. :)- ent.ilkkis
elisakettu kirjoitti:
En minä halua että julkistat mitään tietoja palstakirjoittajista. Juuri tästähän olen aiemminkin sanonut. En myöskään usko että temppuilija vuotaa mitään tietoja (tai sitten hän pitää sinua todella luottamuksen arvoisena, hyvä niin).
Onko sinulla jotain huomautettavaa asenteestani?Luuletko, että alkujaan sellaista edes olisin halunnut, että paljastan tiedot, mitä sain? Ei, en ajatellut enkä mitään tietoa pyytänyt. Ihan sievästi keskusteltiin ja Temppu nyt kertoi, mitä kertoi. Kai hän luotti - en tiedä.
Mutta koska minua täällä jatkuvasti syytellään milloin mistäkin, päätin, että alan tiputella päitä ihan sen mukaan, miten minua jatkossa kohdellaan. En pyydä muuta kuin itsenne kanssa tasa-arvoista kohtelua.
Katson, että kohteluni ei ole ollut asiallista ottaen tämä kaikki huomioon. Monasti olen jo ajatellut kertoa jutun, mutta aina se on jäänyt. Haluatko kokeilla, mitä sinusta tiedän? Lataan sivun tähän, jos niin haluat. Jos et halua että mitään julkistan, kerro sekin, ettei tule väärinkäsityksiä. - 16+10=26
- - kirjoitti:
En HALUA lietsoa mitenkään erityisesti epäilyksiä. Käsitys on omasi.
Ja, mikäs se siinä. Jatkaessa. :) Minä olen sanonut vastaavani takaisin juuri niin kauan kuin minulla sattuu huvittamaan. Lopetan kun ei enää huvita."Mitä sinä saavutat tällä kyselylläsi? Ei sinulla pitäisi olla mitään kysyttävää minulta tässä asiassa, koska asia ei liity sinuun?"
Niin ei liitykkään minuun...
kunhan jäin kummastelemaan...että miksi...
Mutta siltä osin asia minuakin...koska noita alter ego epäilyjä on kohdistettu minuunkin...itsekin jo yritit leipoa jonkun kuvitelmiin minusta alter egoa itsellesikin ja samaan taikinaan yritit survoa jopa j lehtisenkin...
jota myös kummastelen, miten hän tähän asiaan liittyy... ent.ilkkis kirjoitti:
Luuletko, että alkujaan sellaista edes olisin halunnut, että paljastan tiedot, mitä sain? Ei, en ajatellut enkä mitään tietoa pyytänyt. Ihan sievästi keskusteltiin ja Temppu nyt kertoi, mitä kertoi. Kai hän luotti - en tiedä.
Mutta koska minua täällä jatkuvasti syytellään milloin mistäkin, päätin, että alan tiputella päitä ihan sen mukaan, miten minua jatkossa kohdellaan. En pyydä muuta kuin itsenne kanssa tasa-arvoista kohtelua.
Katson, että kohteluni ei ole ollut asiallista ottaen tämä kaikki huomioon. Monasti olen jo ajatellut kertoa jutun, mutta aina se on jäänyt. Haluatko kokeilla, mitä sinusta tiedän? Lataan sivun tähän, jos niin haluat. Jos et halua että mitään julkistan, kerro sekin, ettei tule väärinkäsityksiä.Jos sinulla on joitain henkilökohtaisia tietoja minusta, laittaisitko yksärin tulemaan. Jos minusta muuta (ei-tunnettavuutta) sen kun laitat palstalle.
- ent.ilkkis
elisakettu kirjoitti:
Jos sinulla on joitain henkilökohtaisia tietoja minusta, laittaisitko yksärin tulemaan. Jos minusta muuta (ei-tunnettavuutta) sen kun laitat palstalle.
Ongelman tässä muodostaa se, etten tiedä, mikä on varmasti fakta ja mikä vaan faktana esitettyä.
Mihinkään yksäri-hommaan en lähde sinun enkä kenenkään muunkaan kanssa enää ikinä.
Vituttaa vaan siin pirusti, kun koko pitkään olen ollut se pahis aina ja ikuisesti, joka kuitenkaan ei ole se ollut.
Aloinko tänään uskomaan siihen, että olen? Jos olisin se, miksi sinäkin minut tällä palstalla olet monesti nimennyt, nimesi olisi jo ruudussa kaikkien ihmeteltävänä.
Tästä sopii nyt lähteä miettimään - olenko "oletuksiesi" arvoinen vai jotain, minkä olen itse määritellyt? Jos olisit uskonut minuun ja ihmisyyteeni, voisit olla varma, etten anna muiden määritellä itseäni. ent.ilkkis kirjoitti:
Ongelman tässä muodostaa se, etten tiedä, mikä on varmasti fakta ja mikä vaan faktana esitettyä.
Mihinkään yksäri-hommaan en lähde sinun enkä kenenkään muunkaan kanssa enää ikinä.
Vituttaa vaan siin pirusti, kun koko pitkään olen ollut se pahis aina ja ikuisesti, joka kuitenkaan ei ole se ollut.
Aloinko tänään uskomaan siihen, että olen? Jos olisin se, miksi sinäkin minut tällä palstalla olet monesti nimennyt, nimesi olisi jo ruudussa kaikkien ihmeteltävänä.
Tästä sopii nyt lähteä miettimään - olenko "oletuksiesi" arvoinen vai jotain, minkä olen itse määritellyt? Jos olisit uskonut minuun ja ihmisyyteeni, voisit olla varma, etten anna muiden määritellä itseäni.Miksi olen sinut nimennyt?
Ihmisyyteen uskominen; tämähän on juuri se ristiriita: jos uskon, minua kuulustellaan siitä, uskonko minkä näkökulman totuuteen?
Minusta toimintatapani on tullut esille: näen ihmisen jokaisessa, olipa nyt millainen hyvänsä. Se ei silti kaikille riitä. Enempää ihminen en minä ole. Ja taikavoimia toisten odotuksille minulla ei ole eikä tule.
Minä haluan itseäni koskevat tiedot. Jos sinulla on niitä, voisitko järjestää ne minulle? Et viitsisi julkisesti kuitenkaan (jos kerran mahdollisesti henkilökohtaisia tietoja)... laita S24 sähköpostiin sitten jos et halua laittaa yksäriä.- ent.ilkkis
elisakettu kirjoitti:
Miksi olen sinut nimennyt?
Ihmisyyteen uskominen; tämähän on juuri se ristiriita: jos uskon, minua kuulustellaan siitä, uskonko minkä näkökulman totuuteen?
Minusta toimintatapani on tullut esille: näen ihmisen jokaisessa, olipa nyt millainen hyvänsä. Se ei silti kaikille riitä. Enempää ihminen en minä ole. Ja taikavoimia toisten odotuksille minulla ei ole eikä tule.
Minä haluan itseäni koskevat tiedot. Jos sinulla on niitä, voisitko järjestää ne minulle? Et viitsisi julkisesti kuitenkaan (jos kerran mahdollisesti henkilökohtaisia tietoja)... laita S24 sähköpostiin sitten jos et halua laittaa yksäriä.Vielä kerran.
Koska se on totta, mitä itsestäni olen kertonut, eikä se, minkä sinä olit valmis vain uskomaan, tiedot pysyvät edelleen vain minulla.
En julkista kenenkään oikeita nimiä - mikäli ne sellaisia edes ovat. ent.ilkkis kirjoitti:
Vielä kerran.
Koska se on totta, mitä itsestäni olen kertonut, eikä se, minkä sinä olit valmis vain uskomaan, tiedot pysyvät edelleen vain minulla.
En julkista kenenkään oikeita nimiä - mikäli ne sellaisia edes ovat.Ai joo niin. Tarkoitat sitä, kun sanoin sinun nimenneen palstakirjoittajia? Siis se oli joku toinen Ilkikurimuksena esiintyvä?
Huomaan miten helppoa on ohjailla ihminen uskomaan mitä tahansa, kenestä tahansa. Se on ikäänkuin... reagoinnin odottelua.
No, olen hyvilläni jos minun tietojani ei vuodeta julkisesti. Kuten olen sanonut vahinko ei ole pahin itselleni. Olen huolissani muista mahdollisista seurauksista. Toistaiseksi aion elää edelleen siinä uskossa, ettei kukaan sellaista ole aikonutkaan tehdä. Tietysti olen utelias jos niitä tietoja jaetaan kirjoittajien kesken, mutta antaa sen sitten olla. Minusta siis saa keskustella, muttei minulle kuulu, mitä asia koskee. Näinhän minä sen sitten päättelen.- - -
ent.ilkkis kirjoitti:
Jospa lisään vähän vielä...
Olen armelias, kun EN kirjoita sinun muita nimimerkkejäsi tähän nyt.
Palaan siihen sitten, jos tämä minuun kohdistuva hyökkäily ei taholtasi lopu. Sitten laitan viestejä tälle sivulle kuvina, joista jokainen voi sitten päätellä, kuka puhuu ja mitä puhuu.
Siinä olisi vähän yhdellä ja toisella suu ammollaan. Sen uskon. Kaikki ei ehkä olekaan ollut niin "salaista" ja "luottamuksellista" kuin jotkut luulevat.
Jään seurailemaan, mihin tämä vielä saa johtaa.Minun puolestani saat kirjoittaa palstalle "joka ainoan nimimerkkini" :D
Se siitä sun armeliaisuudesta. Mikäli viesti oli EK:lle, saa tuohon vastata omasta puolestaan :)
Mutta, mikäli temppuilija on sulle luottamuksellisesti kirjoittanut yksäreitä toisten palstakirjoittajien nimimerkeistä, niin sittenhän se on tehnyt niin. Minä en voi siihen ottaa kantaa, en suuntaan, enkä toiseen.
Toisaalta, olipa kerran sekin aika kun minua luultiin temppuilijaksi ja aika, jolloin temppuilija luuli minua ilkkikseksi..
Sekosekoa.
No, taas todistuu se, että minkälaiset ketjut vetävät puoleensa kirjoittajia :D - - -
ent.ilkkis kirjoitti:
Kuten yltä nyt voit lukea, asia perustuu ihan muulle kuin minun luulooni tai edes mielipiteeseeni.
Juu, temppuilijan "paljastuksille yksäreissään sinulle".
Ihan vapaasti. Teidän välisenne sekoilut on teidän välisiänne sekoiluja ja temppuilija voi omalta osaltaan vastata niihin, liittyen omiin epäilyksiinsä vaikkapa minusta.
Tempulla on mun s.postiosoite, se toimii edelleen ;) - - -
elisakettu kirjoitti:
Olisikin mielenkiintoista, jos ek osoittautuisi - - , Ilkkikseksi tai joksikin muuksi.
Ja tämä oli heitto, ei-vakava-sellainen. Mutta kun kerran tämä on - jälleen - päivän puheenaiheena, niin jatkanpa sitten minäkin siitä.:DDD
Naurusi tarttuu!!
..ei herran jestas.. Hörötän ääneen palstakirjoituksille!!
Joka päivälle UUSI puheenaihe... :DDD - ent.ilkkis
- - kirjoitti:
Juu, temppuilijan "paljastuksille yksäreissään sinulle".
Ihan vapaasti. Teidän välisenne sekoilut on teidän välisiänne sekoiluja ja temppuilija voi omalta osaltaan vastata niihin, liittyen omiin epäilyksiinsä vaikkapa minusta.
Tempulla on mun s.postiosoite, se toimii edelleen ;)Niinhän se on. Et kai muuten olisi sen kanssa niitä puhunutkaan, josta se sitten mulle kertoi....Kai tuo nut oli ihan itsestään selvää, että sillä on sun sp. Niin oli minunkin.
Ja toimii, joskin olen temppuilijan kylläkin blokannut aikjoa sitten. Näistä paljastuksista on täällä kyllä jo vuosia sitten aiemminkin puhuttu. "Ennen" kuin sinä olit palstalla käynytkään :O - - kirjoitti:
Minun puolestani saat kirjoittaa palstalle "joka ainoan nimimerkkini" :D
Se siitä sun armeliaisuudesta. Mikäli viesti oli EK:lle, saa tuohon vastata omasta puolestaan :)
Mutta, mikäli temppuilija on sulle luottamuksellisesti kirjoittanut yksäreitä toisten palstakirjoittajien nimimerkeistä, niin sittenhän se on tehnyt niin. Minä en voi siihen ottaa kantaa, en suuntaan, enkä toiseen.
Toisaalta, olipa kerran sekin aika kun minua luultiin temppuilijaksi ja aika, jolloin temppuilija luuli minua ilkkikseksi..
Sekosekoa.
No, taas todistuu se, että minkälaiset ketjut vetävät puoleensa kirjoittajia :DMinulla jäi tuo kommentti huomaamatta. Siis jos se oli tarkoitettu minulle. Mutta joo, Ilkikurimus lupasi olla armelias :) Kiitos siitä. Olin nimittäin unohtanut jo koko asian. Vaikka olenkin sanonut (pääsääntöisesti) kirjoittavani vain tällä rekillä.
- - -
16+10=26 kirjoitti:
"Mitä sinä saavutat tällä kyselylläsi? Ei sinulla pitäisi olla mitään kysyttävää minulta tässä asiassa, koska asia ei liity sinuun?"
Niin ei liitykkään minuun...
kunhan jäin kummastelemaan...että miksi...
Mutta siltä osin asia minuakin...koska noita alter ego epäilyjä on kohdistettu minuunkin...itsekin jo yritit leipoa jonkun kuvitelmiin minusta alter egoa itsellesikin ja samaan taikinaan yritit survoa jopa j lehtisenkin...
jota myös kummastelen, miten hän tähän asiaan liittyy...YRITINKÖ??
Sulla lähtee kyllä tosi herkästi lapasesta ja luet sitten sen mukaan.
No, kaikki ei aina ymmärrä, että miten ne tekstiin laitetut esimerkit pitäisi lukea, sille en myöskään voi mitään.
Mutta taidan lukea niin, että sun mielestä se siis olisi ihan ok, että kun alat vastaamaan j.lehtiselle omasta palstailustasi ketjutolkulla, että minä tulen siihen väliin mietiskelemään, että mitä sinä sillä haet??
Että se ei riitä, että sinun kohdallasi luotto sen suhteen, että osaat ihan itsekin pitää puolesi.... tai kuinka mukavalta sinusta tuntuisi, jos menisin sitten siihen väliin niin päin, että mikäs se siinä j.lehtisessä sinua nyt niin ottaa päähän ja että miksi... Kunhan vaan siinä sitten pyöriskelisin oman aikani ja joka toisen kirjoitetun ottaisin omalle kohdalleni, vaikka ihan selkeästi vänkäisittekin kahden keskenänne??
Yritit leipoa... Joo, tietäisitpä mitä oikeasti leivon :) Otapa nyt vaan ottamatta itseesi asioita, jotka ei-vät oi-ke-as-taan kuu-lu si-nul-le, jooko. Ihan kaikella vilpittömyydellä.
Luithan ylhäältä ilkkiksen kommentin ja jalomielisyyden asteenkin. Kohdistuiko sinuun? Niin, eipä niin. (eikun "armeliaisuuden", anteeksi, väärä sanavalinta) - - -
elisakettu kirjoitti:
Minulla jäi tuo kommentti huomaamatta. Siis jos se oli tarkoitettu minulle. Mutta joo, Ilkikurimus lupasi olla armelias :) Kiitos siitä. Olin nimittäin unohtanut jo koko asian. Vaikka olenkin sanonut (pääsääntöisesti) kirjoittavani vain tällä rekillä.
No milläs todistat mitään sellaiselle joka ei usko? :)
Tuota olen tainnut kysyä muutenkin jossakin.. Että kun se toinen on vaan niin vakuuttunut asiastaan, että miten päin sen ja saa sen käsityksen oikaistua?
Miten Sellaista ihmistä käsitellään? Sivuuttamalla kokonaan? - - -
elisakettu kirjoitti:
Ai joo niin. Tarkoitat sitä, kun sanoin sinun nimenneen palstakirjoittajia? Siis se oli joku toinen Ilkikurimuksena esiintyvä?
Huomaan miten helppoa on ohjailla ihminen uskomaan mitä tahansa, kenestä tahansa. Se on ikäänkuin... reagoinnin odottelua.
No, olen hyvilläni jos minun tietojani ei vuodeta julkisesti. Kuten olen sanonut vahinko ei ole pahin itselleni. Olen huolissani muista mahdollisista seurauksista. Toistaiseksi aion elää edelleen siinä uskossa, ettei kukaan sellaista ole aikonutkaan tehdä. Tietysti olen utelias jos niitä tietoja jaetaan kirjoittajien kesken, mutta antaa sen sitten olla. Minusta siis saa keskustella, muttei minulle kuulu, mitä asia koskee. Näinhän minä sen sitten päättelen.Seuraava kysymys kuuluukin, että minkälainen ihminen harrastaa kiristystä... Kiristystähän tuo tuollainen on.
"Kohtele minua ihmisenä, niin en vuoda palstalle, mitä sinusta tiedän" samalla kun sulkee silmänsä omalta töykeilyiltään. Jotenkin ei yht'äkkiä kuulosta siltä, että joku muu olisi kirjoittanut ilkkiksen nimissä riviäkään palstalle.
Mitä taas temppuilijaan tulee, niin sen niskaanhan tuollaiset sinun paljastukset pahimmillaan sitten lankeavat, eli menee oman vastuun välttelyksi sulta tuo homma nyt.
Suhun on joku luottanut (sääliksi käy henkilöä, mikäli ,tätä nyt lukee) ja sinä kiristät toisia sillä osoitetulla luottamuksella..
Mielenkiintoista, indeed :)
Tämä siis ilkkikselle - en just kattonut, että mistä kohtaa ketjua lähin vastaamaan.
Kuitenkin, edelleen, olen sitä mieltä, että tempun ja sun väliset sekoilut on teidän välisiänne - sekoiluja. Tai jaettua faktaa, aivan sama. - - kirjoitti:
Tuota olen tainnut kysyä muutenkin jossakin.. Että kun se toinen on vaan niin vakuuttunut asiastaan, että miten päin sen ja saa sen käsityksen oikaistua?
Miten Sellaista ihmistä käsitellään? Sivuuttamalla kokonaan?Sanoin että olette jukuripäitä kumpainenkin. Jos olette päättäneet olevanne oikeassa, olette sitä, sitten hampaiden kirskuntaan asti.
Pahempi homma, kun kummallakin oma oikeutensa.
Minulla on neuvo, jota kumpikaan ei halua kuunnella. Sanon sen silti. Selvittäkää välinne ja kättä päälle.
Ilkkis oli nimittäin oikeassa yhdessä asiassa. Minulla on ollut nikki, mutta olin jo unohtanut sen. En halua että toitottaa kuitenkaan mikä se oli (jos kerran tietää ja jos tietää, tietää miksi se pitää salata). Muutama harmiton kirjoitus (en riidellyt tai haukkunut).- ent.ilkkis
- - kirjoitti:
Miten Sellaista ihmistä käsitellään? Sivuuttamalla kokonaan?Hei SekoSeko,
vastasin siihen, mitä SINÄ ITSE kysyit ja sanoit haluavasi saada tietää. Nythän tiedät - eri asia sitten on, oikeneeko käsityksesi.
Muistin virkistamiseksi kysymyksesi: "Haluaisin kyllä saada tietää alun minuun kohdistuneen hyökkäyksen motiivit ja synnyn syyt, että mistä moinen epäilys minuun kohdistui aikoinaan, että olisin kirjoittanut palstalla vuosikausia. " - - -
ent.ilkkis kirjoitti:
Niinhän se on. Et kai muuten olisi sen kanssa niitä puhunutkaan, josta se sitten mulle kertoi....Kai tuo nut oli ihan itsestään selvää, että sillä on sun sp. Niin oli minunkin.
Ja toimii, joskin olen temppuilijan kylläkin blokannut aikjoa sitten. Näistä paljastuksista on täällä kyllä jo vuosia sitten aiemminkin puhuttu. "Ennen" kuin sinä olit palstalla käynytkään :OAi niinku mitä?
Sulla on onkimisvaihe päällä :) Minä puolestani voi sanoa, että en tule koskaan kertomaan kenellekään sanaakaan mun ja tempun välisestä s.postinvaihdosta, mutta annan tempulle täydet oikeudet vaikka mennä senaatintorille huutamaan sanan sanalta minun hänelle lähettämän postin.
Piristyy päivä muillakin :D
Ja se, mitä temppuilija sulle väittää mun sille kirjoittaneen, niin siitä en tiedä mitään. Eikä se oikeastaan edes ole minun asiani.
Joten, sulla taitaa olla ongelma. Meinaan tempun niskaanhan se pahimmillaan sitten kaatuu. Joten sehän niistä joutuu vastaamaan sitten omalta osaltaan. - ent.ilkkis
- - kirjoitti:
YRITINKÖ??
No, kaikki ei aina ymmärrä, että miten ne tekstiin laitetut esimerkit pitäisi lukea, sille en myöskään voi mitään.
Mutta taidan lukea niin, että sun mielestä se siis olisi ihan ok, että kun alat vastaamaan j.lehtiselle omasta palstailustasi ketjutolkulla, että minä tulen siihen väliin mietiskelemään, että mitä sinä sillä haet??
Että se ei riitä, että sinun kohdallasi luotto sen suhteen, että osaat ihan itsekin pitää puolesi.... tai kuinka mukavalta sinusta tuntuisi, jos menisin sitten siihen väliin niin päin, että mikäs se siinä j.lehtisessä sinua nyt niin ottaa päähän ja että miksi... Kunhan vaan siinä sitten pyöriskelisin oman aikani ja joka toisen kirjoitetun ottaisin omalle kohdalleni, vaikka ihan selkeästi vänkäisittekin kahden keskenänne??
Yritit leipoa... Joo, tietäisitpä mitä oikeasti leivon :) Otapa nyt vaan ottamatta itseesi asioita, jotka ei-vät oi-ke-as-taan kuu-lu si-nul-le, jooko. Ihan kaikella vilpittömyydellä.
Luithan ylhäältä ilkkiksen kommentin ja jalomielisyyden asteenkin. Kohdistuiko sinuun? Niin, eipä niin. (eikun "armeliaisuuden", anteeksi, väärä sanavalinta)Tekstisi tulee huomattavasti helpommin ymmärrettäväksi, jos jätä siitä kaiken vittuilun ja muun piilotörkeilyn pois....Ai niin. Eihän siihen sitten jää enää mitään!
- - -
ent.ilkkis kirjoitti:
Hei SekoSeko,
vastasin siihen, mitä SINÄ ITSE kysyit ja sanoit haluavasi saada tietää. Nythän tiedät - eri asia sitten on, oikeneeko käsityksesi.
Muistin virkistamiseksi kysymyksesi: "Haluaisin kyllä saada tietää alun minuun kohdistuneen hyökkäyksen motiivit ja synnyn syyt, että mistä moinen epäilys minuun kohdistui aikoinaan, että olisin kirjoittanut palstalla vuosikausia. "Joo, ei oikene.
Vänkyröityy ihan kuule enemmän. Ihan vaan ARMOSTA :)
Se on paha, jos menee palstailusta noin.. hajalle?? Minä en ole vastuussa tempun sinulle lähettämästä s.postista, enkä minä tiedä teidän välisestä posteilusta yhtään mitään. Ja vaikka tietäisinkin, en siitä sulle kertoisi.. =P - j lehtinen
elisakettu kirjoitti:
Ai joo niin. Tarkoitat sitä, kun sanoin sinun nimenneen palstakirjoittajia? Siis se oli joku toinen Ilkikurimuksena esiintyvä?
No, olen hyvilläni jos minun tietojani ei vuodeta julkisesti. Kuten olen sanonut vahinko ei ole pahin itselleni. Olen huolissani muista mahdollisista seurauksista. Toistaiseksi aion elää edelleen siinä uskossa, ettei kukaan sellaista ole aikonutkaan tehdä. Tietysti olen utelias jos niitä tietoja jaetaan kirjoittajien kesken, mutta antaa sen sitten olla. Minusta siis saa keskustella, muttei minulle kuulu, mitä asia koskee. Näinhän minä sen sitten päättelen.WTF? Onko täällä porukka ihan oikeasti jakanut toisten kirjoittajien kanssa "oikeita" yhteystietoja? No huh, huh....
Täällä mielestäni kirjoittaa monenlaista porukkaa ja ihan varteen otettavia stalkkareita, joista voisi ihan oikeasti saada ongelmia.....
Kommentti ei ollut elisafoxille, eikä ent.ilkkis, vaan ihan yleisesti...
Anyway, siis ihan oikeasti täällä taittaa olla jotain sisäpiiriä.... - ent.ilkkis
- - kirjoitti:
Ai niinku mitä?
Sulla on onkimisvaihe päällä :) Minä puolestani voi sanoa, että en tule koskaan kertomaan kenellekään sanaakaan mun ja tempun välisestä s.postinvaihdosta, mutta annan tempulle täydet oikeudet vaikka mennä senaatintorille huutamaan sanan sanalta minun hänelle lähettämän postin.
Piristyy päivä muillakin :D
Ja se, mitä temppuilija sulle väittää mun sille kirjoittaneen, niin siitä en tiedä mitään. Eikä se oikeastaan edes ole minun asiani.
Joten, sulla taitaa olla ongelma. Meinaan tempun niskaanhan se pahimmillaan sitten kaatuu. Joten sehän niistä joutuu vastaamaan sitten omalta osaltaan.Mullahan ei ole ongelmaa. Sehän se tässä kai ongelmaksi on luettava.
Temppu kirjoitti mitä kirjoitti. Paljon sitä tekstiä tuli, usko pois. Hän oli erilainen (tai ainakin hyvin sellaista esitti) privana kuin täällä julkisesti.
Kuten edellä kerroin; vastasin vain esittämääsi kysymykseen. En muuta. Jos vastaus ei miellytä (niin kuin eivät yleensäkään narsistia) sinua - sinulla alkaa olla ongelma, mutta en ratkaisuun en halua osallistua. - - -
elisakettu kirjoitti:
Sanoin että olette jukuripäitä kumpainenkin. Jos olette päättäneet olevanne oikeassa, olette sitä, sitten hampaiden kirskuntaan asti.
Pahempi homma, kun kummallakin oma oikeutensa.
Minulla on neuvo, jota kumpikaan ei halua kuunnella. Sanon sen silti. Selvittäkää välinne ja kättä päälle.
Ilkkis oli nimittäin oikeassa yhdessä asiassa. Minulla on ollut nikki, mutta olin jo unohtanut sen. En halua että toitottaa kuitenkaan mikä se oli (jos kerran tietää ja jos tietää, tietää miksi se pitää salata). Muutama harmiton kirjoitus (en riidellyt tai haukkunut).Vastuun vierittämistä tempun niskaan kun ei voi sanoa, että osui hieman pieleen arvioissaan minusta ja minun palstailuhistoriastani..
Olenko jukuripää? Ehkä sitten olen. Ainakin tässä asiassa. Jos on noin tärkeää saada tietää jonkun ikivanhat nimimerkit (joita minulla ei edelleenkään ole), sitten se on niin tärkeää.
Ja jos se on ollut tempulle tärkeää jaella moista infoa ilkkikselle, se on ollut tärkeää.
Mutta kyllä se kirves nyt osui alunperinkin ihan väärään kiveen, ja siitä asiasta en anna periksi pätkääkään. Ihan kuin pitäisi s*tana alkaa valehtelemaan ollakseen jollekin mieliksi?
Toisin sanoen, ilkkis kiristää sinua käyttäen siinä minua-ko?
No, saapa sille päähän, että me EI olla yksi ja sama kirjoittaja ja sovi sen kanssa ihan itse. Mulla ei ole mitään tietoa noista tuollaisista asioista, enkä muutenkaan ala huutelemaan, että kuka mitäkin on minulle s.postitse kirjoittanut!!
Niiden asioiden kanssa menen vaikka ennenaikaiseen hautaan, kuin annan periksi. Ja se on p*rkeleen vissi asia se!! - - -
ent.ilkkis kirjoitti:
Tekstisi tulee huomattavasti helpommin ymmärrettäväksi, jos jätä siitä kaiken vittuilun ja muun piilotörkeilyn pois....Ai niin. Eihän siihen sitten jää enää mitään!
Mmm, joka väli paras väli?
No, luotan siihen, että yltti tietää ihan itse, että mitä tekee :)
Sä oot oman luotettavuutes mulle osoittanut jo aikapäiviä sitten. Niiden antenneiden välityksellä.
*antennit ojoon*
Mitäs sulle jää kiristyksen ja mustamaalaamisen ynnä muun haukkumisen jälkeen?
Paljonkin? j lehtinen kirjoitti:
WTF? Onko täällä porukka ihan oikeasti jakanut toisten kirjoittajien kanssa "oikeita" yhteystietoja? No huh, huh....
Täällä mielestäni kirjoittaa monenlaista porukkaa ja ihan varteen otettavia stalkkareita, joista voisi ihan oikeasti saada ongelmia.....
Kommentti ei ollut elisafoxille, eikä ent.ilkkis, vaan ihan yleisesti...
Anyway, siis ihan oikeasti täällä taittaa olla jotain sisäpiiriä....Juhani
Ei ole mitään sisäpiiriä. Tuolla on Ilkkiksen tekemä aloitus epäilyksen siemenen istuttamisesta. Tarkastele asiaa sen valossa.
Vaikkei ns sisäpiiriä (ihmiset voivat silti olla yhteydessä toisiinsa tai olla olematta ja kyllä, minustakin tietänee yksi jos toinenkin jotain) olekaan, palstalla on muutamia kirjoittamattomia sääntöjä. Luotan edelleen siihen.- ent.ilkkis
- - kirjoitti:
Seuraava kysymys kuuluukin, että minkälainen ihminen harrastaa kiristystä... Kiristystähän tuo tuollainen on.
"Kohtele minua ihmisenä, niin en vuoda palstalle, mitä sinusta tiedän" samalla kun sulkee silmänsä omalta töykeilyiltään. Jotenkin ei yht'äkkiä kuulosta siltä, että joku muu olisi kirjoittanut ilkkiksen nimissä riviäkään palstalle.
Mitä taas temppuilijaan tulee, niin sen niskaanhan tuollaiset sinun paljastukset pahimmillaan sitten lankeavat, eli menee oman vastuun välttelyksi sulta tuo homma nyt.
Suhun on joku luottanut (sääliksi käy henkilöä, mikäli ,tätä nyt lukee) ja sinä kiristät toisia sillä osoitetulla luottamuksella..
Mielenkiintoista, indeed :)
Tämä siis ilkkikselle - en just kattonut, että mistä kohtaa ketjua lähin vastaamaan.
Kuitenkin, edelleen, olen sitä mieltä, että tempun ja sun väliset sekoilut on teidän välisiänne - sekoiluja. Tai jaettua faktaa, aivan sama.Tapasi mukaan vääristelet asiaa aika rankasti. En pyytänyt/vaatinut itselleni mitään erityiskohtelua vaan vain sen saman, kuin minkä itsellesikin suot ja mikä täällä pitäisi olla taattu kaikille - henk.koht. mieltymyksistä huolimatta.
Narsistia pitää kouluttaa sen omilla keinoilla. Tämän olen kanssasi oppinut. Tosin minä en kouluta sinua - erehdyin vain vastaamaan kysymykseesi. Josta vyörytyksesi nyt tällä kertaa alkoi. Ilmeisesti vastasin väärin!
Siinä kaikki, mitä tuosta nyt kannattaa kommentoida. - - -
ent.ilkkis kirjoitti:
Mullahan ei ole ongelmaa. Sehän se tässä kai ongelmaksi on luettava.
Temppu kirjoitti mitä kirjoitti. Paljon sitä tekstiä tuli, usko pois. Hän oli erilainen (tai ainakin hyvin sellaista esitti) privana kuin täällä julkisesti.
Kuten edellä kerroin; vastasin vain esittämääsi kysymykseen. En muuta. Jos vastaus ei miellytä (niin kuin eivät yleensäkään narsistia) sinua - sinulla alkaa olla ongelma, mutta en ratkaisuun en halua osallistua.:DD
Ai mulla ongelma?
Joo, tietäisitpä vaan.. Ai niin, sinähän tiedätkin, kun temppu on yksäreissään sivutolkulla asiaa selvitellyt :) :) :) :)
Mikäs sun ongelma sitten on, kun NYT pitää alkaa selittelemään tempun olemusta yksityisesti versus palstalla??
Mä oon pahoillani, minä en tule koskaan ymmärtämään kaltaisiasi ihmisiä. (me "narsistithan" ei tunnetusti ymmärretä toisia)
Mutta kova haukkuminen sulla aina alkaa jossain vaiheessa.
Uutta oli tuo vastuun vierittäminen ja ikään kuin se olisi MEIDÄN MUIDEN ratkaisu se, että mitä SINÄ temppuilijan kirjoittamilla yksäreillä teet.. :D
Tulosta ja tapetoi seinät? - - kirjoitti:
Vastuun vierittämistä tempun niskaan kun ei voi sanoa, että osui hieman pieleen arvioissaan minusta ja minun palstailuhistoriastani..
Olenko jukuripää? Ehkä sitten olen. Ainakin tässä asiassa. Jos on noin tärkeää saada tietää jonkun ikivanhat nimimerkit (joita minulla ei edelleenkään ole), sitten se on niin tärkeää.
Ja jos se on ollut tempulle tärkeää jaella moista infoa ilkkikselle, se on ollut tärkeää.
Mutta kyllä se kirves nyt osui alunperinkin ihan väärään kiveen, ja siitä asiasta en anna periksi pätkääkään. Ihan kuin pitäisi s*tana alkaa valehtelemaan ollakseen jollekin mieliksi?
No, saapa sille päähän, että me EI olla yksi ja sama kirjoittaja ja sovi sen kanssa ihan itse. Mulla ei ole mitään tietoa noista tuollaisista asioista, enkä muutenkaan ala huutelemaan, että kuka mitäkin on minulle s.postitse kirjoittanut!!
Niiden asioiden kanssa menen vaikka ennenaikaiseen hautaan, kuin annan periksi. Ja se on p*rkeleen vissi asia se!!Sori, empatiakykyni ei ihan ylety kun en koe asiaa itse...
Puutun asioihin, jotka eivät minulle kuulu.
Omalta osaltani olin kyllä kiinnostunut mahdollisista tiedoista, mitä muilla on itsestäni. Yritän rajata asiat vain jotka itselleni kuuluvat, ei muuta.- ent.ilkkis
- - kirjoitti:
Vastuun vierittämistä tempun niskaan kun ei voi sanoa, että osui hieman pieleen arvioissaan minusta ja minun palstailuhistoriastani..
Niiden asioiden kanssa menen vaikka ennenaikaiseen hautaan, kuin annan periksi. Ja se on p*rkeleen vissi asia se!!Sanos nyt sitten, MITÄ mun olisi PITÄNYT sun kysymykseesi vastata?
Miksi helvetissä totuus on tällä palstalla aina valhe?
Elisa ei kuulu nyt tähän ei miltään kantilta. Alkujaankaan ei kuulunut, vaan SINÄ, kun SINUUN oli kohdistettu "suuri hyökkäys", jota sinä pierunvarjo yhä täällä jaksa itkeä. - 14+19=33
- - kirjoitti:
YRITINKÖ??
Luithan ylhäältä ilkkiksen kommentin ja jalomielisyyden asteenkin. Kohdistuiko sinuun? Niin, eipä niin. (eikun "armeliaisuuden", anteeksi, väärä sanavalinta)"YRITINKÖ?? "
Noh...tulkitsin tuon yritykseksi...
mutta joo...siinä olet oikeassa ettei sinun ja ilkkiksen asiat minulle kuulu, mutta sekaanuin keskusteluun vaiheessa jolloin en vielä tiennyt että se olikin tarkoitettu semmoseksi keskusteluksi/ikäänkuin kaksintaisteluksi...
Tulkitsin tuon sinun..."Tuokaan ^^ ei varmaan ollut sinun mielipiteesi, vaan jonkun joka kirjoittaa nimissäsi?? "
vain tarkoitukseksi lietsoa epäluuloja, että ikäänkuin "kaikki" kirjoittavat jonkun muun nimissä...
samaan soppaan heitit epäluulon elisaketustakin toisessa viestiketjussa... tähän tapaan..."Toisaalta, mistäpä se minä tiedän, vaikka oikeasti kirjoittaisit elisakettunakin tällä palstalla...
tarkoitukseni oli vaan kysyä sinulta, miksi minun näkökulmastani katsoen...lietsoit epäilyjä...kun käsittääkseni tuolla alter ego kommentin kirjoittajalla tuntuu olevan niitä ihan entistetäänkin/omastakin takaa...
Mutta noh...kuten totesit, syyttä suotta tulin vänkäämään väliinne...mutta silloin kun tulin, en tiennyt että keskustelu oli tarkoitettu vain teidän väliseksenne...itse otin sen tyypilliseksi tavaksi lietsoa epäluuloja... - - -
elisakettu kirjoitti:
Sori, empatiakykyni ei ihan ylety kun en koe asiaa itse...
Puutun asioihin, jotka eivät minulle kuulu.
Omalta osaltani olin kyllä kiinnostunut mahdollisista tiedoista, mitä muilla on itsestäni. Yritän rajata asiat vain jotka itselleni kuuluvat, ei muuta.No, mikäli meidät on nyt sitten tavalla tai toisella niputettu ihan luottamuksella yhdeksi ja samaksi kirjottajaksi, niin puolet asiasta kuuluu sulle :D
Mua saa vaikka kiduttaa, minä en luovuta yhtään mitään tietoja kellekään. (Ja sen verran narsisti olen, että kyllä, nautin siitä, kun joku luulee minun tietävän jotain, mitä en oikeasti tiedä.... Jos asian huvittavuutta ei pysty havaitsemaan, niin sitä ei sitten pysty havaitsemaan)
*nielee todistusaineistoksi s.postivaihdosta laskettavaa tietokonetta*
Sen kummemmin todeksi todettua ja havaittua, elettyä ja koettua - tietotietoa, mitä enemmän toinen sen haluaa, se *puff* vaan katoaa..
*rouskuttaa muovia* - ent.ilkkis
- - kirjoitti:
:DD
Ai mulla ongelma?
Joo, tietäisitpä vaan.. Ai niin, sinähän tiedätkin, kun temppu on yksäreissään sivutolkulla asiaa selvitellyt :) :) :) :)
Mikäs sun ongelma sitten on, kun NYT pitää alkaa selittelemään tempun olemusta yksityisesti versus palstalla??
Mä oon pahoillani, minä en tule koskaan ymmärtämään kaltaisiasi ihmisiä. (me "narsistithan" ei tunnetusti ymmärretä toisia)
Mutta kova haukkuminen sulla aina alkaa jossain vaiheessa.
Uutta oli tuo vastuun vierittäminen ja ikään kuin se olisi MEIDÄN MUIDEN ratkaisu se, että mitä SINÄ temppuilijan kirjoittamilla yksäreillä teet.. :D
Tulosta ja tapetoi seinät?Itse kysyit. Mikä vastaus olisi ollut semmoinen narsistin hipiälle "sopiva"?
Sä voit nyt jäädä itseksesi haukkomaan tästä asiasta henkeä. Asia on kuten kerroin. On ja pysyy. Mulla ei tähän ole enää lisättävää. - - -
ent.ilkkis kirjoitti:
Sanos nyt sitten, MITÄ mun olisi PITÄNYT sun kysymykseesi vastata?
Miksi helvetissä totuus on tällä palstalla aina valhe?
Elisa ei kuulu nyt tähän ei miltään kantilta. Alkujaankaan ei kuulunut, vaan SINÄ, kun SINUUN oli kohdistettu "suuri hyökkäys", jota sinä pierunvarjo yhä täällä jaksa itkeä.Pierunvarjo täällä jaksat itkeä - >:D
M.O.T
Olen tosi pahoillani sun puolesta, en aio kertoa sinulle minun ja temppuilijan käymästä s.postinvaihdosta sanallakaan muuta kuin sen, että kyllä - olemme vaihtaneet muutaman meilin. Ja kyllä, temppu saa lukea ne ääneen vaikka koko Suomen kansalle, for what I care :)
Voi ei.... onkohan niissä mainittu sinut.. Hups, en ihan muista.. oota kun mietiskelen tovin ;) - j lehtinen
elisakettu kirjoitti:
Juhani
Ei ole mitään sisäpiiriä. Tuolla on Ilkkiksen tekemä aloitus epäilyksen siemenen istuttamisesta. Tarkastele asiaa sen valossa.
Vaikkei ns sisäpiiriä (ihmiset voivat silti olla yhteydessä toisiinsa tai olla olematta ja kyllä, minustakin tietänee yksi jos toinenkin jotain) olekaan, palstalla on muutamia kirjoittamattomia sääntöjä. Luotan edelleen siihen.Kyllä nyt on maailmankirjat sekaisin, niin pidetty ja kaikkien kehuma elisafox on huudellut puskista! Nyt tuli leima otsaan :-)
No tervetuloa kerhoon, minutkin on nimetty puskajussiksi ja se ei ole minun elämääni mitenkään vaikuttanut. Luulen ettei se sinunkaan elämään pahemmin vaikuta...
Mielestäni sinulla on ollut todella pitkä pinna ja olet usein ollut se selvittelijä "kaikkien kaveri", mutta nyt tais sullakin vähän käämit kärahtää, sinäkin olet näköjään vain ihminen :-)
"Tarkastele asiaa sen valossa."
Minä en ota kantaa teidän väliseen asiaan, joten en tarkastele asiaa valossa, vaan siirryn varjoon ja annan valon paistaa vasten teidän kasvoja.... - ent.ilkkis
14+19=33 kirjoitti:
"YRITINKÖ?? "
mutta joo...siinä olet oikeassa ettei sinun ja ilkkiksen asiat minulle kuulu, mutta sekaanuin keskusteluun vaiheessa jolloin en vielä tiennyt että se olikin tarkoitettu semmoseksi keskusteluksi/ikäänkuin kaksintaisteluksi...
Tulkitsin tuon sinun..."Tuokaan ^^ ei varmaan ollut sinun mielipiteesi, vaan jonkun joka kirjoittaa nimissäsi?? "
vain tarkoitukseksi lietsoa epäluuloja, että ikäänkuin "kaikki" kirjoittavat jonkun muun nimissä...
samaan soppaan heitit epäluulon elisaketustakin toisessa viestiketjussa... tähän tapaan..."Toisaalta, mistäpä se minä tiedän, vaikka oikeasti kirjoittaisit elisakettunakin tällä palstalla...
tarkoitukseni oli vaan kysyä sinulta, miksi minun näkökulmastani katsoen...lietsoit epäilyjä...kun käsittääkseni tuolla alter ego kommentin kirjoittajalla tuntuu olevan niitä ihan entistetäänkin/omastakin takaa...
Mutta noh...kuten totesit, syyttä suotta tulin vänkäämään väliinne...mutta silloin kun tulin, en tiennyt että keskustelu oli tarkoitettu vain teidän väliseksenne...itse otin sen tyypilliseksi tavaksi lietsoa epäluuloja..."Mutta noh...kuten totesit, syyttä suotta tulin vänkäämään väliinne...mutta silloin kun tulin, en tiennyt että keskustelu oli tarkoitettu vain teidän väliseksenne...itse otin sen tyypilliseksi tavaksi lietsoa epäluuloja... "
- - ei asiaa näe samalla tavalla, mutta itseäni ainakin harmittaa, että tällä tavalla luodaan varjo usean kirjoittajan päälle - itutetaan se epäilyn siemen. Hän tosiaan lietsoo epäilyjä, mutta katsoo ilmeisesti, että sinulla/muilla on velvollisuus niihin alistua ja niistä harmistuakin. Koska hänellä ON OIKEUS. - - -
14+19=33 kirjoitti:
"YRITINKÖ?? "
Mutta noh...kuten totesit, syyttä suotta tulin vänkäämään väliinne...mutta silloin kun tulin, en tiennyt että keskustelu oli tarkoitettu vain teidän väliseksenne...itse otin sen tyypilliseksi tavaksi lietsoa epäluuloja...Eipä sen kummempaa kaksintaistelua minun puoleltani, ihmettelen vaan, että joku jaksaa jopa toisen palstailijan voimin todistaa minulle, että minä en ole minä ..
No, sinun näkökulmastasi saattaa kuule näyttää ihan siltä.
Ihan tasapuolisuuden nimissä, voisit välillä kuule haastatella tuota ilkkistäkin :)
*Kröhköh..*
Vai onko jokin ERITYINEN SYY miksi juuri minulle esität kysymyksiä? :) Etkä esimerkiksi hänelle? - - -
ent.ilkkis kirjoitti:
Itse kysyit. Mikä vastaus olisi ollut semmoinen narsistin hipiälle "sopiva"?
Sä voit nyt jäädä itseksesi haukkomaan tästä asiasta henkeä. Asia on kuten kerroin. On ja pysyy. Mulla ei tähän ole enää lisättävää.On, tietenkin se on niin kuin kerrot. En epäile sekuntiakaan :)
Se ei sitä asiaa miksikään muuta, että olit vakuuttunut minun nimimerkkini takana kirjoittavasta henkilöstä, ja ilmeisesti olet sitä edelleen.
Minä olen tosi pahoillani. Sinun puolestasi. Koska asia tuntuu vaivaavan sinua.
Tavallinen ihminenhän olisi jo uskonut. Mutta sulla on sun .... näkymätön tieto ja yliluonnolliset aistit ja oma varmuus, unohtamatta temppuilijan jakamaa informaatiota.
Siis tuo viimeksi mainittu nyt uusimpana ihmetyksen aiheena, vaikka onhan noista yksäreistäkin jotakin puhetta ollut palstalla aiemminkin.
Niin, mikäpä se narsistia miellyttää, minä en tiedä. Olisiko sulla jotakin asia-asiaa aiheeseen liittyen? Kun sulle ei nyt tähän päivään mennessä ole kelvannut se, että minä en ole ennen ensimmäistä palstailupäivääni ollut kirjoittanut palstalla vuosikausia? - ent.ilkkis
- - kirjoitti:
On, tietenkin se on niin kuin kerrot. En epäile sekuntiakaan :)
Se ei sitä asiaa miksikään muuta, että olit vakuuttunut minun nimimerkkini takana kirjoittavasta henkilöstä, ja ilmeisesti olet sitä edelleen.
Minä olen tosi pahoillani. Sinun puolestasi. Koska asia tuntuu vaivaavan sinua.
Tavallinen ihminenhän olisi jo uskonut. Mutta sulla on sun .... näkymätön tieto ja yliluonnolliset aistit ja oma varmuus, unohtamatta temppuilijan jakamaa informaatiota.
Siis tuo viimeksi mainittu nyt uusimpana ihmetyksen aiheena, vaikka onhan noista yksäreistäkin jotakin puhetta ollut palstalla aiemminkin.
Niin, mikäpä se narsistia miellyttää, minä en tiedä. Olisiko sulla jotakin asia-asiaa aiheeseen liittyen? Kun sulle ei nyt tähän päivään mennessä ole kelvannut se, että minä en ole ennen ensimmäistä palstailupäivääni ollut kirjoittanut palstalla vuosikausia?Sun kannattaisi lukea tätä palstaa vähän kuin "mahdollisuutena". Tuossa elisan tänään avaamassa ketjussa olisi ollut paikka tällekin keskustelulle ja siellä on jo oma kantani asiaa, jota et kaiketi ole lukenut tai sitten et ole halunnut sitä ymmärtää.
Minua ei kiinnosta se, miten montaa nimeä olet käyttänyt ja kauanko olet palstalla eri nikeillä roikkunut.
Minua kinnostaa se, miksi siitä on sinulla tullut ongelma, etten minä "usko".
Lopun voit tarkistaa elisan ketjuun kirjoittamastani ensimmäisestä vastauksesta. Jatketaan siellä, jos aihetta esiintyy. - - -
ent.ilkkis kirjoitti:
"Mutta noh...kuten totesit, syyttä suotta tulin vänkäämään väliinne...mutta silloin kun tulin, en tiennyt että keskustelu oli tarkoitettu vain teidän väliseksenne...itse otin sen tyypilliseksi tavaksi lietsoa epäluuloja... "
- - ei asiaa näe samalla tavalla, mutta itseäni ainakin harmittaa, että tällä tavalla luodaan varjo usean kirjoittajan päälle - itutetaan se epäilyn siemen. Hän tosiaan lietsoo epäilyjä, mutta katsoo ilmeisesti, että sinulla/muilla on velvollisuus niihin alistua ja niistä harmistuakin. Koska hänellä ON OIKEUS.Manipulaatiota.
No, kuka näkee, kuka ei.
Onko noin kurjaa, kun sinun mieleesi on joku muu istuttanut epäilyksen siemenen ja et pääse kasvustosta eroon kitkemälläkään?
Joku on tosiaan onnistunut. Jatka sinä lirkuttelua, minä sanon asiat suoraan. Ja just sillä tavalla kuin minä ne näen.
Ja minun nähdäkseni sinulle tuottaa suuria vaikeuksia hyväksyä se, että sinä olit alunperin väärässä :) Ja koska et sitä voi hyväksyä, et sitä myöskään usko ja nyt asian tilan syyksi olet valjastanut tempun :)
Mutta, ai niin, kiitos vastauksesta. Eikös se ollut aikoinaan henna, joka väitti jonkun palstalaisen hänelle lähettäneen epäilyttäviä yksäreitä....
Hmm.. tarkistais jos jaksais. Entten tentten - ei jaksa. - 3+9=12
- - kirjoitti:
Eipä sen kummempaa kaksintaistelua minun puoleltani, ihmettelen vaan, että joku jaksaa jopa toisen palstailijan voimin todistaa minulle, että minä en ole minä ..
No, sinun näkökulmastasi saattaa kuule näyttää ihan siltä.
Ihan tasapuolisuuden nimissä, voisit välillä kuule haastatella tuota ilkkistäkin :)
*Kröhköh..*
Vai onko jokin ERITYINEN SYY miksi juuri minulle esität kysymyksiä? :) Etkä esimerkiksi hänelle?"Vai onko jokin ERITYINEN SYY miksi juuri minulle esität kysymyksiä? :) Etkä esimerkiksi hänelle?"
Noh...tässä kohtaa se erityinen syy...miksi esitin nimenomaan kysymykseni liittyen...löytyy tuolta alustapäin...
kummastelin tuota sinun vastinettasi...siihen nimimerkin ilkkis kirjoittamaan alter ego juttuun...jossa käsitääkseni ei viitattu kehenkään...ja asiaa käsiteltiin yleisellä tasolla, että semmostakin täällä on...
Niin täältä sivusta ny tekee mieli kysyä sinulta - - että miksi koit tarpeelliseksi heittää tuon kysymyksen/epäilyksen...
Että kummastutti vaan...miksi kirjoitus joka selkeästi oli kirjotettu nimimerkillä ilkkis...sai aikaan sinussa tuollaisen vastineen...ikäänkuin olisit spekulonut että ilkkis väittäisi jonkun muun kirjoittaneen sen...
ettei minulla ny justiin ole kysyttävää häneltä...vaan tarve kysyä ny liittyi tässä kohtaa sinuun...joka heitit tuon..."Tuokaan ^^ ei varmaan ollut sinun mielipiteesi, vaan jonkun joka kirjoittaa nimissäsi?? " - - -
ent.ilkkis kirjoitti:
Tapasi mukaan vääristelet asiaa aika rankasti. En pyytänyt/vaatinut itselleni mitään erityiskohtelua vaan vain sen saman, kuin minkä itsellesikin suot ja mikä täällä pitäisi olla taattu kaikille - henk.koht. mieltymyksistä huolimatta.
Narsistia pitää kouluttaa sen omilla keinoilla. Tämän olen kanssasi oppinut. Tosin minä en kouluta sinua - erehdyin vain vastaamaan kysymykseesi. Josta vyörytyksesi nyt tällä kertaa alkoi. Ilmeisesti vastasin väärin!
Siinä kaikki, mitä tuosta nyt kannattaa kommentoida.Narsistia pitää kouluttaa sen omilla keinoilla.. :D
Joo, ei se oppi ojaan kaada minuakaan :)
Jos joltakin olen tältä palstalta jotakin minä oppinut - niin sinulta ;)
Kiitos siitä.
Mutta, kutsu sinä toisia palstailojoita narsisteiksi ja tyhmiksi ja lukutaidottomiksi lukihäiriöisiksi ihan niin paljon kuin huvittaa ja ummista silmäsi siltä ohimennen toisinaan hutaistulta töykeilyltä - joka on silkkaa ystävällisyyttä, kauneutta, rauhaa ja harmoniaa totuuden ystävältä.
Minä en ainakaan kuseta itseäni ja jos jostakin olen ylpeä, niin siitä. Ja syystä taidan ollakin. - komerop
3+9=12 kirjoitti:
"Vai onko jokin ERITYINEN SYY miksi juuri minulle esität kysymyksiä? :) Etkä esimerkiksi hänelle?"
Noh...tässä kohtaa se erityinen syy...miksi esitin nimenomaan kysymykseni liittyen...löytyy tuolta alustapäin...
kummastelin tuota sinun vastinettasi...siihen nimimerkin ilkkis kirjoittamaan alter ego juttuun...jossa käsitääkseni ei viitattu kehenkään...ja asiaa käsiteltiin yleisellä tasolla, että semmostakin täällä on...
Niin täältä sivusta ny tekee mieli kysyä sinulta - - että miksi koit tarpeelliseksi heittää tuon kysymyksen/epäilyksen...
Että kummastutti vaan...miksi kirjoitus joka selkeästi oli kirjotettu nimimerkillä ilkkis...sai aikaan sinussa tuollaisen vastineen...ikäänkuin olisit spekulonut että ilkkis väittäisi jonkun muun kirjoittaneen sen...
ettei minulla ny justiin ole kysyttävää häneltä...vaan tarve kysyä ny liittyi tässä kohtaa sinuun...joka heitit tuon..."Tuokaan ^^ ei varmaan ollut sinun mielipiteesi, vaan jonkun joka kirjoittaa nimissäsi?? ""Vai onko jokin ERITYINEN SYY miksi juuri minulle esität kysymyksiä? :) Etkä esimerkiksi hänelle?"
viittaa siihen että sinä olet ent. ilkkis tai vähintäänkin että ilkkis on tässä nyt hänen toivomansa kohde eikä hän itse. - - -
3+9=12 kirjoitti:
"Vai onko jokin ERITYINEN SYY miksi juuri minulle esität kysymyksiä? :) Etkä esimerkiksi hänelle?"
ettei minulla ny justiin ole kysyttävää häneltä...vaan tarve kysyä ny liittyi tässä kohtaa sinuun...joka heitit tuon..."Tuokaan ^^ ei varmaan ollut sinun mielipiteesi, vaan jonkun joka kirjoittaa nimissäsi?? "Niin. Tarve.
Se oli kysymys. Jos se herätti sinun epäilyksesi, pidäpä ne omalta osaltasi ihan itse kurissa.... Kun sehän on jo nähty, että mitä niiden orastavien kasvustojen kanssa saattaa käydä kun ne alkavat rönsyilemään.
Ottaen huomioon, minkälaista kyytiä ilkkis kenellekin tarjoaa palstalla, itse olen saanut osakseni enimmäkseen jäätävää nikottelua - juurikin siksi, kun se temppu temppu, kuten tänään sait lukea.... en ihmettele yhtään, että tulee tarpeita.
Onko vielä muuta? Katsos kun, en epäile yhtään, etteikö se ilkkis vaikkapa tässä vaiheessa osaa vastata sulle enemmän nätisti. Minä en ole ihan nätillä tuulella, joten jos meinaat vielä jotakin kysellä - ei siis omalta osaltasi vatvoa - niin teepä sellainen .... kysymysaloitus ihan vaikka mulle nimettynä? Omaksi ketjukseen? - 7+2=9
komerop kirjoitti:
viittaa siihen että sinä olet ent. ilkkis tai vähintäänkin että ilkkis on tässä nyt hänen toivomansa kohde eikä hän itse."viittaa siihen että sinä olet ent. ilkkis tai vähintäänkin että ilkkis on tässä nyt hänen toivomansa kohde eikä hän itse."
Jaa jaa...oikeesti ny en jaksa keskittyä tässä kohtaa tuohon ilkkiksen roolin ollenkaan...kunhan ny kummastelin...tuota - - vastinetta ilkkiksen kirjoitukseen tämän ketjun alussa...ja siitä syystä osoitin kysymykseni - - :lle
Mutta syy miksi vastasin tähän...oli tuo valitsemasi nimimerkki...rupes naurattaan...toivottavasti se on leikkimielinen...eikä totta... - - -
ent.ilkkis kirjoitti:
Sun kannattaisi lukea tätä palstaa vähän kuin "mahdollisuutena". Tuossa elisan tänään avaamassa ketjussa olisi ollut paikka tällekin keskustelulle ja siellä on jo oma kantani asiaa, jota et kaiketi ole lukenut tai sitten et ole halunnut sitä ymmärtää.
Minua ei kiinnosta se, miten montaa nimeä olet käyttänyt ja kauanko olet palstalla eri nikeillä roikkunut.
Minua kinnostaa se, miksi siitä on sinulla tullut ongelma, etten minä "usko".
Lopun voit tarkistaa elisan ketjuun kirjoittamastani ensimmäisestä vastauksesta. Jatketaan siellä, jos aihetta esiintyy.Ei ole ongelmaa. Älä usko :)
(nythän sä et varsinkaan usko :o*)
Jaa, voinko tarkistaa elisan aloittamasta ketjusta ihan.. Niin mitä tarkistaa?
Että se mitä teet tässä ketjussa on ihan tahatonta? Tiedostamatonta? Järkevää selitystä - tuosta noin vaan - selittää aivan kaiken.. kun se temppu, se temppu..
Jepsistä.
Ja mulle SAA edelleenkin tulla mieleen se alun höykytys ihan niin monta kertaa kuin mulle tulee. Sähän katsos reagoit sitten siihen ihan itse omien harkintojen mukaan. Pääasia, että se ei ollut mitenkään asiatonta osaltasi kenenkään mielestä, eikö niin?
Ihan miten vaan, jetsulleen niin kuten snaot, hypin käskystä tässä vaikka tasajalkaa lämpimikseni ja ihmettelen viisautesi loistetta, joka häikäisee niin, että ihan aurinkolasit tarttis just nyt lähtee kaivamaan vaikkapa komerosta.... - 5+9=14
- - kirjoitti:
Niin. Tarve.
Se oli kysymys. Jos se herätti sinun epäilyksesi, pidäpä ne omalta osaltasi ihan itse kurissa.... Kun sehän on jo nähty, että mitä niiden orastavien kasvustojen kanssa saattaa käydä kun ne alkavat rönsyilemään.
Ottaen huomioon, minkälaista kyytiä ilkkis kenellekin tarjoaa palstalla, itse olen saanut osakseni enimmäkseen jäätävää nikottelua - juurikin siksi, kun se temppu temppu, kuten tänään sait lukea.... en ihmettele yhtään, että tulee tarpeita.
Onko vielä muuta? Katsos kun, en epäile yhtään, etteikö se ilkkis vaikkapa tässä vaiheessa osaa vastata sulle enemmän nätisti. Minä en ole ihan nätillä tuulella, joten jos meinaat vielä jotakin kysellä - ei siis omalta osaltasi vatvoa - niin teepä sellainen .... kysymysaloitus ihan vaikka mulle nimettynä? Omaksi ketjukseen?"Jos se herätti sinun epäilyksesi, pidäpä ne omalta osaltasi ihan itse kurissa"
Niin edelleen...minä kummastelin vastinettasi...
siihen ilkkiksen alter ego kommentiin...ei siinä kohtaa ollut mitään sen kummempia epäilyjä...
Mitä muuten tulee epäilyyksiini muita "nimettyjä"palstakirjoittajia kohtaan, pyrin pitämään mölyt mahassani...kun taas käsittääkseni sinä ny syyllistyit niiden kylvämiseen...viittamalla että mistäs tietää vaikka ilkkis kirjoittelisi elisakettunakin välillä... - - -
5+9=14 kirjoitti:
"Jos se herätti sinun epäilyksesi, pidäpä ne omalta osaltasi ihan itse kurissa"
Niin edelleen...minä kummastelin vastinettasi...
siihen ilkkiksen alter ego kommentiin...ei siinä kohtaa ollut mitään sen kummempia epäilyjä...
Mitä muuten tulee epäilyyksiini muita "nimettyjä"palstakirjoittajia kohtaan, pyrin pitämään mölyt mahassani...kun taas käsittääkseni sinä ny syyllistyit niiden kylvämiseen...viittamalla että mistäs tietää vaikka ilkkis kirjoittelisi elisakettunakin välillä...No, annapa kylvön kasvaa sitten ja sivuuta se kommenttini, että se oli heitto, jonka EK käsittääkseni oivalsi ihan oikein. Siis, niin kuin, sivuutat sen kommentin vaan.. ja jatkat vatvomista juuri tuolla samalla pätkällä, jonka olet jo ties monettako kertaa lainaamassa...
No, kummastelepa. Ja kuule, ole omalta osaltasi iloinen siitä, että ilkkis ei ole ottanut sinua koskaan möykytykseensä, opettaakseen muille palstalukijoille, miten oikea narsisti käyttäytyy.. ;)
Ai niin, sinä olit se läheisriippuvainen.. Vatvooko kaikki läheisriippuvaiset NOIN paljon.
Ehkä minäkin olen läheisriippuvainen. Kun hieman tuppaa häiritsemään se, että ilkkikselle se on ihan ok (kuten sinullekin näköjään) , että se on omalta osaltaan aikoinaan minua möykyttänyt jonkun palstakirjoittajan sille lähettämän yksärin vuoksi..
Että se on ihan ok.... No, joillekin menee mikä vaan.
Koska sulla on selkeä vatvontavaihe päällä, eikä sulla ole siis oikeasti kysyttävää ja vapaaehtoisesti sivuutat jopa vastauksia esittämiisi vatvotuksiin, niin ..
Ehkä sen aika näyttää kauan jaksat vatvoa sinä juuri tuota kohtaa. Ehkä se välähtää sullekin joskus. Väliajalla, toivon totisesti, että ilkkis muistaa sulle vastatessaan olla puhdasta kultaa. Saattaa muuten välähtää aika pikaisesti.
Vai mikä se oli nyt se syy, että sen meininki ei kummastuta ollenkaan.... niin paljon, että siltä kysyisit.... Ai niin, kun se ei ole koskaan ollut sulle ilkeä, eikä jäätävä!!
Etkä sä ollut mun alkuaikoina palstalla?? Ja asia edelleen vaan kiinnostaa.... koska... Mietis nyt tarkkaan :)
*mää meen syömään* - 16+15=31
- - kirjoitti:
Niin. Tarve.
Onko vielä muuta? Katsos kun, en epäile yhtään, etteikö se ilkkis vaikkapa tässä vaiheessa osaa vastata sulle enemmän nätisti. Minä en ole ihan nätillä tuulella, joten jos meinaat vielä jotakin kysellä - ei siis omalta osaltasi vatvoa - niin teepä sellainen .... kysymysaloitus ihan vaikka mulle nimettynä? Omaksi ketjukseen?"jos meinaat vielä jotakin kysellä - ei siis omalta osaltasi vatvoa - niin teepä sellainen .... kysymysaloitus ihan vaikka mulle nimettynä? Omaksi ketjukseen?"
Niin, pakko vielä lisätä tuosta, ettei ole pitkäkään kun joku muukin yritti tyrkyttää tuota samaa ajatusta, että olisin tehnyt aloituksen nimenomaan hänestä...
Että en ny ole tekemässä aloitusta sinusta, enkä kenestäkään muustakakaan...että jos aloitus sinusta tulee...niin se ei ole minun tekemäni...ei siltikään vaikka nimmarina koneen tyrkkäämää yhteenlaskua käytettäisiinkin... - 12+13=25
- - kirjoitti:
No, annapa kylvön kasvaa sitten ja sivuuta se kommenttini, että se oli heitto, jonka EK käsittääkseni oivalsi ihan oikein. Siis, niin kuin, sivuutat sen kommentin vaan.. ja jatkat vatvomista juuri tuolla samalla pätkällä, jonka olet jo ties monettako kertaa lainaamassa...
No, kummastelepa. Ja kuule, ole omalta osaltasi iloinen siitä, että ilkkis ei ole ottanut sinua koskaan möykytykseensä, opettaakseen muille palstalukijoille, miten oikea narsisti käyttäytyy.. ;)
Ai niin, sinä olit se läheisriippuvainen.. Vatvooko kaikki läheisriippuvaiset NOIN paljon.
Ehkä minäkin olen läheisriippuvainen. Kun hieman tuppaa häiritsemään se, että ilkkikselle se on ihan ok (kuten sinullekin näköjään) , että se on omalta osaltaan aikoinaan minua möykyttänyt jonkun palstakirjoittajan sille lähettämän yksärin vuoksi..
Että se on ihan ok.... No, joillekin menee mikä vaan.
Koska sulla on selkeä vatvontavaihe päällä, eikä sulla ole siis oikeasti kysyttävää ja vapaaehtoisesti sivuutat jopa vastauksia esittämiisi vatvotuksiin, niin ..
Ehkä sen aika näyttää kauan jaksat vatvoa sinä juuri tuota kohtaa. Ehkä se välähtää sullekin joskus. Väliajalla, toivon totisesti, että ilkkis muistaa sulle vastatessaan olla puhdasta kultaa. Saattaa muuten välähtää aika pikaisesti.
Vai mikä se oli nyt se syy, että sen meininki ei kummastuta ollenkaan.... niin paljon, että siltä kysyisit.... Ai niin, kun se ei ole koskaan ollut sulle ilkeä, eikä jäätävä!!
Etkä sä ollut mun alkuaikoina palstalla?? Ja asia edelleen vaan kiinnostaa.... koska... Mietis nyt tarkkaan :)
*mää meen syömään*"Ja kuule, ole omalta osaltasi iloinen siitä, että ilkkis ei ole ottanut sinua koskaan möykytykseensä"
kuule kun mulla on joku muistikuva tuostakin...ilkikurimus? ent ilkikurimus? ent. ilkkis ?empath?
että voi olla syynä siihenkin ettei kauheesti viitsi kysellä häneltä mitään...
mitä tulee sun alkuaikoihin, en tiedä...koska olet tullut...minä olen tullut Ännä suhteeni päättymisen jälkeen...joka päättyi syyskuussa 2011...ihan en muista tarkaan milloin uskaltauduin ensimmäistä kertaa kirjoittmaan...ehkä vuodenvaihteen tienoilla...
Mutta muistan kyllä sen, että alusta asti minuakin kohtaan hyökkäiltiin, "tiedettiin" kirjoittaneen jopa yölläkin...vaikka en palstalla ollut ollutkaan...
ja kauheasti minun kirjoittamiseni täällä jotakuta harmittaa edelleen...jonkun mielestä olen mukamas ajanut kaikki muut kirjoittajat pois... - - -
16+15=31 kirjoitti:
"jos meinaat vielä jotakin kysellä - ei siis omalta osaltasi vatvoa - niin teepä sellainen .... kysymysaloitus ihan vaikka mulle nimettynä? Omaksi ketjukseen?"
Niin, pakko vielä lisätä tuosta, ettei ole pitkäkään kun joku muukin yritti tyrkyttää tuota samaa ajatusta, että olisin tehnyt aloituksen nimenomaan hänestä...
Että en ny ole tekemässä aloitusta sinusta, enkä kenestäkään muustakakaan...että jos aloitus sinusta tulee...niin se ei ole minun tekemäni...ei siltikään vaikka nimmarina koneen tyrkkäämää yhteenlaskua käytettäisiinkin...Minusta??
Lue uudelleen: MinuLLE.
Yksinkertaisia kylläei kysymyksiä vieläpä, niin päästäänn helposti eroon näistä sinun mieltäsi kummastuttavista asioista. - 3+9=12
- - kirjoitti:
Minusta??
Lue uudelleen: MinuLLE.
Yksinkertaisia kylläei kysymyksiä vieläpä, niin päästäänn helposti eroon näistä sinun mieltäsi kummastuttavista asioista."Lue uudelleen: MinuLLE."
noh...siihenkään ei ole tarvetta...tehdä sellaista aloitusta jossa osoittaisin erityisesti kysymyksiä sinulle...
Teen niin kuin vain silloin kun tekee mieli kysyä jos joku komentointisi/mielipiteesi kummastuttaa...kuten nyt tänään kävi...
Edellinen kerta tais liittyä siihen blogikirjoittelu aiheeseen...jossa komenttiasi myös kummastelin... - - -
12+13=25 kirjoitti:
"Ja kuule, ole omalta osaltasi iloinen siitä, että ilkkis ei ole ottanut sinua koskaan möykytykseensä"
kuule kun mulla on joku muistikuva tuostakin...ilkikurimus? ent ilkikurimus? ent. ilkkis ?empath?
että voi olla syynä siihenkin ettei kauheesti viitsi kysellä häneltä mitään...
mitä tulee sun alkuaikoihin, en tiedä...koska olet tullut...minä olen tullut Ännä suhteeni päättymisen jälkeen...joka päättyi syyskuussa 2011...ihan en muista tarkaan milloin uskaltauduin ensimmäistä kertaa kirjoittmaan...ehkä vuodenvaihteen tienoilla...
Mutta muistan kyllä sen, että alusta asti minuakin kohtaan hyökkäiltiin, "tiedettiin" kirjoittaneen jopa yölläkin...vaikka en palstalla ollut ollutkaan...
ja kauheasti minun kirjoittamiseni täällä jotakuta harmittaa edelleen...jonkun mielestä olen mukamas ajanut kaikki muut kirjoittajat pois...:) No, samaa olen minäkin kuullut/lukenut.
Minun palstailuni on syy siihen miksi niin moni muu ei kirjoita :D
Välillä jotkut ovat jopa pitäneet kirjaa siitä, että milloin olen jonkun palstalta poissa pysymisen jälkeen taas saapunut palstalle ja mitä kaikkea vielä.
No, huvinsa kullakin. Minä tulin palstalle muistaakseni jossakin vaiheessa vuodenvaihetta, olisiko ollut 10-11. (tuossa kohtaa meneekin somuun, kun viime joulunkin laskee jouluksi 2013.. Jostakin päivämääränlaskemisteknisestä syystä).. ja sain kuulla olleeni palstan vakkarikirjoittaja vuosikausia. Tai jotakin sinnepäin.. vuosia aiemmin..
Ja syyksi riitti se, että mulla oli palstalla hauskaa muiden kirjoittajien kanssa. Sitten jo kohta sainkin lukea kuuluvani sisäpiiriin :) Ja nythän olen jo sen luonut, ei tästä pitkä aika ole kun jossakin sen suuntaista meinattiin :D
Ja sen mukana säännölliset jäätävät ryöpyt ja suoranaiset haukkumiset, hoitoontoivottamiset, narsistiksi leimaamiset, valehtelijaksi haukkumiset (omista kokemuksistaanhan ei saa kirjoittaa - varsinkaan, jos jokin asia joltakin tuntuu tai on tuntunut...) ja mitä vielä kaikkea. Olen varmaan sen kummemmin liioittelematta ollut kaikki muut palstakirjoittajat aina jonkun mielestä.. Kunhan en vaan itse revittele sillä asialla huumoria, enkä vaan tarjoile takaisinpäin. Sehän se pointti olikin, tässä minun koulutuksessani ;)
Jukuripäät ovat hieman hitaita oppimaan :D
Nykyisin niin väliä, menee sormijumpaksi tämä näpyttely ja tekniikan harjoittamiseksi. (sen kuuluisan kymmensormitekniikan - miinus seitsemän, eli olen edistynyt yhdellä sormella alkuajoista)
No, sormi vuodessa, niin seitsemän vuotta vielä - voin alkaa kirjailijaksi :o - 8+3=11
- - kirjoitti:
:) No, samaa olen minäkin kuullut/lukenut.
Minun palstailuni on syy siihen miksi niin moni muu ei kirjoita :D
Välillä jotkut ovat jopa pitäneet kirjaa siitä, että milloin olen jonkun palstalta poissa pysymisen jälkeen taas saapunut palstalle ja mitä kaikkea vielä.
No, huvinsa kullakin. Minä tulin palstalle muistaakseni jossakin vaiheessa vuodenvaihetta, olisiko ollut 10-11. (tuossa kohtaa meneekin somuun, kun viime joulunkin laskee jouluksi 2013.. Jostakin päivämääränlaskemisteknisestä syystä).. ja sain kuulla olleeni palstan vakkarikirjoittaja vuosikausia. Tai jotakin sinnepäin.. vuosia aiemmin..
Ja syyksi riitti se, että mulla oli palstalla hauskaa muiden kirjoittajien kanssa. Sitten jo kohta sainkin lukea kuuluvani sisäpiiriin :) Ja nythän olen jo sen luonut, ei tästä pitkä aika ole kun jossakin sen suuntaista meinattiin :D
Ja sen mukana säännölliset jäätävät ryöpyt ja suoranaiset haukkumiset, hoitoontoivottamiset, narsistiksi leimaamiset, valehtelijaksi haukkumiset (omista kokemuksistaanhan ei saa kirjoittaa - varsinkaan, jos jokin asia joltakin tuntuu tai on tuntunut...) ja mitä vielä kaikkea. Olen varmaan sen kummemmin liioittelematta ollut kaikki muut palstakirjoittajat aina jonkun mielestä.. Kunhan en vaan itse revittele sillä asialla huumoria, enkä vaan tarjoile takaisinpäin. Sehän se pointti olikin, tässä minun koulutuksessani ;)
Jukuripäät ovat hieman hitaita oppimaan :D
Nykyisin niin väliä, menee sormijumpaksi tämä näpyttely ja tekniikan harjoittamiseksi. (sen kuuluisan kymmensormitekniikan - miinus seitsemän, eli olen edistynyt yhdellä sormella alkuajoista)
No, sormi vuodessa, niin seitsemän vuotta vielä - voin alkaa kirjailijaksi :o"No, huvinsa kullakin."
Niin tämä narsisti asia, narsimi palstakin on tosi kummallinen maailma...
tulee aina hivenen verrattua siihen omaa kokemukseeni liittyen Ännäksi nimeämääni henkilöön...jotensakin on paljon samankaltaisuutta häneen liittyen...
mutta joo...väliin sitä ikäänkuin addiktoituu tähänkin...juurkin tuon menneen kokemuksen myötä...ja omakin pää alkaa pyörimään...
tuossa teidän sposti sotkua lukiessanne jäin jopa miettimään...että voisiko tuo viime kesänä Ännäni minulle lähettämän spostisotkun sisältämä naisen nimellä oleva rekisteröity suomi kaksnelosen spostiosoite...olla peräisin täältä...
Että hyvin tarkkakin sitä joutuu sitten oleman sen oman pään suhteen...ettei se kuuluisa mielikuvitus lähde liikaa laukkaamaan...
noh...onneksi minulla on työni ja vähän muutakin elämää välillä...ettei vallan hulluksi sentäs tule...ja siinä toivossa elän...että tämäkin täällä oleminen/kirjoittaminen loppuu jossain vaiheessa...
"No, sormi vuodessa, niin seitsemän vuotta vielä - voin alkaa kirjailijaksi :"
mitä taas tuohon tulee...niin minustakin piti tulla kirjailija...kirjoitin niin jo 60-70 luvulla silloisiin koulutoverini/ystävän kirjoihin...kysymykseen...miksi aion tulla...
Aiheestä puhuttiin joskus Ännänkin kanssa...tiedä sitten, ehkä/josko joskus eläkepäivinä...saahan sitä haaveilla... - - -
8+3=11 kirjoitti:
"No, huvinsa kullakin."
Niin tämä narsisti asia, narsimi palstakin on tosi kummallinen maailma...
tulee aina hivenen verrattua siihen omaa kokemukseeni liittyen Ännäksi nimeämääni henkilöön...jotensakin on paljon samankaltaisuutta häneen liittyen...
mutta joo...väliin sitä ikäänkuin addiktoituu tähänkin...juurkin tuon menneen kokemuksen myötä...ja omakin pää alkaa pyörimään...
tuossa teidän sposti sotkua lukiessanne jäin jopa miettimään...että voisiko tuo viime kesänä Ännäni minulle lähettämän spostisotkun sisältämä naisen nimellä oleva rekisteröity suomi kaksnelosen spostiosoite...olla peräisin täältä...
Että hyvin tarkkakin sitä joutuu sitten oleman sen oman pään suhteen...ettei se kuuluisa mielikuvitus lähde liikaa laukkaamaan...
noh...onneksi minulla on työni ja vähän muutakin elämää välillä...ettei vallan hulluksi sentäs tule...ja siinä toivossa elän...että tämäkin täällä oleminen/kirjoittaminen loppuu jossain vaiheessa...
"No, sormi vuodessa, niin seitsemän vuotta vielä - voin alkaa kirjailijaksi :"
mitä taas tuohon tulee...niin minustakin piti tulla kirjailija...kirjoitin niin jo 60-70 luvulla silloisiin koulutoverini/ystävän kirjoihin...kysymykseen...miksi aion tulla...
Aiheestä puhuttiin joskus Ännänkin kanssa...tiedä sitten, ehkä/josko joskus eläkepäivinä...saahan sitä haaveilla...Aivan varmasti on suomi kaksnelosen s.postiosoite S24:lta, ei luuloakaan muusta. Ei kait niitä ole palstojen perusteella sen enempää karsinoitu, vaan eikö se tule ihan rekisteröitymisen yhteydessä se s.posti? Ja kun nikin rekkaa, se rekkautuu S24:lle? Ja sama nikki toimii palstalla kuin palstalla sekin.
Minulla kun ei ole juuri tuota S24 s.postia, niin en tiedä. Kuten ei rekattua nimimerkkiäkään. - 4+14=18
- - kirjoitti:
Aivan varmasti on suomi kaksnelosen s.postiosoite S24:lta, ei luuloakaan muusta. Ei kait niitä ole palstojen perusteella sen enempää karsinoitu, vaan eikö se tule ihan rekisteröitymisen yhteydessä se s.posti? Ja kun nikin rekkaa, se rekkautuu S24:lle? Ja sama nikki toimii palstalla kuin palstalla sekin.
Minulla kun ei ole juuri tuota S24 s.postia, niin en tiedä. Kuten ei rekattua nimimerkkiäkään."Aivan varmasti on suomi kaksnelosen s.postiosoite S24:lta, ei luuloakaan muusta"
niin en sitä epäillytkään...
mutta tuo tuntemattoman naisen sposti osoite joskus mietityttää minua...
siihen liittyyy niin huijamista, narsisti kuin kostokin...ja paljon on :) :) :) ja huutomerkkejäkin...ihan ikävien/hyökäävienkin lauseiden perässä...
tapa...jota usein näkyy käytettävän täälläkin...että tarkoitin, että jäin miettimään...kun noita teidän spostisotkujanne luin...että voisiko se olla jonkun täällä kirjoittavan spostiosoite... j lehtinen kirjoitti:
Kyllä nyt on maailmankirjat sekaisin, niin pidetty ja kaikkien kehuma elisafox on huudellut puskista! Nyt tuli leima otsaan :-)
No tervetuloa kerhoon, minutkin on nimetty puskajussiksi ja se ei ole minun elämääni mitenkään vaikuttanut. Luulen ettei se sinunkaan elämään pahemmin vaikuta...
Mielestäni sinulla on ollut todella pitkä pinna ja olet usein ollut se selvittelijä "kaikkien kaveri", mutta nyt tais sullakin vähän käämit kärahtää, sinäkin olet näköjään vain ihminen :-)
"Tarkastele asiaa sen valossa."
Minä en ota kantaa teidän väliseen asiaan, joten en tarkastele asiaa valossa, vaan siirryn varjoon ja annan valon paistaa vasten teidän kasvoja....Joo, olen huudellut puskista ja tehnyt paljon muitakin tihutöitä. Olen myös kertonut palstalla omista törkeyksistäni, virheistäni ja tehdyistä munauksista. Enkä edes viitsi poistaa niitä. Mistä sitten tälläinen jalustalle nostaminen johtaa? Minä en ole halunnut sitä.
Mulla kun käämit kärähtää, ärähdän. Se taisi olla sen edellisen "sodan" aikaan viimeksi (kun sanoin tympääntyneeni mm yltin, - - , ja yxexän ja milloin kenenkin höykytykseen) ei tänään.
Minä oikeasti pidän teistä palstailijoista. Vaikken tuntisikaan teitä sen paremmin. Näen kipinää/elämää joita vain poikkeuksellisen harvoista kirjoista löytyy. Ja kukaan tai mikään ei ole ennalta-arvattavissa. Juuri siksikin ihmisen käyttäytyminen on niin kiehtova aihe.
Palsta on eräs keino opetella kärsivällisyyttä. Minä olen joutunut opettelemaan sitä ihan syystä. Ihminen, joka on ollut sokea ja kuuro tarvitsee erityisesti sellaista. Ei tämä silti irl-elämän veroista ole. Siellä joutuu oikeasti lujille ja kaikki voimavarat ovat tarpeen.
Valosta varjoon. Kaunis kielikuva.4+14=18 kirjoitti:
"Aivan varmasti on suomi kaksnelosen s.postiosoite S24:lta, ei luuloakaan muusta"
niin en sitä epäillytkään...
mutta tuo tuntemattoman naisen sposti osoite joskus mietityttää minua...
siihen liittyyy niin huijamista, narsisti kuin kostokin...ja paljon on :) :) :) ja huutomerkkejäkin...ihan ikävien/hyökäävienkin lauseiden perässä...
tapa...jota usein näkyy käytettävän täälläkin...että tarkoitin, että jäin miettimään...kun noita teidän spostisotkujanne luin...että voisiko se olla jonkun täällä kirjoittavan spostiosoite...Mun sähköpostisosoite on tänne elisakettu@jne...
enkä tod usko minulla olevan asiaan mitään yhteyttä. Mutta noista vihjeistä ja hymiöistä ... Tuttua tuossa on kyllä. Silti se voi olla... hakuammuntaa. Sun pitää päätellä asia itse, tai sitten antaa olla.- 4+18=22
elisakettu kirjoitti:
Mun sähköpostisosoite on tänne elisakettu@jne...
enkä tod usko minulla olevan asiaan mitään yhteyttä. Mutta noista vihjeistä ja hymiöistä ... Tuttua tuossa on kyllä. Silti se voi olla... hakuammuntaa. Sun pitää päätellä asia itse, tai sitten antaa olla."Mutta noista vihjeistä ja hymiöistä ... Tuttua tuossa on kyllä. Silti se voi olla... hakuammuntaa. Sun pitää päätellä asia itse, tai sitten antaa olla."
niin en ny tiettyä ketään varsinaisesti epäillytkään...
kuhan ny vaan välillä mietin...kuten totesin...olen törmännyt täällä moneenkin hyvin samankaltaiseen juttuun liittyen Ännäksi kutsumaani henkilöön...kuten ny vaikkapa nuo mainitsemani hymiöt ja huutomerkit...
ja olen välillä miettinyt, että vaikka sposti on naisen nimellä...niin se voisi olla yhtä hyvin ännäni joku tekaisema spostiosoite...ja koko tuo sposti sotku hänen itse keksimänsä...
mutta joo...välillä aina nää jutut päässä aktivoituu...kuhan ny taas tuli mieleen kun puhuitte sposteista... 4+18=22 kirjoitti:
"Mutta noista vihjeistä ja hymiöistä ... Tuttua tuossa on kyllä. Silti se voi olla... hakuammuntaa. Sun pitää päätellä asia itse, tai sitten antaa olla."
niin en ny tiettyä ketään varsinaisesti epäillytkään...
kuhan ny vaan välillä mietin...kuten totesin...olen törmännyt täällä moneenkin hyvin samankaltaiseen juttuun liittyen Ännäksi kutsumaani henkilöön...kuten ny vaikkapa nuo mainitsemani hymiöt ja huutomerkit...
ja olen välillä miettinyt, että vaikka sposti on naisen nimellä...niin se voisi olla yhtä hyvin ännäni joku tekaisema spostiosoite...ja koko tuo sposti sotku hänen itse keksimänsä...
mutta joo...välillä aina nää jutut päässä aktivoituu...kuhan ny taas tuli mieleen kun puhuitte sposteista...Voi olla ännänkin tekaisema sp-osite, kyllä. Helppoa kuin heinänteko...
Mutta, mutta.... eräs asia, oletko koskaan ajatellut että saattaisit olla tunnistettavissa palstalla? Meinaan vain, että paljon olet tunnistettavuuksia tuonut esille. Joillekin saattaa riittää yksi yksi= ja plim! siinähän se ylt onkin. Kun se aina ei mene niin, että tuttu tunnistaa, vaan joku tutuntuttu havaitsee yhtäläisyyksiä johonkin tuttunsa tietämään... maailma on pieni. Joskus aivan liian pieni. Valitettavasti.- 5+9=14
elisakettu kirjoitti:
Voi olla ännänkin tekaisema sp-osite, kyllä. Helppoa kuin heinänteko...
Mutta, mutta.... eräs asia, oletko koskaan ajatellut että saattaisit olla tunnistettavissa palstalla? Meinaan vain, että paljon olet tunnistettavuuksia tuonut esille. Joillekin saattaa riittää yksi yksi= ja plim! siinähän se ylt onkin. Kun se aina ei mene niin, että tuttu tunnistaa, vaan joku tutuntuttu havaitsee yhtäläisyyksiä johonkin tuttunsa tietämään... maailma on pieni. Joskus aivan liian pieni. Valitettavasti."Mutta, mutta.... eräs asia, oletko koskaan ajatellut että saattaisit olla tunnistettavissa palstalla?"
joo olen kyllä miettinyt...mutta asiat jotka olen täällä kertonut niin itsestäni, lapsuudestani, avioliitostani, omista virheistäni liittyen LR-persoonaani...ovat tavallaan tuttavapiirissäni ihan julkisia...
ei minulla ole siten mitään salattavaa...ja käsittääkseni muutama hyvä ystäväni, kaverini ja tuttavani ovat itse suht. täyspäisiä ja ns. normaalia/tavallista elämää viettäviä ihmisiä...
Ainut ns. omituinen ihminen on ollut tuo Ännäni...ja jos hän täällä liikkuisi...niin kyllä varmasti tunnistaisi tarinani...
eikä minulla senkään suhteen ole mitään salattavaa...en ole tehnyt mitään väärää/rikollista...ns. pettänyt ketään...ihan voisin kaikesta/suhteesta kertomastani puhua julkisestikin...jos siihen/häneen ei liittyisi muitakin ihmisiä...
mutten ny sentäs netin keskustelupalstoilla nimelläni...kun täällä ny voi taas liikuskella ties millaisia ihmisiä...etten ny reality elämääni mitään hörhöjä halua häiritsemään...
ihan riittää niiden täällä melskaaminen...jos ny joku tuntemattoman ihmisen persoonan ja elämän mitätöimisestä jotain kiksejä itselleen saa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333