Minulla akne on ollut ja mennyt jättäen kuitenkin arvet perässään. :( Otsassa ei muuta kuin arpia olekkaan, poskissa nelisen verran ja leuassa 2.
Tiedän, minun pitäisi olla iloinen että arpeni eivät ole koholla eivätkä kuoppia ja että ne saa peitettyä meikkivoiteella.
Finnejä ei ole jos yhtä ei lasketa, näppyjä on joskin huomattavasti vähemmän ja mustapäitä saman verran kuin ennenkin.
Mutta siis mennäänpä itse asiaan. Haluaisin päästä arvista eroon koska en halua näyttää koko loppuelämääni pakkelinaamalta enkä voi käydä uimassa, ja entä jos alkaa sataa kesken koulumatkan eikä minulla olisi varjoa tai huppua? Ei kiva. Lisäksi meikkivoidetta kuluu paljonkin, joudun ostamaan uuden tuubin parin kolmen kuukauden välein = kalliiksi tulee. Lisäksi joudun käyttämään puuteria jotta voide pysyisi paikallaan. Hirvittää ajatella niitä hintoja joita arpien peitto maksaa sitten kun asun omassa kodissani.
Haluaisin siis OIKEASTI toimivia vinkkejä/neuvoja/tuotteita jotka saisivat arvet pois tai edes haalenemaan niin ettei näyttäisi niin pahalta.
Tuotteen tulisi olla:
- Ei kovin kallis (kohta 14-vuotiaana minulla ei ole todellakaan varaa monen kympin tuotteisiin, 20 on ehdoton maximi määrä)
- hinta-/laatusuhde (En todellakaan osta 28 -euron jtn koivunlehtiuute -tubia, enkä varsinkaan jos se kestää vain 2 -viikkoa eikä edes toimi)
- Ei mtn pilipali -juttuja jonka olet lukenut jonka olet lukenut jonkin trollin todenneen hyväksi, vaan oikeasti toimivia tuotteita, mieluiten itse todettu toimivaksi
- Luontaistuote* (Ei ole pakko jos tuote on tehokas ja oikeasti toimiva, ekologinen ihminen kun olen niin toivoisin luontaistuotteita)
*Luontaistuote= tuote jossa ei ole lisäaineita
Olisi kiva saada vastauksia, yleensä viesteihini ei vastata. Ehkä ne ovat liian pitkiä eikä kukaan jaksa lukea niitä? En vain osaa kirjoittaa lyhyitä aloituksia... No, taidan nyt lopetella ennenkun täst tulee Amerikan pitunen...
Kiitos jo etukäteen! :)
Arpien hoito luontaistuotteilla?
5
248
Vastaukset
- ssssdd
Ellei ne ole koholla tai kuoppia ne ei ole arpia vaan ....Punaisia läiskiä.
Todennäköisesti vaalenee ja häipyy ajan kanssa mutta voit nopeuttaa prosessia 100% emu-öljyllä se on ainoa mikä auttaa ja voi verrata luontaistuotteisiin tai kaupallisiin ihmetuotteisiin.
Sillä minä tiedän mistä puhun kymmenien vuosien kokemuksella ja
joka ainoan pohjoimaissa myytävän aineen kokeilleena.
Äläkä missään nimessä usko jotain idioottia ja kokeile jotain kollageenimuodostuksen/ihon tuhoavaa tca-salicyyli-fruktoosi-ynm- happoa.- kusetusta vaan
Joo, tänne luultavasti ilmestyykin kohta se, jolla on "omakohtaista koemusta" tietystä nettikaupasta, joka näitä happoja myy.
- flslglepr
kusetusta vaan kirjoitti:
Joo, tänne luultavasti ilmestyykin kohta se, jolla on "omakohtaista koemusta" tietystä nettikaupasta, joka näitä happoja myy.
Itse voisin suositella arpien hoitoon vaikkamitä omakohtaisella kokemuksella, mutta tiedän mitä se saa aikaa joten taidanpa pysyä hiljaa...
- Med doc
Jos ajattelit suositella jotain 50€ etana-lima voidetta joka
täälläkin on jo todettu moneen otteeseen huijaukseksi,
niin olet oikeassa parempi pysyä hiljaa.
Ja 14-vuotiaan on oltava todella varovainen mille kemikaaleille
ihonsa altistaa,mutta kaikki eivät sitä täällä ymmärrä. - eimuutakuinpöntölle
Kokeile uuni tuoretta paskaa kasvonaamioksi 2h ajan hauduta. Voin taata tuloksia 24h.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837