Minkä rikoksen tekisit?

Lubisti

Niin minkä rikoksen tekisit,jos olis varma ettei jäis kiinni,rahaan liittyviä rikoksia ei oteta mukaan,koska yleensä kaikilla kiinnostaa vain raha!

15

1503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huumevastainen

Hörhöt jonoon ja nappi otsaan niin suomesta tulisi kaikille parempi maa elää ja rikollisuus pienenisi kertaheitolla eikä tarvitsisi laittaa rahoja huumeongelmien hoitoon kuin ainoastaan luotien menetyksestä johtuva summa.

• !!!!!!

..hörhön perheen jäsen ottais sut hengiltä,ja vasta sitten maailma olis parempi meille kaikille!Vittu mikä ääliö!

• velalliset

..jotka ei maksa velkojaan takaisin vaan
      jättävät ne muiden maksettaviksi. Veroverallisia löisin vasaralla päähän !

• joopajoo

Tuosta olen tasan samaa mieltä kanssasi...

• Molottaja

raiskaisin ainakin 20 tyttöä ja naista

• useita

Suorittaisin useita rikoksia: Tappaisin kaikki Suomen vangit ja kaikki sellaiset jotka ovat vapautuneet vankilasta 10 vuoden aikana istuttuaan vähintään 2 vuotta vakavasta rikoksesta. Suorittaisin aseellisen hyökkäyksen eduskuntaan ja pakottaisn eduskunnan säätämään lain niin että veroprosentti laskee kaikilla 3 prosenttia. Uhkaisin väkivallalla suuryrityksiä olemaan irtisanomatta ihmisiä liian kevein perustein vain markkinoiden pakottamana. Pakottaisin viiden viimeisen vuoden Miss Suomi finaalin 3 parasta tyttöä vuosikerta kerrallaan harrastamaan ryhmäseksiä kanssani.

• Uskalias

Koettaisin motarilla kuinka kovaa Primera kulkee.

• kiki

...mä voisin tulla tsiigaa ku revittelet!!!!Loistava vastaus!

• Anne

ja kiduttaisin kaikkia eläinrääkkääjiä, mukaanlukien turkistarhojen omistajat ja "ihmiset jotka ovat töissä koe-eläinlaboratorioissa.

• Van Gogh

Minä antaisin sinulle remmiä perseelle

• Ex vaimo

Sitoisin exän naisystävät puuhun ja hakkaisin jalkapohjat pyöreiksi, kettingillä muualta. Jättäisin siihen roikkumaan, että koko kaupunki saisi ihastella. Vieläköhän hymyilisivät voitonriemuisesti liittomme tuhoamisesta kun tulisivat minua kadulla vastaan?

Exältä sytyttäisin rakkaimpansa tuleen, eli auton ja veneen.

Sitten lähtisin lasten kanssa parin kuukauden aurinkolomalle nautiskelemaan.

• Leenu

Minä taitaisin mennä salakalaan. Ainii...tehty jo...

No sittenmurhauttaisin George J. Bussin. Kukapa sitäkään hitleriä jäisi kaipaamaan?

Toinen on nää kaikki Jammusedät ja muut aivottomat esim petolliset puolisot:
      -Hirteen vaan tai voudeksi jalkapuuhun yleiselle paikalle, jossa ihmisille jaettaisiin mätiä kananmunia ja ripustettaisiin "huora"-kyltti kaulaan sukupuoleen katsomatta. Kolmantena vaihtoehtona kymmeneksi vuodeksi pakkotyöhön bordelliin... ;D Saisivatpahan sitä hinkumaansa oikein urakalla, vieraalta! :D
      Muutaman noista laittaisin myös kiinalaiseen vesikidutukseen muodon ja huvin vuoksi...

• Sutenööri

Minä taas puolestani kidnappaisin sinut ja vuokraisin somaleille panopuuksi.

• doom

millainen se kiinalainen vesikidutus oikein on :O tietääkö joku?

• santeri

..ihmiset täällä kulkee vapaana,tollanen tappamisen ja kidutuksen meininki mielessä!!!!!

Enpä nyt sitten ihmettele satunnaisia puukottajia ja kirvesmiehiä metroissa,kun ¨kunnon¨kansalaiset on kyseisenlaisia.Samat tyypit huutelee kovempien rangaistuksien perään,mutta ovat itse valmiita tappamaan ja kiduttamaan jos siitä ei tuomiota tulisi...huh-huh,mitä kaksinais moraalia ja oma napa lähinnä ajattelua,muista viis...rikolliset olis tapettava,mut kun mä tappasin jonkun niin ei pitäs tulla tuomiota,kun mä niinkun pelastasin maailman pahoilta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2722
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      17
      1720
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      267
      1608
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1062
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      83
      1031
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe