CM Varkaus

stevejobs3

Ihmettelen välillä mitä tuolla tapahtuu, eikö kunnon työvoimaa saa mistään, kun lihatiskille palkataan epäkohteliaita ulkomaalaisia ja muuallenihan pimeää moniongelmaisen oloista (tuoksuvaa?) porukkaa. Prismassa ei koskaan ole ollut muuta kuin hyvää palvelua ja hintoja voisin viedä rahani sinne mutta se on niin kaukana kotoani

34

1523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petteri puna

olisiko raha mikä ratkaisee? tukieurot ja harjottelijat tärkeitä asioita ketä otetaan. elintarvikepuolihan on nimeltään Amorek Oy ja kotipaikka Outokumpu joten ei hirveästi kierrä asiakkaiden rahat kaupungille veroina takaisin.

http://yritys.taloussanomat.fi/y/amorek-oy/outokumpu/1612219-2/

katotaan kuinka pitkään ketju pysyy vai katoaako yhtä nopeasti kuin moni muu asiaa koskenut ketju.

• salaliittoteoria..

Hyvinhän niillä näyttää menevän.Meinaan vaan kun Varkaudessa kaikki urputtaa että paikat menee nurin.Cittarin kokonaistulos näyttää vain nousevan.Amorek siinä sivussa.

Meinaat siiten että on huono asia että veroeurit menevät Outokummulle?
        Niin mitä sitten?
        Tarvitsevathan he sielläkin veroeuroja.Pienenmpi paikkakunta kuin Varkaus.

Et sitten ajatellut että työntekijöiden veroeurot jäävät kuitenkin Varkaudelle.Vai tulevatko ne työntekijätkin mielestäsi Outokummusta?
        Aika pitkä työmatka muuten...

• sirkuspelle1

ei sinne ole pakko mennä...pysykää itkijät ja valittajat kotonanne!!!!!

• anna mun nauraa

sirkuspelle1, valitettavan läpinäkyvää.

• Ei valittamista

Se haiseva tyyppi on muuten ihan mukava.
      Osasi opastaa tuotetta aivan asiantuntevasti.
      Kollegat kehoittkaa käymään suihkussa.
      Lahjoittakaa dödö tms...

• hikivarpaat

tosiaan se tyyppi haisee aivan kaamealle..lähtee oikein ruokahalu

• joskus on näin

Eipä mahda mitään kyseinen henkilö asialle. Joskus ei kortteja jaeta tasapuolisesti kaikille.

Mutta samaa mieltä olen siitä että en käy kyseisessä kaupassa pääosin kyseisen asian vuoksi. Ei mitenkään miellyttävä kokemus erehtyä samaan hyllynvälikköön.

• Tepi Ite
        joskus on näin kirjoitti:

Eipä mahda mitään kyseinen henkilö asialle. Joskus ei kortteja jaeta tasapuolisesti kaikille.

Mutta samaa mieltä olen siitä että en käy kyseisessä kaupassa pääosin kyseisen asian vuoksi. Ei mitenkään miellyttävä kokemus erehtyä samaan hyllynvälikköön.

Harvemmin kyllä samaan välikköön eksyy. Hajun huomaa kyllä ennemin että osaa väistää.
        Tyyppihän oli ennen alkon leivissä kun se oli würthin talossa.
        Saatais vähentää viinan kulutusta varkaudessa jos olis vielä samoissa tehtävissä :D

• Stevejobs11114

Onko ne ulkomaalaiset epäkohteliaita vai oletko sinä suomalainen ääliö?

• Dick,dick

Ok.Tuli noista hajuista juttua.
      On hiukan hankalaa puuttua asiaan,mutta en itse ainakaan halua olla mokittamassa kaveria että menettää työpaikkansa.Kaveri on siis mukava ja opastaa hyvin.Minulla ei ole hänestä pahaa sanottavaa.Möi minulle tietokonetuotteita tuossa joku aika sitten.Möi hyvän tuotteen.Tosiaan ei ole paha asia jos työnjohtaja ottaa asian esille.Eikös tämä ole siis työnjohtajan asia.Välinpitämättömyyttä tms.Vastaava pitää homman kasassa ja neuvoo tarvittaessa.

Ulkomaalaisia en ole edes havainnut.
      Varmaan olen niin köyhä että olen lähinnä asioinut -50% pakastealtaalla.Siellä ei ole asiakaspalvelua (luojan kiitos)

• pötyjä puhut

Mitenkäs Amorekin elintarvikepuolen kaveri myy Keskon puolella tietokonetarvikkeita? Ei tapahdu tuossa talossa sellaista ihmettä.

• cjgyhgfdtst

Ei oo elintarikepuolen tyyppejä.

• Nuuskaa Muikkunen

Kyllä "haisuli" on elintarvikepuolen miehiä. Tai sitten sinne on tullut toinenkin tuoksahtava töihin.

• Ei asiakas

CM:ssä otetaan töihin "vain pitkäaikaistyöttömiä" näin vastattiin lapsillemme jotka hakivat lukiosta työharjoitteluun.
      Ja jokainen sivistynyt henkilöhän tietää kuka/ketkä maksavat pitkäaikaistyöttömien palkat.
      Verorahoistamme maksetaan työnantajalle huomattavia summia työntekijän kuukausipalkasta ns. työllistämistukena.
      Ja kaiken voiton vetää kauppias, ei ole oikein se!

Hyi, että joku hajuherne vielä elintarvikkeita myymässä, ei kait sillä ole syöpäläisiä, täitä yms?
      Ei ole tarvinnut käydä haistelemassa.

• huooohhh...

Pysykää paremmat ihmiset kotona niin ei tarvitse kärsiä meidän huonompien läsnäolosta. Tämä ketju osoittaa jälleen kerran miten TYHMIÄ varkautelaiset ovat. Hyvä kauppa CM on. Aina olen saanut ostettua tarvitsemani tavarat, muuta en kaupalta vaadikaan.

• niin se on

sieltähän se tuli. Jos ei miellytä, niin antaa heittää! Älä suotta huokaile, kyllä jälleen pari bussilastillista porukkaa ottaa neuvosta vaarin kevään aikana. Ikävää se, että juuri tämä pois lähtevä porukka olisi sitä jota varkaus eniten kaipaa.

• bulshitis

einarinarinaripierijapani,on se hienoo kun sossunelätit narisee hajuista ja palveluista.

• piste piste piste

Ai että bussilastillisia tuodaan CM:n..... jooo'o ......
      Pali kurvaa matkustajina pari mummoa, jotka ostavat sata grammaa sitä ja toisen tätä, narisevat , kun kaikki on niin suurta....

Tällä tavoin se liikevaihto karttuu ja kvarttaali-istunnoissa huokastaan, kun työhallinnon rahaa rapsahtaa sentään tilille palkanmaksua varten, jokaisesta pitkäaikaisesta työttömästä.

• pöööööööö

Ei kai ne pitkäaikaistyöttömiä oo, jos ovat jo töissä..

• yuhjgghjhgjhj

Sittari paljon parempi kuin Prisma!!

• asiakas11

Minusta on hienoa että joku palkkaa ja ottaa töihin myös "kehitysvammaisia" aika harvassa ne paikat on jotka näin toimii?

• Anonyymi

huputiti hummani hei

• Anonyymi

Hyvä Kokoomus.

• Anonyymi

pekka siitin o

• Anonyymi

centtimetrit

• Anonyymi

hiiripöllö

• Anonyymi

kaljupää

• Anonyymi

taivaan isän puhelinnumero

• Anonyymi

homot

• Anonyymi

piimä

• Anonyymi

långi

• Anonyymi

prisma

• Anonyymi

långin veli vetää teitä vielä turpiin

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      34
      2468
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      106
      2361
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      26
      1449
    4. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      49
      1237
    5. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      33
      1182
    6. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      30
      996
    7. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      73
      932
    8. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      11
      861
    9. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      37
      780
    10. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      53
      765
    Aihe