Jälleen on joku aloittelemassa taloudellista itsemurhaa..
Yllättävän huono opettaja tuntuu historia olevan.
Uusi Grilli, taas..
63
2101
Vastaukset
- legalizedwriter
Helppo se on saamattoman kotilusmun huudella, kunnei mihinkään itse kykene. Minä itse olen henkilökohtaisesti tyytyväinen, jos joku tarttuu toimeen ja TEKEE jotain, sen sijaan että mussuttaa perse homeessa kotona.
Niinikään olen tyytyväinen, jos saan joskus valita jostain muustakin vaihtoehdosta kuin siitä yhdestä ainoasta, oli se sitten jonkun kohdalla taloudellinen itsemurha taikka ei. Säälittävää ryhmää tuo Harjavallan alin kasti joka luukuissaan mutisee. - "rauhanturvaaja" :))
Kas, pirkkalan pikku"mies" oikein pillastui :))))
Kyllä kyllä, helppo se on tyytyväinen olla kun muut tarttuu toimeen, vaan miten on oman tekemisesi laita? - legalzedwriter
Heh, sanovat sitä napoleon kompleksiksi. Pienten miesten yleinen vaiva.
- legalizedwriter
Pullistelijoille luontaista toimintaa on ottaa voima käyttöön sen vähäisen järjen loppuessa. Itse kuulun onneksi ihan eri ihmisryhmään. Toki noilla kirjoittelijoilla tuossa ylempänä on ne ongelmat muutenkin hiukan moninaisempia. Noilla eväillä siis mennään.
- diudiudiu
sillä entisellä pirun rumalla ja pienellä "vartiopäälliköllä" oli tunnetusti kompleksi pahimmasta päästä-
- "rauhanturvaaja" :))
Totta, kuulut pikkumiesten ihmisryhmään, joiden rahkeet eivät riitä muuhun kuin pään aukomiseen. Ainoa keino tulla huomatuksi ja saada huomiota on pikkumiehille pään aukominen. Siitäkin tuleva huomio on ainoastaan negatiivista,mutta eiväthän he reppanat sitäkään ymmärrä.
- legalizedwriter
Miksi jälleen uusi nimimerkki? Rahkeeni riittävät muuten sellaisiin asioihin, joista sinulla ei ole minkäänlaista hajua, ja tunnustusta ropisee harvase päivä. Tuollaiset pellet hourivat jostain komplekseista, vaikka pirkkala-houreista ja nimimerkkipakkomielteestä päätellen ne on jollain ihan muulla ihmisellä kuin meikäläisellä.
No, en edelleenkään ala kenenkään kotispurgun internet-terapeutiksi, joten jatkakaa rauhassa. Been there, done that. Se on morjes taas! :)))
- Surullista
Vetoan kaikkiin tälle palstalle kirjoitteleviin harjavaltalaisiin: Olkaa kilttejä ja lopettakaa nimimerkki Legalizedwriter:in kiusoittelu.
Katsokaa hänen seuraavaa virkettään:
"Rahkeeni riittävät muuten sellaisiin asioihin, joista sinulla ei ole minkäänlaista hajua, ja tunnustusta ropisee harvase päivä."
Kirjoittaako terve, täysipäinen ihminen tällaista tekstiä? Kuka normaali ihminen tulee tällaisille palstoille ylistämään itse itseään?
Me tiedämme vastauksen. Ja jätämme Legaziledwriter:in jatkossa rauhaan. - "rauhanturvaaja" :))
Pirkkalan pikku"mies" on aivan itse, vaikka onkin mieleltään sairas, aiheuttanut itseensä kohdistuvan käytöksen, joten matka jatkuu..
- Sääliö
Olet toki aivan oikeassa, mutta jotenkin tämä alkaa tuntua jo pahalta. Eihän se ressukka osaa kuin nöyryyttää itseään julkisesti.
Minusta ei ole reilua lyödä syyntakeetonta ihmistä, olkoonkin tämä kuinka ärsyttävä tahansa. - Starttimoottori
Jep, tulossa taas tyypillinen starttirahagrilli. Sterttirahat loppu, grilli loppu.
- Maggara ja Sinabbi
No, ainakin joku uskaltaa yrittää. Se on jo hatunnoston arvoista.
Ja jos on starttirahaa osannut yrittämiselleen hakea, niin sitä parempi.
Hyvä, kun saadaan toimintaa ja elävyyttä tuollekin kulmalle kaupunkia.
Tervetuloa vaan!- hyvä juttu
Totta...
- Isoveli ahkerana
Tiesittehän muuten, että Legalizedwriter on yksi tämän palstan ylläpitäjistä. Hän ei kuitenkaan uskalla poistaa kaikkia itselleen kiusallisia kommentteja, joten hän käyttää miedompaa taktiikkaa.
Seuratkaapa: Hän poistaa itse omien kommenttiensa saamat miinukset, ja vastaavasti lisää plussia joillekin neutraaleille kommenteille.
Nerokasta harhauttelua, Legalizedwriter. Tosin ilmeisen paljon aikaa ja vaivaa vaativaa toimintaa.
Hyvää jatkoa kuitenkin valitsemallesi linjalle.- Supikoira.
Kyllä. Pirkkalan pikku"mies" viettää vauhdikasta elämäå.. :)))
- legalzedwriter
Koska ja mihin aukeaa uusi grilli?
- uhoja
Harvemmin täällä käyn mut hiukan hei vituttaa et Legalizedwriter on joka keskustelussa aukomasa päätä ja pätemässä. mut joo mitäs sille voi jos on ihan suomi24 riippuvainen ihminen ja elämään ei kuulu kun ihmisille pää aukominen täällä, mee hei baariin aukomaan ja jakamaan mielipiteitä niin katsotaan miten sinullekin käy!
- "rauhanturvaaja" :))
Jaa mää vai!!! Tuu tän ni saat munaa!!!
- vbsvousbdvosvop
No sinäpä kova jätkä olet kun jollain baarissa turpaan vetämisellä alat uhoamaan. Vittu mikä pelle.
- mitäny
Onks tietoo?
- Minde4
Pitäisi olla tyytyväinen, että toiset uskaltaa yrittää!!! Kaatelliset huutelee ja todennäköisesti itse on työttömänä ja V***N luuserina oleilee vaan!!!! Pistää kiukuttamaan suunnattomasti. Kyllähän Hautalassa on yrittäjiä ollut ja eräällä pariskunnalla (nainen teki työt) meni ihan mukavasti. Eron takiahan se kiinni laitettiin, kuulemma!!
- legalzedwriter
Kerrohan meille pariskunnan talouslukuja, kun tiedät että bisnes pyöri mukavasti.
- siin sull
300000 eeroo vuosi;)
- legalzedwriter
Se on muutama kuukausi ku naulataan taas ovet kiinni. Aikanaan kun olin leikkimässä sotilasta "rauhanturvahommissa" söin tota arabipaskaa aivan riittämiin, ja tiedän ettei se länsimaalaisille oikeaan ruokaan tottuneille kelpaa.
Kyllä hölmö täytyy olla kun yrittää harjavaltalaisille tollasta moskaa tarjota!
Taloudellinen itsemurha, ja nopea!!
Tosin aivan sama minulle mihin joku starttirahansa hassaa, mutta ihmetellä täytyy, joten se on taas heido :)) - kui...
Kauan kestää avaaminen?
- Hiljaahiljaa
hyvä tulee
- eevitis
Hiljaahiljaa kirjoitti:
hyvä tulee
Hei, me harjavaltalaiset olemme idiootteja. Jonkun pitäisi käydä se meille kertomassa.
- joujou3
Kaikki kirjottaa ******... tutustukaa paperiehin. kaikista idiootein minna on vapaalla ja ketäköhän seutraavaks rasikaa/puukottaa? Ja nyt vielä valtojen idiooteimman pitkätukan kans.....jukka or soma... ***** mikä yhtälö...hyi ********! onneks kuulemma... PYUM!
- kummulla35
Tyhjyyden huippu: harjavaltalainen yrittäjä.
- Aukeis vaanpian
kummulla35 kirjoitti:
Tyhjyyden huippu: harjavaltalainen yrittäjä.
kyllästyny läskihansun pikakuraan.
- KOIRATISSI
Siis se sama, jolla muki maistuu vuodesta toiseen paskatti juuri elukkansa sillalle koiria kassissa!
- qwertyjjg
miten idiooteista idiootein liittyy ton grillin avaamiseen?
kuulemma nykyään nakuhyppelijän kanssa- gay77345
Ei Harjavallassa kannata.
- automies
Sinä ketä ajat sillä vanhalla pahalla mopoautolla, olet nähtävästi koittanu piristää sitä. Onko tuo keskusta aivan oikea paikka testailla sitä? Olen itse ollut jo yli 20vuotta autoharrastelija ja myös tajunnut paikat missä auto testaillaan.
- kassialma.
Siis se sama, jolla muki maistuu vuodesta toiseen kuljeskeli mopoautolla koiria kassissa!
- juojuo.
kassialma. kirjoitti:
Siis se sama, jolla muki maistuu vuodesta toiseen kuljeskeli mopoautolla koiria kassissa!
Kaikki kirjottaa ******... tutustukaa paperiehin. kaikista idiootein minna on vapaalla ja ketäköhän seutraavaks rasikaa/puukottaa? Ja nyt vielä valtojen idiooteimman pitkätukan kans.....jukka or soma... ***** mikä yhtälö...hyi ********! onneks kuulemma... PYUM!
- vetelää
juojuo. kirjoitti:
Se saa mun levikset repeemää!!!
- kannattaa käydä
Tosi isot ja halvat annokset...
- majoneesimatti
Taisi olla haaveissa vaan koko grilli ukkelilla;)
- uusvanhahautala3
Aika hiljasta on grillin suunnalla :P
- tuplanakki3
Nii-i, aika hölmöö lukea lehdestä juttuja että joku meinaa avata grillin.
- Olis kyl hyvä
joku muukin paikka ko hansun paskanen luola
sais hymytarraporukka käydä kattoos sitäkin paikkaa mimmosis olois ihmisten ruokii tehdään
- legalzedwriter
Siistimpää siellä on kuin sinun keittokomerossasi!
- legalzedwriter
Ei oo Hautalan voittanutta grilliä:))
- legalzedwriter
Juu sieltä saa tosi hyvää talon piirakkaa, toiselta kylän grilliltä saa vain Emmin piirakkaa, joka on paljon kuivempaa..
- legalzedwriter
Noni joko ny?
- ope
Säälix käy teitin touhu.. Opeittex koulus mitään,vai asian vierestä vaan?
- legalzedwriter
- lamppu
Näillä mennään, mitä on annettu...
- kerttu
Joko onni aukee pia?
- Harjavaltalainen
Ei ole auki vieläkään, eikä tule olemaan.
- paskanaama3
Miltä grilliltä saa parasta ripulipaskaa? Haluan nuolla ripulia ja piehtaroida siinä. Aaaah ihanaa.
- Pertti Matti
No joko nyt aukes? Onks siel koirapiirakkaa?
- onni3
koskas tää remppa alko? kaua yrittäjällä riittää starttirahat kun vieläkään ei tuota.
- erroris
Onni onpi jo auennut ja väkeä tuntuu piisaavan hieno juttu.
- daaaaaascgerad
Kumma juttu, kun en oo vielä kertaakaan nähny että tää grilli olis ollut auki...mahtaa olla kannattavaa hommaa
- HUH HUH...
Onks siellä koirille, vai koirista jotain?
- Hamburggeri
Hyvä, että uskallusta yrittämiseen riittää.
Nyt näyttää grilli olevan auki.- Voi Hansulla
haarakiila haljeta pöksyistä
- Hyvä et tuli
Voi Hansulla kirjoitti:
haarakiila haljeta pöksyistä
vaihtoehto hansun lörtsyille
- Löttöne
On aika erikoiset aukioloajat:
- Tissikassi
Grillitissit
- hätähäh
Onko se rilli auki vai ei??? Mikä siinä mättää, vai menikö jo konkkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396