Itse olen narsistin uhri,toipuessa on mennyt aikaa ja koska siitä lopullisesti toivun?..eikä tarina ole siitä kauneimmasta päästä.Toivon,että näille ihmisille saataisiin tässä valtiossa myös kuri ja rangaistus teoista aikaan.Uhreja neuvotaan olemaan reagoimatta/yms.vastaavaa,joka on todella vaikeaa shokin yms keskellä.On hirveää itse taistella oikeuden puolesta,kun itse syypää menee läpi asioista valehtelemalla/tunteettomana.Uhri reagoi hyvin usein vahvasti,puolustaakseen itseään.Usein se joka tyyneiten asian kertoo,on se syypää.Hienoa uusi rikoslaki;http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/laki-vainoamisen-kriminalisoinnista-eduskunnalle/1309102!!Lisää vastaavaa!!Jos tällaiset ihmiset eivät kykene elämään keskellämme normaalisti,onko heidän paikkansa sitten täällä vai kenties jossain muualla?Narsismi...sanotaan;että se on ammattihenkilöstönkin vaikea tunnistaa..eikö teot osoita mitään?Kauaa he eivät jaksa hoitosuhteissa olla paljastumisen riskin takia...mitäs sitten?Jatkavat menojaan?Haloo,jotain tehtävä mielestäni tälle asialle..
kuria myös heille
4
71
Vastaukset
- - -
Valitettavasti tuo, mitä kirjoitat tyynestä syyllisestä, ei mene perille oikeinpäin.
Ulkopuolinen, joka joutuu asiaa selvittämään näkee tarinan kaksi henkilöä: Toinen usein olemukseltaan sekava, kyyneleitä nieleskellen tarinaa takelteleva ihmisraunio ja toinen, joka tyyneydellään vielä kuin lisäisi sen pisteen siihen iin päälle: Katso nyt tuotakin, tuollainen sekopää, sitäkö meinaat uskoa? -ja siinä se. Loppu on monista tarinoista tuttu. Valitettavasti. - uhri1
Narsisti kyynelehtii hetken opittua,kun on.Kun aikansa tarkkailee miten reagoi/hyppää asioista/tunteista toiseen pitäisi alkaa hahmottamaan.Uhri yleensä jumii/velloo tunteessaan aikansa/yleensä pitkänki aikaa...narsku porheltaa mennä..
- uhri1
Siinä vaiheessa,kun narskulla on jo täysin uusi elämä(ei silti henkisesti edellisestä irti laskenut)uhri useimmiten on itse hoidossa.Narskun jäljiltä.Uhri kenties osaa jossain tapauksissa hakea apua,jossain ei,harmi :/.Narskulla tuolloin turhan hyvät otteet.Pelottelu?
On hyvä narskun siinä rallatella,että exä ollut hoidossa.Kuka tietää...hänen takiaan?Joskus voisi olla syytä pysähtyä ja miettiä,että se suultaan niin hyvä ihminen oli kuitenkin lopulta väärässä ja monelta muulta kantilta niin prkln paha. - fhhddghhzd
Oikeuden käynnit pitäisi videoita ja siellä pitäisi olla psykolgi mukana (siis Utopiassa)
Aika varmoja tapoja tunnistaa:
- se omahyväinen katse (joka lähentelee maanista katsetta) kun hän katsoo todistajaansa, (joka valehtelee hänen puolestaan.)
- hän on täysin syytön kaikkeen
- toisesta leivotaan hirviö
- vakuuttavuus on ihan omaa luokkaansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713